|
Post by Ghost on Dec 3, 2003 10:44:40 GMT -5
TEXT
|
|
|
Post by Ghost on Dec 3, 2003 10:48:32 GMT -5
And I will be watching you!
Ghost in the Machine.
|
|
|
Post by Stijn on Dec 3, 2003 11:40:40 GMT -5
And you are?
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Dec 3, 2003 11:57:26 GMT -5
ghost is geen gewone wi en stijn was dat nu echt nodig om dat forum te veranderen je zou beter stoppen met drinken! en je meer concentreren op het voetbal of heb je geen talent genoeg GRRRRRRRR.....................
|
|
|
Post by Stijn on Dec 3, 2003 12:16:26 GMT -5
Geen talent genoeg? kom de zaterdag eens kijken dan zul je het wel weten! jullie spelen 10 slechte matchen in het seizoen en jullie blijven staan ik mag 1 keer starten en ik speel niet goed net als de rest van de ploeg maar toch vlieg ik eruit! Jij hebt je naam al ik moet ze nog krijgen! maar da komt wel!
Nieuw forum? ja inderdaad! hoorde ik na de trainingen en wedstrijden niet zagen dat het forum echt stom is nu de limiet iedere dag wordt overschreden? ondermeer jij, fieuw, ... nuja het is nu zo sorry maar je kan nu onbeperkt berichten plaatsen
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Dec 3, 2003 12:31:35 GMT -5
beste stijn ben je op je teentjes getrapt ? denk jij dat ik voetbal ? jaja vroeger wel nu kom ik af en toe kijken naar de éérste ploeg! maar geen probleem stijn je zal er wel komen iedere jonge gast moet opboksen tegen vooroordelen, de ene meer dan de andere! GRRRRRRRR................
|
|
|
Post by FABIO on Dec 3, 2003 12:33:38 GMT -5
GRRRR...WIE IS DAT NU WEER WEL WEL CHOCO ONDER EEN ANDERE NAAM HAHAHA
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Dec 3, 2003 12:55:46 GMT -5
hahahaha ik ben choco niet maar iemand anders die jullie het vuur aan de schenen zult leggen,ben wel lid van de white-star fan club,en zal nog veel van mij laten horen wi cot3 met je snoezige krulletjes kzal jou eens anaal penetreren hahahahaha! GRRRRRRRRRRRR............................
|
|
|
Post by FABIO on Dec 3, 2003 13:00:11 GMT -5
mo mens toch anaal penetreren je moet je niet laten doen e jeroen komaan waar zit je mis je wi die gummi of choco is hier weer al maar onder een andere naam
|
|
|
Post by FABIO on Dec 3, 2003 13:03:49 GMT -5
ha smurfi zal ons het vuur aan de schenen leggen wel wel maak maar dat je niet van een kale reis terug komt boe smurfi hahahahaha
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Dec 3, 2003 13:38:20 GMT -5
zou maestro,cot3,choco,gummie,en al die andere het al weten van dat nieuwe forum? ZE ZULLEN RAAR OPKIJKEN ALS ZE HET MERKEN! ZE ZULLEN ER NIET MEE KUNNEN LACHEN ALS ZE MERKEN DAT AL HUN BERICHTEN VERWIJDERD ZIJN! HAHAHAHAHA ZIE HUN GEZICHT AL MAESTRO TOCH NU BEN JE GEEN GOLDEN MEMBER MEER HE HAHAHAHAHA BOE GRRRRRRRRRRR...............................
|
|
|
Post by FABIO on Dec 3, 2003 13:41:10 GMT -5
denk da
|
|
|
Post by FABIO on Dec 3, 2003 13:43:47 GMT -5
denk dat de maestro aan het wenen gaat als hij dat ziet of hoort hahaha heb er eigenlijk wel mijn deugd in jaja niet mooi van mij geef toe maar ben eerlijk ze gaan inderdaad niet kunnen lachen maar denk dat jij van hetzelfde niveau bent van choco of gummi wi boe grrrrrrrrrr....
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Dec 3, 2003 13:57:24 GMT -5
jaja goed geformuleerd kleine smurf en cot3 z'n krulletjes beginnen waarschijnlijk nog meer te krullen als hij dat allemaal begint te lezen hij geraakt er waarschijnlijk niet op de domme jongen grote bek opzetten dat ja maar voor der rest is het allemaal cafépraat! hahahaha jeroen raakt maar niet op het forum! GRRRRRRRRRR...............................
|
|
|
Post by Ghost on Dec 4, 2003 2:36:38 GMT -5
Beste forumgebruikers. Prent dit goed in jullie hoofd. There's only one Ghost in the Machine en dat ben ik.
Dus geen chocomelkjes, Cot3 of andere gummies die onder een tweede nick-name even hun gal komen spuwen.
De Ghost is almachtig. Niemand kan aan zijn vermogens tippen. Hij is meer dan de resultante van zijn delen.
Hoogachtend, Ghost in the Machine.
|
|