|
Post by Sinterklaas on Dec 6, 2004 12:23:56 GMT -5
Geachte Forumlui,
Vandaag is mijn dag gekomen vanaf nu mag je alles vragen wat je je in je schoentje zou willen !!!!!!!!!!!!!!!!! Maar hou het wat binnen de perken dank u er is nog plaats in piet zijn zak voor wie stout is
met hoogachting,Sinterklaas
|
|
|
Post by Kerstman on Dec 7, 2004 5:00:21 GMT -5
sinterklaas je bent veel te dwaas alles wat je zegt wordt steeds gedaan door je knecht! nu is de kerstman aan de macht je had toch niet anders verwacht! dus brave mensen vraag maar wat jullie graag willen hebben voor de kerstdagen!
de kerstman ho ho hooooooooooo!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 15:53:06 GMT -5
beste sint ik had graag een nieuwe feestbrommer gekregen niet dat de mijne versleten is ! maar overal waar ik ga herkennen ze direct mijn feestbrommer é!<br>dus ééntje die niet teveel opvalt geen te felle kleuren! dank bij voorbaat lieve sint Greets Supergarnaal!
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 4:27:52 GMT -5
maestro toch is de scooter versleten ja??
je hebt er zoveel mooie dagen mee beleefd. ik zou die houden hoor. je hebt zelfs mij al eens gedepaneerd met je scooter. haha
en waarom mag de nieuwe niet te veel opvallen te? Iets voorgehad die het daglicht niet mag zien misschien? kan zijn e!
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 4:38:17 GMT -5
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 4:41:24 GMT -5
haha maestro misschien kan je mij eens leren garnaaltjes vangen als je je wat eenzaam voelt. ik zou graag eens een grote garnaal vangen. greetz mia xxx
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 4:58:36 GMT -5
beste kindjes,
zal mijn opperste best doen om al jullie wensen te verwezelijken maar moet natuurlijk haalbaar blijven
voor garnaal had eerder gedacht aan een step zodat je hem kunt mee doen nr binnen als je op cafe gaat
mia als je je taalgebruik niet aanpast vlieg je in piet zijn zak e er is nog plaats
Met Hoogachting,Sinterklaas
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 5:14:45 GMT -5
hahahahahahaha sinterklaas ik kan niemi wi! stop het! zeg sint een step voor mij ? je moet nu ook weer niet de kreute uithangen é!<br>ben toch braaf geweest dit jaar of niet ? anders zal ik je eens ontmaskeren beste sint je baardje zou wel eens de fik in vliegen!hahahahaha! sorry voor mijn taalgebruik sint maar ik verdien véél beter dan zo'n stomme step dat je gekocht hebt op één van de plaatselijke rommelmarkten in spanje!
supergarnaal groet u
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 5:21:57 GMT -5
garnaaltje, je taal gebruik kan toch wat beter hoe durf je de sint zijn baard in brand steken voor jou word het een trontinetje misschien braaf zou ik niet zo durven stellen vvo in plan laten in volle voorbereiding wsa hun mooi terrein eventjes bewerken met je feestbrommer om maar enkele zaken op te noemen ik trek aan Sinterklaas zijn baard en werp hem in de open haard
|
|
|
Post by peppie on Dec 8, 2004 5:22:49 GMT -5
hallo sinterklaas ik had graag een grote speeltuin gehad maar tis niet voor mij wel voor mauriceken in zijn plopperbos dan kan hij zich rot amuseren met de andere kindjes! en nog enkele bafettjes want als hij nog een jenevertje drinkt dat hij niet morst op zijn mooi kabouterkostuum!
groeten aan gabber cokkie
|
|
|
Post by bloemkool on Dec 8, 2004 7:02:13 GMT -5
dag sinterklaasje waar is je paard ? toch niet verloren gelopen in het kabouterbos van maurice zeker ? of heeft hij ook zijn enkel verzwikt toen jij van café het veld kwamen ik wilde graag een grote groententuin om mijn familie bloemkolen uit te breiden. sinterklaas die mia zou ik toch maar in de zak steken. wat een taal dat zei spreekt zo vulgair foei mia! ben jij uit één of ander bordeel ontsnapt ? groetjes bloemkool
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 9:25:40 GMT -5
haha
sinterklaas jij van alle heilige mannen zou toch moeten weten dat ik het privé heel moeilijk heb gehad.
en dat ik volop bezig ben mijn taal aan te passen aan dit forum. Gun me wat tijd e! rome was ook niet in een dag gebouwd e.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 9:38:18 GMT -5
garnaaltjeen mia,
de Sinterklaas is niet zo tevreden over jullie aanpak hier op het forum Mijn paard staat te grzaen in de wei kan geen kwaad want hij legt een ei Mia voor jou heb ik iet speciaals in petto een abonnement voor het afkick centrum Garnaal voor jou heb ik ook iets had gedacht aan een groot leefnet om die garnaaltjes te vangen
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 9:40:54 GMT -5
sinterklaas
dat vind ik heel lief maar ik kom er nog maar uit.
lieve brave man kan ik niets anders krijgen je paard krijgt dan een klontje suiker en jij een lekkere jenever!
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 9:46:23 GMT -5
Mia,
De Sint houdt niet van jenever laat staan dat je de heilige man kan omkopen niet mooi van je zal moeten eens praten tegen piet geloof ik wat wil je hebben lieve jongen of vrouwke?
Geen suiker voor mijn paard hij eet graag bloemkool Nog enkele dagen blijf ik op post want moet weldra terug vertrekken naar Spanje
Met Hoogaching,Sinterklaas
|
|