|
Post by FABIO on Aug 4, 2004 4:59:00 GMT -5
Beste Mario hebben jullie niet te vroeg gepiekt? Weet niet of je het een eerste ploeg en een tweede ploeg kan noemen wi.....Onze match in veurne was inderdaad niet goed.De zondag waren er verschillende lichtpunten kan alleen maar ten goede komen van de ploeg. Gisteren was onze eerste helft niet zo slecht als jij vermoed.We crieeerden toch een 4-tal kansen maar zoals in veurne staat ons geweer nog niet goed gericht Ja zijn allemaal woorden achteraf maar komt wel Nog wat geduld nog 3weken en dan gaan we eens praten na dadizele greetz 11
|
|
|
Post by Mario on Aug 4, 2004 11:57:48 GMT -5
Prachtig antwoord Fabio, khad wel zoiets verwacht. Maar toch verheug ik me op het feit dat het we goed bezig zijn. Jullie kunnen het zich permiteren om tegen de competitie klaar te zijn, maar wij moeten ons vroeger tonen, we moeten nu onze kans grijpen... We zien wel, het zal in ieder geval spannend worden.
greetz
|
|
|
Post by FABIO on Aug 4, 2004 12:56:17 GMT -5
Beste Mario wij kunnen dat niet permiteren om nu maar eventjes op de rem te gaan staan jij denkt dat misschien maar bij mij is dat het geval allezins niet Het moet en het zal beter worden Neem me maar op mijn woord Greetz FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 5, 2004 3:55:12 GMT -5
;D ;D ;D com est ma bella mario ? mario jij hebt toch kwaliteiten genoeg om mee te draaien in het eerste of vergis ik me ? zal misschien nog met jou samen spelen dit jaar jaja je kijkt daarop é en fabioken mag ook meedoen hoor samen met veder leo en andere sterren! en zou zeggen voor die iets in hun hoofd hadden den 10de moet jullie teleur stellen maestro zal in geen 100j te bespeuren zijn! kheb al 2 werkjes als tuinman !
1 adres maestro-punica de mikke 7 8660 adinkerke specialiteiten: -moderne voortuinen -exotische planten -gemoderniseerde grasperken ps:0494 40 72 03
|
|
|
Post by FABIO on Aug 5, 2004 5:21:41 GMT -5
DUS het lang verwachte duel maestro-fabio komt er niet als ik alles goed begrijp!!!!!!! Punicatos bezwijkt onder de druk en de stress Ging nochtans een mooi duel zijn was er klaar voor En nu gaat hij tuinieren Hopelijk gaat het beter dan met vvo.... GEETZ THE ONE AND ONLY FABIO 11
|
|
|
Post by Mario on Aug 5, 2004 5:50:32 GMT -5
Punica, kheb al een werkje voor je!! VVO zoekt een nieuwe terreinverzorger!
mooie vergoeding , part-time job
Misschien maak je toch nog carrière in VVO
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 5, 2004 15:05:51 GMT -5
::)mario snap je het nu nog altijd niet! ik wil niet terug naar vvo zelfs niet om er het gras af te rijden kzou zingen zoals sam gooris laat het gras maar groeien laat het gras maar groeien nee ik rijd het nooit meer af! moet wel in adinkerke zijn é voor werkjes zie mij al rondrijden met m'n feestbrommer en m'n spa hark tuinschaar grasmachine enz....! ga eens informeren bij gilbert valcke! als jullie op een biljarttafel spelen moet je maar de maestro contacteren é<br>gracias punicatos
|
|
|
Post by Mario on Aug 6, 2004 2:39:34 GMT -5
Fabio, uw vriend punica heeft reeds gereageerd op de oproep in verband met het liedje! ik hoop dat ook jij een poging doet om een gepast liedje te vinden. Mail naar: club@wsadinkerke.com!!!
OK puni ik heb het begrepen, VVO en de maestro is volledig verleden tijd, ik hoop alleen dat je nu niet te lang wacht om ons terug te vergezellen!!!!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 3:48:12 GMT -5
ja mario zo zou je het wel kunnen stellen ben nooit met m'n gedachten elders geweest buiten wsa! zal eerst eens vragen of ik wel mag terugkomen we zullen wel zien ze gaan nog é bitje kijken zeker als ze mij daar zien toekomen met m'n voetbalzak ? en fabio je hebt het gehoort é je mag ook een liedje doorsturen naar wsa je kan misschien andré hazes met een beetje verliefd doorsturen en als jij dan scoort zullen we zingen fabio is een beetje verliefd! la la la als ik wist wat jij toen dacht .......enz....! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 5:16:15 GMT -5
Nee Nee geen andre hazes zal iets beter zijn je kent me stijn...... denk meer aan hey hey baby hoe ga i wone now Je weet wel standaard maar blijf zoeken geen probleem. MARIO je hebt nog een te goed van gisteren door mijn krikken gespeeld sterk van je jij en ik we komen er greetz 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 5:49:39 GMT -5
ok mario hopelijk mogen ernog vele volgen! ik zie eral naar uit de eerste confrontatie op training fabio-maestro tja kweet het zal niet met vvo zijn ! moja op training kan je al eens iets meer doen é zoals de bal over je hoofd spelen en terugkeren door je beentjes zware tackle langsachter,je kleren van je lijf rukken ellebogen gebruiken kortom een rustig westrijdje onder de champs! hahahahaha kijk er al naar uit gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 9:45:15 GMT -5
Oei mario We mogen ons aan een taaie klant verwachten als de punicatos komt trainen.... Inderdaad op training mag je al iets meer jij door mijn beentjes spelen je doet me lachen.... Ben er op voorbereid als het moet kan ik er ook zwaar in gaan bv een elleboogje uitdelen op je neusje Een onschuldig tackeltje op je enkels zodat het bloed sijpelt door je kousen zeg altijd zolang er geen bloed is door spelen greetz fabio grrrrrrrrrr
|
|
|
Post by Mario on Aug 6, 2004 10:04:06 GMT -5
Punicatos, je weet toch op training is het echt wel samba voetbal hoor, je zal eens zien!!! Zotte bewegingen waarbij armen benen vuisten ,... mogen worden gebruikt! PUNICATOS IK KIJK AL UIT NAAR JE TERUGKOMST
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 10:09:54 GMT -5
vuisten ook vind dat niet eerlijk voor fabio hij kan niet aan mij wil jij hem dan in de lucht steken om een poging te wagen? ik moet erwel aantoevoegen als ik zeg wel als ik terugkom is het wel niet om te spelen é tis om serieus bezig te zijn met mijn vak ja je kent mij é als ik iets wil doen dan wil ik het ook goed doen é!<br>gracias punicatos
|
|
|
Post by Mario on Aug 6, 2004 10:26:54 GMT -5
Ah Punicatos je houdt jezelf voor de gek hé! jij die al altijd de grootste speelvogel zijt geweest van WSA gaat het vanaf nu serieus aanpakken! En nog iets die site heeft ook een chatbox! durf me daar nu 17u55 ontmoeten!!!! Fabio is daar ook!
|
|