|
Post by FABIO on Aug 5, 2004 5:27:57 GMT -5
Ja Ja Beste Wsa supporters en sympathisanten Het lang verwachte duel komt er dus niet Punicatos is bezweken onder de druk die zo n match teweeg brengt Blijkbaar kan hij niet goed overweg met de stress die zo n thriller los weekt Vind het jammer vooral voor de Supporters van wsa Die zo rijkhalsend uit keken naar die ene match Hierbij geef ik mijn medeleven aan de dhr Punicatos ga je goed
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 5, 2004 14:58:02 GMT -5
fabio toch medeleven waar haal je het uit! jullie gaan toch roemloos tenonder gaan zelfs zonder mij, mijn hart zou bloeden terwijl ik jullie in de wind zet en met een magistrale trap david hennebert vloer , zou er niet tegen kunnen! tja maestro is een beetje naief geweest door te tekenen voor vvo,maar ja tis nu zo en we moeten verder! jammer voor het west-vlaams voetbal maar the greatest komt terug en sterker dan voorheen! gracias punicatos!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 5:32:15 GMT -5
Toch punicatos heb ik medeleven met je Ons vloeren a pro pos heb nog appeltje te schillen met vvo.... Zal antwoorden op het plein dinsdag zal hun ongelijk bewijzen wsa we komer er stilaan aan groeien we Jij david vloeren met een van je bewuste vrije trappen PUNICATOS TOCH je mag misschien blij zijn dat je niet mee doet anders viel er bloed zeker weten gracias fabio 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 5:40:32 GMT -5
denk niet dat ging bloed vallen wel veel zweet aan jullie zijde van achter de feiten te lopen begrijp je ! hopelijk zetten jullie een goede prestatie neer en kunnen jullie zich stillaan gaan klaarmaken voor de competitie want geloof me tzal een zwaar jaar worden hopelijk ben ik mis en kunnen jullie over de tegenstanders heen walsen want ik denk dat de meeste ploegen in 3de aan elkaar gewaagd zijn! toch blijf ik gelovenin een goede afloop ! alvast succes gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 6, 2004 9:52:30 GMT -5
JA maestro je zou wel eens kunnen gelijk hebben Denk ook dat er veel ploegen aan elkaar zullen gewaagd zijn.Word misschien wel een overgangsjaar voor ons maar geen probleem we gaan ervoor Tegen dadizele moet en zal het erop zijn vanaf de eerste minuut.. Fabio heeft gesproken
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 10:04:03 GMT -5
moesten jullie een competitie afwerken van om ter meest drinken ewel jullie zullen terug zeer dicht draaien maestro is weg maar ze hebben er een kanjer voor in de plaats aangetrokken dhr fabio en met mario die nu ook al een jaartje ouder is kan erook al meer binnenkappen dan vorig jaar wordt heel z'n vader hahahahaha graptje é<br>gracias punicatos
|
|
|
Post by Mario on Aug 6, 2004 10:17:15 GMT -5
Ow, Ow, kgeloof dat ik hier zal moeten tussenkomen!! Ik veel drinken?? Ik ben nu idd alweer een jaartje ouder en ik kan er nu weer e stuk of 4 meer binnenkappen, maar ik heb beslist om dat niet te doen. Ik vrees dat dit allemaal in mijn nadeel zou spelen op dit forum! Ik zal me iets op de achtergrond begeven in de kantine, de troepen overschouwen!!
Kheb al het één en het ander gezien trouwens. Punica , Maes, Fabio en ja ook Fieuw gaan er hier de ambiance in houden! Wouter onze nieuwe jongen zal nog serieus mogen leren drinken want zijn prestaties waren ondermaats zondag!
Misschien moeten we de gummiebeker terug invoeren want ik heb de indruk dat er weer enkele nieuwe spelers bij zijn die zwaar zouden gaan voor die ere-titel!!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 6, 2004 10:24:37 GMT -5
mario je moet niet zo bescheiden blijven jou prestaties mogen er wel gezien worden é <br>en wat betreft die gummy-beker, met fabio erbij zou het wel een heel erge sterke competitie worden van uitzonderlijk hoog niveau maar ja in adinkerke is dat geen probleem! mario misschien tot vanavond en santé<br>gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 7, 2004 13:28:59 GMT -5
Hola opletten geblazen hier.... Een ding wil ik wel eens wat meer uit de doeken doen 1.drinken kan ik maar zoals jullie zeggen lijkt mij Toch wat overdreven wi... 2.Gymmibeker is niks voor mij zal misschien amper Paar puntjes halen. 3.EEN ding is zeker dinsdag komt het duel er niet FABIO HEEFT GESPROKEN
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 9, 2004 10:31:37 GMT -5
el forza fabio del ....... jij zou de grote slokop zijn in puntjes sprokkelen wat betreft de gummybeker! morgen duel demeester vs borny! hopelijk vloeit er geen bloed want fabio kennende zou er maar al te graag een boksgala van maken ! veel succes wsa morgen ! ik moet partijdig blijven want ik ben de scheidsrechter van dienst,dus het is mijnheer de scheidsrechter en niet puni anders geel kaartje zal er niet mee lachen! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 11, 2004 11:10:42 GMT -5
Beste punicatos er is geen bloed gevallen ben zo niet DUEL demeester-borny is er nooit geweest..... We waren sterk zoals blootvoet zegt brianovich danste de samba jelle en marnix die de twee spitsen in hun achterzak staken...het midden veld dat sterk stond te voetballen de spitsen die beweeglijk waren en nog gevaarlijk ook !!!!!! Zoals ik verleden week zegde vanaf nu kunnen we alleen nog maar groeien....
ps voor degene die het niet wisten Mario is op de versier toer de sloeber Greetz 11
|
|