|
Post by DJ Ollie on Aug 6, 2004 11:04:22 GMT -5
Beste tuinman,
Heb je de route al uitgestippeld om naar Desselgem te gaan ? Je bent blijkbaar reisleider na je uren ook ! Je weet toch dat de jeugd van VVO iedere week op verplaatsing gaat met de bus! Misschien kan je je daar inzetten en zal bornytje toch nog eens goeiendag tegen je zeggen.
See you tonight in t' veld
Mario, Fabio, geweer in het gelid want de weken van de waarheid zijn aangebroken !
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 11:09:50 GMT -5
welkom ollie blij je te verwelkomen! neenee die vvo-lucht is niets meer voor mij jammer dat ik dat nu besef maar ja tis nu zo é<br>zal er zijn int t'veld zeg maar tegen danny dat hij de extrans koel moet houden é!<br>gracias punicatos
|
|
|
Post by Mario on Aug 7, 2004 2:45:15 GMT -5
Punicatos, wat zou jij nu extrans gaan drinken! je weet toch wat dat allemaal met je lichaam doet??? De eerste twee gaan nog maar na een stuk of vijf begint vanbinnen in je maag alles te draaien en te keren en moet je heeeeeeeeeel dringend naar de WC. Je vraagt je misschien af hoe ik dat weet, wel ik heb nog in KVVC gespeeld en geloof me daar zien ze je liever non-alcoholische dranken drinken, en ik dacht waarom eens geen extran(daar AA-drink) Ewel ik doe dat nooit meer, ziek dat ik was...
Ollie, ik sta nog niet 100% scherp maar de basisconditie is er nu nog mijn kanon wat scherper stellen en het komt in orde! In Desselgem gaan we eens een feesje bouwen. Hopelijk hebben ze daar wel veeeel water staan want ze spreken van een graad of 30! Remember WOUMEN vorig jaar...
|
|
|
Post by FABIO on Aug 7, 2004 13:21:39 GMT -5
Beste Mario je kanon nog niet op scherp Komt wel ben het zeker als ik zie hoe je traint Ollie bolly johny ook aanwezig Welkom op het Forum Morgen Desselgem Hoop dat je ontploft Mario Je kan het en doe het dan ook Heb volle vertrouwen in je. greetz fabio
|
|