|
Post by FABIO on Aug 5, 2004 5:17:06 GMT -5
Beste Garnaaltje Je gaat hier ons de livieten komen lezen wel wel...Tenslotte ben je nog altijd garnaal e. We gaan inderdaad met de bus richting desselgem Het is belangrijk om de groep samen te houden en we zullen er een gezellige namiddag van maken Roken en Drinken op de bus doen wij niet..... GARAALTJE jij de gids je weet nog eens niet waar desselgem ligt!!!!!!!!!!groetjes fabio 11 11 11
|
|
|
Post by Mario on Aug 6, 2004 2:46:07 GMT -5
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 4:03:11 GMT -5
dear fabio eigenlijk ben ik nooit een garnaal geweest misschien een kleintje maar heb tussen de mazen van het net kunnen glippen en kan nu terug richting adinkerke zwemmen! mario ik wil wel zingen hoor maar dan moet jij helpen met mij ik durf niet alleen en met z'n tweetjes zou ik me veel meer op m'n gemak voelen begrijp je ?
|
|
|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 5:10:07 GMT -5
JIJ BENT NOGAL EEN SCHATJE WI jij zingen zou de spuigaten uit lopen jouw kennende Dus dinsdag geen garnaaltjes gaat er zo nr uit gekeken Zal maar zelf ganaaltjes gaan kopen zal best zijn...... Kom gerust eens af vanavond nr de training we gaan je een warm ontvangst geven greetz the one and only 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 17, 2004 3:46:32 GMT -5
beste ploppertjes,binnenkort de terugkomst van sir maestro-punica op de voetbalvelden van wsa! zal niet met de feestbrommer zijn maar met mijn voetbalschoentjes verlang om mijn kunstjes nog eens te demonstreren op het veld en niet in de kantine! tot straks ciao ciao gracias punicatos
|
|
|
Post by plopper on Aug 18, 2004 4:39:07 GMT -5
hallo ploppertjes punica wordt omgedoopt van garnaal naar een plopper natuurlijk zal hij onderaan de lader moeten beginen. zoals trainen met de duiveltjes. zal eerst veel plopmelk moeten drinken voor hij met ons mag meedoen groetjes
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 18, 2004 10:45:24 GMT -5
ploppertje toch je weet echt niet goed van welk hout je pijlen moet maken hé ? ge zult van hoge huizen moeten komen zulle om maestro-puni te overtreffen! hou jij je maar bezig met de rest van je familie en dans maar het ploplied zal veel beter zijn! mongooltje gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 18, 2004 11:21:39 GMT -5
Wat lees ik hier allemaal de Heer punicatos komt weldra trainen bij wsa verlang er naar beste puni Je zal je dan eens kunnen meten met de enige echte nummer 11....hahahaha Tegen dat ik terug ben van duitsland wil ik dat zaakje opgelost zien e fabio heeft gesproken GRRETZ THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by plopper on Aug 18, 2004 11:56:01 GMT -5
hela hela punica in plopland zijn er geen mongooltjes aleen kaboutertjes hoge huizen zijn hoge padestoelen ook goed ;D hoge huizen vangen ook veel meer windt he zal maar vlug een plopkoekje eten doei punicatos
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 19, 2004 2:16:59 GMT -5
ploppertje slecht nieuws voor jou toen ik deze morgen opstond en door het raam keek naar je familie zag ik dat hun plophuis was omgewaait (de schade is niet te overzien) daarbij vielen enkele gewonden en zwaargewonden waarvan 2 kritieke toestand! als je wil mag je altijd ze een bezoekje brengen op het adres:de mikke 7 adinkerke! juist binnengelopen bericht: zopas hoor ik dat er 2 ploppertjes zijn moeten heengaan naar de kabouterhemel,bijdeze innige deelneming plopper! veel sterkte nog toegewenst aan de rest van de familie en veel beterschap! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by Maurice on Dec 9, 2004 15:42:22 GMT -5
|
|