|
Post by PUNIADORA on Aug 23, 2004 1:17:30 GMT -5
Beste ploppertjes kheb de laaste weken bezig geweest met pastoren en andere gelovigen,en ben met mezelf in het rein gekomen om bij de conclusie te komen dat ik héél waarschijnlijk op de boot zal stappen richting Oostduinkerke! denk dat dit voor iedereen de beste beslissing zal zijn! vooral voor mij als ik wil op topniveau blijven en zeker ook voor Hervé Debuck die anders op de bank moet zitten bij de bijz.in wsa! spreek dan nog niet om z'n kapiteinsband in te leveren ik wik ook niet dat zo'n een talent al is het maar in de kantine verloren gaat! ps: fabio er zijn belangrijkere dingen dan je rugnummer , het nummer dat je krijgt na de wedstrijd op 10 als je al dan niet goed hebt gespeeld! zou zeggen verzamel al maar de nrs 9en 10 hopelijk zal je slagen ik twijfel allezins niet in jou! al the best! GRACIAS PUNICATOS
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 23, 2004 13:05:54 GMT -5
Hallo Puni, Dit is een wijze beslissing. Ze hebben je nodig bij Oostduinkerke. Wij ook maar bij ons zal het dit jaar niet lukken. Ik zou zeggen, train maar veel dat je volgend jaar in topvorm terug kan komen naar ons tof ploegsje. Puni nog veel succes en tot in de zwaai. Ciao Ciao. Piede nudo.
|
|
|
Post by FABIO on Aug 25, 2004 11:23:59 GMT -5
Beste Punicatos dit is inderdaad een wijze beslissing maar jij doet nog altijd wat jij wilt Je goed voelen in je vel je hoofd helder is ook belangrijk het kan alleen maar ten goede komen van je prestaties en punicatos da
|
|
|
Post by FABIO on Aug 25, 2004 11:25:28 GMT -5
dat jij gelooft in mij doet mij veel plezier zal er alles aan doen om je vertrouwen niet te beschamen hopelijk te beginnen met zondag al GREETZ THE ONE AND ONLY FABIO GA JE GOED GARNAALTJE
|
|
|
Post by DJ Ollie on Aug 28, 2004 1:50:51 GMT -5
Punicatos, Beter laat dan nooit ! Je moet ook niet teveel inzitten met Buckje ! Hij zit niet in met die kapiteinsband nu hij volop bezig is met Stripacts te verzorgen. Er is daar meer mee te verdienen. Doe je best punicatos zodat je volgend jaar scherp staat voor WSA en zondag gaan we het eerste feestje van he t seizoen bouwen !!! Aan alle WSA ploppertjes : White Star , we Love youuuuuuuuuuuuuuu.......... !!!!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 31, 2004 10:53:30 GMT -5
Punicatos en al terug de schandschoen op genomen in VVO of niet Zondag was duidelijk te zien dat we je goed gingen kunnen gebruiken e beste punicatos Zonder daarmee de verdienste af te doen van de mensen die nu daar staan..... Zondag busuitstap en dan een koude schotel naar binnen kappen Hiermee dank ik de supportersclub die dat gratis en voor niks geeft aan de kernspelers Hartelijk dank Fabio the one and only 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 31, 2004 11:13:08 GMT -5
schandschoen ? handschoen bedoel je zeker ? vant week-end ga ik terug garnalen pellen kga met de bijz.res aantreden en dan ga ik terug beginnen trainen we gaan wel zien waar we belanden kga in ieder geval m'n best doen want m'n benen kietelen tevele! wie weet geraak ik voor nieuwjaar nog bij de 15,zoniet zal ik me het niet teveel aantrekken! fabio wat bedoel je met mij nog kunnen gebruiken? in de kantine ben ik nog altijd één van de sterkhouders,op het plein zal dan voor volgend jaar zijn als ze me terug willen é!<br>GRACIAS -PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Aug 31, 2004 11:29:14 GMT -5
Beste punicatos daarmee bedoel ik op het plein e Niet in de kantine we weten maar al te goed dat jij in de kantine nog altijd trapje hoger staat of ons Hoe jij ze weer naar binnen kapte zondag zou na een uur begeven denk ik Je moest bij ons gebleven hebben en je was een van de elf zeker weten fabio heeft gesproken Maar ja vijgen na pasen en volgend jaar ja wie weet FABIO 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 10, 2004 9:15:55 GMT -5
jow beste ploppertjes, na 1 maand afwezigheid in vvo heb ik vorige week m'n eerste pasjes gezet met de bijz.res deze week heb ik dan ook terug voor de eerste maal terug gaan trainen de meerderheid van de spelers waren onder de indruk van m'n gedrevenheid! was zelfs enigzins verrast van m'n fysieke paraatheid en m'n balgevoel! grote verassing gisteren in de kantine na de training toen Jhon Borny de eerste 12 namen noemde voor zondag tegen Westrozebeke! de derde naam dat hij noemde was puni ik had dat totaal niet verwacht maar was wel content natuurlijk zoadat ik zondag al direct de mat op moet in m'n groen geel plunje! hopelijk kunnen we zondag de eerste punten binnenrijven dat zou pas een binnenkomer zijn! beste ploppers veel succes tegen Merkem en tot int t'veld! ciao ciao GRACIAS PUNICATOS
|
|