|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 10:05:39 GMT -5
Blijkbaar vergeet je een ding punicatos zoals ik al zegde de sfeer in de ploeg is zeer belangrijk Er hoeft daar geen tekening bij gemaakt worden Weet dat je opkijkt naar mij charmeert me wel moet ik toe geven... Maar ben dan ook de enige echte nummer 11. Zoals jij drinkt heb ik ook nog niet veel gezien wi Je kan er ook weg mee... Om dan helemaal door het lint te gaan en eventjes het gras bewerken met je feestbrommer. Daarin heb je je naam niet gestolen MAESTRO GREETZ 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 10:18:50 GMT -5
hahahahaha fabioken goed gesproken maar geef toe jij bent de pot die ketel verwijt dat hij zwart ziet! zo gaan we niet overeenkomen é speedy anders gaat den maestro eens aan de boom rukken er zullen veel gewonden vallen zeker weten hahahaha MAESTRO-PUNICA heeft nu eens gesproken si! ciao gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 7, 2004 13:36:48 GMT -5
Zeg altijd punicatos wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten altijd e. Gisteren weer eens de honeurs gaan waarnemen in het T VELD ER WORD DAAR NOGAL IETS BINNEN GEKAPT ZULLE.. Gelukkig heb ik mijn verstand gebruikt en mij wat op de achtergrond gehouden.Maar mag ook gezegd worden punicatos en mezelf waren wel heel verstandig. GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY
|
|
|
Post by DJ Ollie on Aug 9, 2004 2:23:57 GMT -5
Beste WSA ploppertjes,
Stijn kan waarschijnlijk een week of 2 geen mazoutjes lebberen met zijn rechterhand. Vanaf nu geven we hem een rietje ! Zonder rietje kan Mario niet leven ! een goed herstel toegewenst Mario en tot dinsdag in de Kantine !
Aan alle anderen, goed gewerkt op jullie eerste arbeidsdag ?
Greetz
|
|
|
Post by Mario on Aug 9, 2004 3:56:47 GMT -5
Beste ollie
Met een beetje geluk hoef ik helemaal niet aan de kant te blijven staan. Als ik mijn pols stevig in tape moet het lukken! ik ga mijn voorbereiding nie in de war sturen door een zware verstruiking, hij zal wel niet gebroken zijn. We zien wel, ik laat het nog een dagje rusten!
Toch bedankt voor uw medeleven!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 9, 2004 9:58:05 GMT -5
Beste ollie mijn eerste werkdag viel mee Mario kop op e je bent mentaal sterk genoeg om dit te overleven.....leek mij een onschuldig duel naar mijn inzien kwam je slecht neer.. morgen garnaaltjes dag e supporters op post greetz fabio 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 9, 2004 10:38:05 GMT -5
mario gaat dat nog een beetje met één hand ......rollen? ik daarin tegen ga me vanaf nu een beetje verzorgen want een dorstig week-endje geweest ! ollie goeie wedstrijd gespeeld in desselgem doe zo voort je was waarschijnlijk een kilootje of 3 kwijt in dat lekker zomerweertje! vanackertje daarintegen was waarschijnlijk aan het dromen dat ie in de kantine stond met een lekkere frisse pint tja kan ook niet altijd goed zijn versta dat wel hoor! gracias punicatos
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 10, 2004 0:32:19 GMT -5
Tis hier met een new member. Jullie kennen me wel, ik ben nogal een stille. Echt jammer dat maestro punica deze avond niet meespeelt. Of komt hij testen bij WSA? Tot vanavond en een leuke werkdag.
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 10, 2004 7:08:06 GMT -5
hahahahaha bruno jij een stlle zoals jij stond te swingen op je blote voeten zaternacht of moet ik zeggen zondagochtend ewel er zullen je dat nie veel nadoen zulle! wist niet dat je kon van zodanig veel te drinken je geheugen kan kwijt raken! brunoke je gaat best zo'n bakje aanschaffen zoals knight-rider inder tijd je kan dan roepen kid kid kid zo kan je wagen dan tot bij jou komen en moet je dan niet de ganse zondagmiddag met je camionnette heel veurne rondrijden op zoek naar je wagen ! hahahahaha ge zijt ook goe bezig wi je wordt een serieuze kanditaat samen met fabio om de gummybeker te winnen dit jaar! gracias punicatos
|
|
|
Post by DJ Ollie on Aug 10, 2004 8:10:55 GMT -5
Beste Collega-Pervijzenaar,
Punica zal vanavond pas rond 22u00 zijn gezichtje tonen in de WSA- clubhouse. Hopend dat WSA de garnaaltjes een lesje zullen geleerd hebben. En wat je auto betreft in Veurne, het gebeurt met de beste! Puni zal alleszins zijn auto nooit achter laten in Veurne !! ( nu toch nog nie)
Fabio, Cd'tje is gemaakt voor je en heb nog 2 nieuwe cd's voe in de clubhouse. Vanavond kunnen we ze al eens testen !!!
That's all, Folks
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 10, 2004 9:48:52 GMT -5
beste ploppertjes dhr maestro-puni zal vanavond niet op het toneel verschijnen! 1)om al die zever en al te vermijden 2)vanavond BENFICA-ANDERLECHT 3)heb de vroegen en wil fris op mijn werk zijn,tis te gevaarlijk in wsa kan ook nooit nee zeggen! weet het geen karakter! -------------------------------------------------------------------------- maak er alvast een gezellige pot voetbal van en dat de ploppertjes mogen garnaaltjes smullen na de wedstrijd! sorry het ligt veel te moeilijk voor mij,zal nog een tijdje duren vrees ik vooraleer ik er overheen ben! gracias punicatos
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 10, 2004 15:48:59 GMT -5
Maestro punica, ze kunnen je zeker goed gebruiken bij Oostduinkerke. Vandaag was WSA te sterk voor de garnaalvissers uit het Noorden. Fabio heeft zijn talenten laten zien en Brianovich begon de samba te dansen. Jammer voor Oostduinkerke maar ze kwamen er niet aan te pas. Ikzelf scoorde een prachtdoelpunt op aangeven van onze orkestmeester Brianovich. Puni, je hebt echt iets gemist. Fabio was al weer goed op dreef in de kantine, zijn koppeke zal weer blinken morgen bij Duco, hoopelijk zit hij bij een goede ventilator. Misschien moet hij wel het werk van Bart overnemen nu hij niet goed meer weet wie hij is na een vuile fout van een VVO speler. Kga nu een beetje slapen want mijn bioritme slaat tilt!!! Ciao ciao amigos. PS : Ik wil fris zijn tegen zaterdag voor de clash met Moeskroen, en achteraf drinken we wel een pintje.
|
|
|
Post by DJ Ollie on Aug 11, 2004 3:15:52 GMT -5
Inderdaad Punicatos,
LDVD heeft een tijdje nodig om te helen ! Maar geen probleem, de ploppertjes zullen je troosten! En nu zeker na het smullen van die lekkere " GARNAALTJES OP DE WIJZE VAN 'T VELD"
En Mario, waar was je vannacht ? Uit de bocht gegaan met "Taxi Jelle" ?
Blijven werken Ploppertjes en jullie komen er wel !
|
|
|
Post by Mario on Aug 11, 2004 3:54:26 GMT -5
Inderdaad Ollie, ik ben gisteren zwaar uit de bocht gegaan. Maar wat wil je na zo'n prachtprestatie van WSA. De garnaaltjes waren makkelijk te pellen gisteren.
Ik heb veel goede dingen gezien gisteren, ik ben uitermate tevreden over het geleverde spel.Ook jij Bruno was schitterend, blijkbaar heb je ook de weg naar het forum gevonden! WELKOM jongen! WSA begint op scherp te staan. We mogen nu uiteraard niet beginnen zweven maar toch...
Ook taxi Jelle ging gisternnacht mee de bocht uit, maar op het plein was hij wel superieur. Samen met al de andere jongens. Maar Jelle vertelde me gisteren dat hij nog tegen Kompany en andere sterren uit het hedendaagse voetbal speelde. Dan is het logisch dat hij zo schitterd. WHo the fuck is Tyvaert???
Leve de WSA-familie. Nerges is het beter dan in WSA vraag maar aan Punicatos!
ps: Gina = grrrr
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 11, 2004 6:37:02 GMT -5
beste vrienden, zo te horen was het een feestje ben blij dat te horen hoeveel was de uitslag nu ? 3-0 vertelde mario me jullie weten wel met de maestro erbij gingen jullie toch niet zo makkelijkgewonnen hebben hoor want momenteel steek in bloedvorm alleen jammer dat ik m'n kunstjes nu moet tonen in de tuin met een bal van K3! geen nood punicatos verliest wel zijn haar maar nooit z'n streken zou el fabiora zeggen! kga straks m'n 15 km gaan lopen en erna wat lengtes zwemmen in de duinkerke vaart! tja als ik wil jullie tempo volgen in de kantine en het veld ben ik verplicht om m'n conditie te onderhouden! zo beste vrienden maestro gaat de beentjes losmaken en anders zie ik jullie zaterdag in de kantine ! nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige overwinning tegen vvo! gracias punicatos
|
|