|
Post by FABIO on Dec 8, 2004 12:22:27 GMT -5
Mia,
Je gaat tegen mijn schenen schoppen niet zo mooi van je vergeet niet wie ik ben e de enige echte Kerstman zal eens aan je baard trekken geen probleem
je rendieren de afloop ja je moet iets anders geven e aan die beestjes of hetgeen jij altijd drinkt
groetjes Fabio
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 12:31:26 GMT -5
fabio toch ik zou nooit tegen je schenen schoppen mijn lief klein dobbertje toch.
maar ja waar het hart van vol is loopt de mond van over e. ik hoop dat de kogel niet door de kerk is.
want het is beter voorkomen dan genezen e
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 7:35:04 GMT -5
sinterklaasje bonne bonne bonne,gooi wat in mijn lege lege tonne gooi wat in mijn laarsje danku sinterklaasje! ik wou graag een boot om dieper in zee te gaan daar kan ik dan de grotere vissen gemakkelijker vangen! want met mijn paard kan ik niet zo diep gaan! als ik het niet krijg dan vraag ik het dan maar aan de kerstman!
Greets Supergarnaal! [/color]
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 9, 2004 9:45:34 GMT -5
Dag Lieve Kinderen, supergarnaal je zal allicht moeten weten wat wilt!!!! eerst vraag je een scooter dan een schepnet nu een boot weet jij eigenlijk wel wat je wilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zal eens zien of ik geen bootje staan heb best zo eentje voor jou dat je met je mond moet opblazen want er zit nog altijd wat kinds in je mia voor jou is alles geregeld die kerststal komt er geen enkel probleem met alle wsa spelers aanwezig en supergarnaal als kindje jezus in de kribbe Met Hoogachting Sinterklaas,
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 10:00:41 GMT -5
lieve sint je moet niet teveel lachen hoor met mij want ik verdien dit niet! ik ben een héél brave jongen! maar daag mij niet uit want dan kan ik gevaarlijk uit de hoek komen één van je pieten heeft eens mij uitgedaagd,heb hem naar de eeuwige jachtvelden gestuurd met m'n riot-gun! en je moet niet afkomen met zo'n klein bootje van de aldi, kwil een degelijke boot ! en leg maar iemand anders in de kribbe van mia haar kerststal! als je iemand zoals kindje jezus wil inleggen denk ik dat fabio daar beter zou in passen! die kribbe zal véél te klein zijn voor mij!
lieve sint hopelijk vervul je mijn wens!
Greets Supergarnaal[/color]
|
|
|
Post by mia on Dec 9, 2004 12:28:57 GMT -5
haha maestro toch
eerst en vooral hartelijk dank voor de kerststal hoor. furnica het zal toch jij moeten zijn hoor in de stal want als je daar fabio in legt is die er toe in staat om uit de kribbe te springen en de spelers van wsa te dribbelen.
hij kan daar ook niets aan doen das sterker of zichelf. jij daar in tegen hebt meer ervaring en kent al het klappen van de zweep.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 10, 2004 9:27:32 GMT -5
mia zal ik wel voor ster spelen ik zal boven het kerststalletje hangen! hopelijk val ik er niet af en beland ik tussen de os en de ezel! mia volgens mij zou jij er beter in passen met jou model je haar zo snoezig koptje dat je hebt! geef toch toe jij hebt het gewoon! Greets Supergarnaal
|
|
|
Post by mia on Dec 10, 2004 10:50:20 GMT -5
ik pas er inderdaad wel beter in maar ik zou ook niet van de spelers kunnen blijven als je dan toch de ster wilt zijn mag je in de kerstboom helemaal bovenaan. zie je dat zitten? maar blijf dan wel met probleem zitten wie moet ik in die weg leggen. het wordt toch tijd dak het weet hoor. zo kan ik het nog vlug zeggen tegen de kerstman. greetz mia xxx
|
|