|
Post by Mario on Sept 6, 2004 12:40:29 GMT -5
inderdaad fabio top3 wordt moeilijk! er zijn kapers op de kust! we zullen dat eki moeten bespreken oe da we dat gaan regelen! ZEG GASTEN KOMEN JULLIE NU ANDES ALLEMAAL NAAR DE WSA CHATBOX OP DE SITE ONDER FANS EN DAN CHATBOX! live chat is nog cooler dan dit hier
|
|
|
Post by FABIO on Sept 6, 2004 12:43:52 GMT -5
Wel wel loic en fred enb beste schapezak als jij die persoon bent die mario naamt dan moet ik zeggen dat je zaterdag wel een goede partij hebt neer gezet proficiat......We staan waar we moeten zes op zes nu merkem en dan een topper spermalie.... Ben nog altijd niet volledig in mijn plooi wi greetz fabio 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 12:55:10 GMT -5
hahaha mario is ze gsm kwiet bij de hoeren of ne peisd et ;D moestek van jou zijn mario zou ik tog wel de achterbank van 'stripping fred' zend auto eens bekijken wss heb je hem daar laten liggen, gelukkig ben je het nummer niet kwijt van dat meisje in de possé dat zou pas een ramp zijn want ja , niet enkel onze fré probeerde gisteren iets rond zijn haak te slaan, ook mario heeft een kluif voor aan zijn fluitje gevangen. wel heeft hij het iets subtieler aangepakt dan zaremba, mss was dat wel geen slecht idee.
met een openingszins als 'tu veux me sucer' (verontschuldigt u mij ten eerste voor mijn taalgebruik en ten tweede voor mijn frans) ha je der nie echt geraken denk ik fred ;D ;D ;D
|
|
|
Post by DJ Ollie on Sept 7, 2004 5:42:42 GMT -5
Beste ploppertjes,
Blijkbaar was zondag er weer ééntje om niet te vergeten en niet alleen op sportief gebied!
Wuk danke junder zoen vraagn: kzien bezig met een nieuwe cd te maakn voe in de kantine: alle suggestions zijn welkom: zend ze deure via e-post of lat ze ier achter op 't forum:
greetz Ollie
|
|
|
Post by schapezak on Sept 7, 2004 10:23:07 GMT -5
my dear ollie als geslachtorgaan van een schaap kan ik niets anders suggereren dan het liedje 'schapenneuken' van hans teeuwen.
'dit is mijn lied het lied van arjen de herdersjogen , opgegroeid tussen de schapen op de weide...'
wuk dak ook zou aanraadn is het melodietje van the a-team artiest is 'het feestteam' en 'schut je tieten heen en weer' gezongen door ome henk
|
|
|
Post by geoffn on Sept 7, 2004 15:50:13 GMT -5
ah e nieuw cd'tje voe de kantine, das e bere idee ollie.
schapezak, tzien de liekes wi daj gezegd et. tis were nie raar dat van joen komt.
enkele suggesties: freestylers met push up (de nummer 1 voet moment in de top 50). wa dat er ok e bere schijf is, da is mylo met drop the pressure. lekker e ambiance wi.
qua techno-platen is trancescape met producelast ok wel hele goed. eye of the tiger van survivor ( das e klassiekertje wi)
mia van gorki,het is een nacht (kweet nie van wien dat is wi), en jet nog andre meezingers é.<br> khoop dak je wa kun helpen en ollie. makt er mo e goei cd'tje van daw nus goe kun laten gaan.
greetz
|
|
|
Post by schapezak on Sept 8, 2004 6:44:12 GMT -5
dear ollie nog e tiptje voe up je cd daj ant produceern ziet 'all day long i dream about sex' van JC chasez nu khoj loatn tis schoo were tied voer in drank te vliegn. toet mornt ekir schietjekootjes
|
|
|
Post by FABIO on Sept 8, 2004 13:00:23 GMT -5
Beste Ollie ik had gedacht aan weet je nog tijd van rene s die met die klokken bam bam jij kent dat wel er was altijd veel ambi op die plaat....en aan blauw blauw keer ik terug naar jou....falco jeany.... voor de rest weet jij wel raad daar mee e ken je greetz fabio the one and only 11
|
|
|
Post by Mario on Sept 9, 2004 10:23:10 GMT -5
Beste olivier
nog e paar suggesties
Steppenwolf : Bron to be wild Sliek de zeesterre: up en neere Delerium: Silence- Fallin' Dj Jean: The Launch Da Rick: Halloween Sean Paul: Gimmie The light( voe jelle, ikzelf loic, fré glen en geof) Footbal is comming home John Denver: Country Roads Bruce Springsteen: Born in the USA Lenny Kracitz: Are you gonna go my way? Hole: Violet Village People: YMCA Pearl Jam: Alive Pink Floyd: A,other brick in the wall Caus there ain't no party lik a halcoholic party(ken uitvoerder niet) The Levellers : Liberty Song Moloko: heeft zoveel machtige nummers geschreven... The bolodhound gang: The roof is on fire (of the versie van follow the leader) Superdiesel: Ticket naar de zon Mylo-rop the pressure Nelly Furtado: Forz André Hazes: één van die ambiance nummers Raid said Fred : I'm too sexy
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 16, 2004 12:14:29 GMT -5
ola wat lees ik hier allemaal jullie mogen ook eens komen strippen bij mij thuis hoor! maar dan moeten jullie wel jullie manieren gebruiken é en geen dronkaards want kheb eral genoeg zien braken nadat ze een pintje of 10 hadden gedronken! [/color]
|
|
|
Post by geoffn on Sept 16, 2004 17:45:09 GMT -5
welkom donderwolkje,
strippen da doet alene mo de zaremba wi. tis een danseur professionelle wi. dat eki wa langer blijft achter de match de zondag dan ga je hem gerust aan het werk zien. je ga em verzekers eest wa pintjes moen geven wi.
groeten aan de white star
|
|
|
Post by FABIO on Sept 17, 2004 4:47:03 GMT -5
;)Beste Donderwolkje wij komen strippen bij jouw thuis in ploegverband dan of niet? Onze Zaremba is naar het schijnt een echte stripper Maar beste Donderwolkje zolang wij niet weten wie je bent kunnen wij niet langskomen om onze talenten te tonen aan je hou je op de hoogte GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 17, 2004 5:37:21 GMT -5
zou liever hebben dat jullie eens strippen voor mij in de kantine en niet bij mij thuis want zie dat ge mij daar allemaal bespringt ken jullie al ik ben een verstandig meisje,zondag zal ik jullie nog eens komen bewonderen in spermalie maar na de westrijd moet ik al weg! misschien zie ik jullie dan s'avonds op de kermis wie weet ? dikke zoen voor jullie allen xxx.[/color]
|
|
|
Post by schapezak on Sept 18, 2004 5:51:17 GMT -5
strippen.. thuis , in de kantine , in de possé , in de wagen... allemaal geen probleem voor onze fred. denk wel dat fred ons donderwolkje een staaltje van zijn fabuleuze techniek kan geven zondag.
|
|