|
Post by FABIO on Jun 1, 2005 4:18:43 GMT -5
Zoals Iedereen weet heeft het bestuur nu ook dit jaat niet stil gezeten en enkele transfers gerealiseerd Met Name Bartho,Stephan Maertens,De gebroeders Deferm van Diksmuide And Last But Not Least Steve Hommez Alias Puniadora in Zijn vorig leven als voetballer nog de revue gepasseerd hier in wsa We weten allemaal wat steve kan en niet kan Hij heeft meer gaven dan gebreken niet enkel en alleen op het plein als je het mij vraagt Hopelijk gaan we een jaar tegemoet zonder kom en kwel Niemand van de huidige kern heeft zijn tenten elders op geslaan enkel Steve Bicky heeft onze club verlaten ga je goed in Veurne zou ik zeggen Hopelijk maken jullie ,nieuwe spelers het mooie weer in Wsa Het is niet evident om hier zo maar eventjes te slagen Groetjes Fabio De Enige Echte the one and only
|
|
|
Post by PUNIADORA on Jun 1, 2005 6:36:04 GMT -5
inderdaad fabio het is niet iedereen gegeven om zo maar efkes in wsa de lakens uit te delen. hopelijk kan ik terug de draad opnemen van vorig jaar dan zal adinkerke nog veel plezier beleven aan den puniadora! ;D ;D ;D op het veld é fabio ;D toch één opmerking fabio,je hebt nog iemand vergeten ons mauriceke de doelwachter. zal een zware strijd worden tussen die 2 als je het mij vraagt.hopelijk wordt het een sportieve strijd zowel voor de doelmannen als voor de veldspelers, want geloof mij jezelf en de club kunnen er alleen maar beter van worden! Puniadora is alvast klaar om te schitteren in de paars-witte kleuren van wsa !!!
Ciao Ciao, Puniadora
|
|
|
Post by Mario on Jun 2, 2005 8:39:58 GMT -5
Ik denk dat we zeker en vast vesterkt zijn!!! Mooie namen hopelijk kunnen zehun naam ook waar maken!!!
|
|
|
Post by Mario on Jun 3, 2005 8:47:58 GMT -5
Fabio je noemt daar enkele leuke namen maar er komen nog meer spelers onze rangen versterken maar dan meer versterkingen in de breedte zoals ze da bij de sporting ook doen met mitu en delorge!!! met name de gebroedres andy en jeffrey schoolaert en alle juniors die eerst nog in de panne speelden zoals leandros blackaert en kevin daems, ik vergeet er ongetwijfeld nog!!!!
Onze WSA familie dikt serieus aan!!!
|
|
|
Post by FABIO on Jun 6, 2005 4:12:59 GMT -5
Beste Wsa Vrienden,het is weer het weekend geworden van veel belangrijke bijeenkomsten op de eerste plaats vrijdag de souper van het jaar in Camping Zeepark na een toch wel heerlijke maaltijd was het tijd om eventjes de benen los te gooien dacht onze nieuwe aanwinst Steve Hommez ........................ Samen met de winnaar van de Gymmi-beker van dit jaar Janus Rutten moesten zij eventjes hun beste zijde showen met name wat dom doen en als ik zeg dom doen ja liep allezins gesmeerd naar mijn mening zaterdag en zondag dan tornooi in her garnalen-dorp vvo........Eventjes de troepen gaan showen Onze nieuwe aanwinst Matroos-Garnaal was duidelijk nog niet bekomen van de souper als je het mij vraagt maar naar gelang de dag vorderde kwam hij toch beter uit de verf met als apotheose een doelpunt uit het boekje op rukken en dan magistraal afwerken in het dak van het doel Onze Maurice de tweede aanwinst kwam uit het tornooi niet zonder kleer scheuren blauw oog dat ja PRIJS UITDELING Matroos -Garnaal natuurlijk de enveloppe in ontvangst gaan nemen uit de handen dan nog wel van onze ex-trainer Peter Mouton Mozart wat deed Matroos-Garnaal nadat hij de enveloppe ontvangen had eventjes een pijltje uit halen en weg knallen in het volk zoals hij en hij alleen dat kan e beste wsa vrienden zie je het al voor je we hebben serieus gelachen Laat het duidelijk wezen beste wsa vrienden van the greatest defender hebben we bijlange nog niet alles gezien als je het mij vraagt voor alle duidelijkheid De enige echte heeft alles maar dan ook alles dit weekend gevolgd met een arends oog zoals ze zeggen Er moest er eentje zijn verstand gebruiken e Groetjes De Enige Echte 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Jun 6, 2005 5:21:42 GMT -5
|
|
|
Post by Maurice on Jun 21, 2005 16:27:41 GMT -5
Beste Ploppers, t is al een hele tijd geleden dat den Maurice nog iets van zich liet horen op dit forum. Ik kan in verband met de oefencampagne van WSA alvast al meegeven dat ik op de site van het Provinciaal comité West-Vlaanderen de bekercampagne gevonden heb. Hier volgen alvast de tegenstanders voor onze Ploppertjes. REEKS F wedstrijden 31/07/05 : HO Oostende * - GS Midd. Leffinge SK Vlamertinge - FC Poperinge VV Coxyde - WS AdinkerkeSK Eernegem * - E. De Haan wedstrijden 07/08/05 : GS Midd. Leffinge - SK Eernegem * FC Poperinge - HO Oostende * WS Adinkerke - SK Vlamertinge E. De Haan - VV Coxyde wedstrijden 14/08/05 : VV Coxyde - GS Midd. Leffinge SK Eernegem * - FC Poperinge HO Oostende * - WS Adinkerke SK Vlamertinge - E. De Haan wedstrijden 21/08/05 : GS Midd. Leffinge - SK Vlamertinge FC Poperinge - VV Coxyde WS Adinkerke - SK Eernegem * E. De Haan - HO Oostende * * Ingeval op deze datum gespeeld moet worden voor de beker van Belgie, zal de wedstrijd moeten plaatsvinden op de eerstvolgende woensdag om 19:00u Zo ploppertjes, als ik het goed voor heb zijn dit dus drie eerste provincialers en 1 tweede provincialer. Alvast een aantal serieuze waardemeters naar het volgend seizoen toe. We zullen een serieus tandje moeten bijsteken in tweede, maar ik ben er van overtuigd dat we met de kwaliteiten en goede sfeer binnen de ploeg op onze plaats zullen zijn in tweede. Zo ploppers, tot binnenkort op de groene mat! En Puniadora, studeer nog maar wat van die moves in. Het zal nodig zijn om den Maurice te verslaan op training. See you soon Ploppers , Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Jun 23, 2005 4:09:27 GMT -5
|
|
|
Post by fabiofan on Jul 29, 2005 9:16:35 GMT -5
Mens zo stil hier op t forum!! Wat een verschil met vorig seizoen? Alles is toch ok bij WSA? Het lijkt wel een dode boel. Ik wens wsa een fantastisch seizoen toe in tweede provinciale . Gisteren de garnalen afgekuist. Dat zal een opsteker geweest zijn voor heel de ploeg. Met maurice staat alleszins een klasse keeper in de goal. Hopelijk kan fabbe nu rap ook de rangen van de eerste ploeg vervoegen. Zijn bewegingen en voorzetten zijn van goud waard. Zondag Koksijde .. weer een derby .. veel succes zou ik zeggen. Toon ze daar maar eens wat de ploppers in hun mars hebben. Greetz, Fabiofan till i die
|
|