|
Post by meester Scholes on Dec 9, 2004 11:06:32 GMT -5
Beste garnaal en Mauriceke,
Spijtig genoeg kan ik jullie niets meer vertellen over die Peppie en Cokkie. Ik denk dat het spoor nier bij mij te zoeken is. Dat het twee gummies zijn, staat buiten kijf! Als ik jullie van dienst kan zijn, geef me dan een seintje.
Groetjes, meester Scholes (number7)
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 11:13:21 GMT -5
dag meester alles goed! eindelijk ben je er werd tijd é<br>volgens mij zit jij er tussen wat betreft peppie en cokkie jij bent één van hen zeker echt iets voor jou kereltje! en oe ist in het school ? kan je nu al één beetje lezen ? ;D ;D ;D zal ik eens moeten komen zeker!
|
|
|
Post by meester Scholes on Dec 9, 2004 11:24:03 GMT -5
Garnaaltje toch,
je weet toch dat je als meester niet moet kunnen lezen en schrijven, alleen maar spelletjes spelen! En ja, het wordt nog eens tijd dat je een bezoekje brengt aan m'n klasje.
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 11:29:30 GMT -5
morgen kom ik een verhaaltje vertellen over de zee wat er allemaal leeft in de zee ! en ook over de kaboutertjes want daar weet ik héél veel van ! meester scholes ga maar straks pittig gaan trainen dat je een beetje scherp staat zondag ! hopelijk val je eens op tijdens de wedstrijd en niet zoals gewoonlijk de 3den time! in mensen hun voorhoofd bijten en al je moest beschaamd zijn! vuile vent
Greets Supergarnaal ;D
|
|
|
Post by Maurice on Dec 9, 2004 17:43:25 GMT -5
Beste Cokkie, Hopelijk heb je wat kunnen genieten van uw deuntje!! Let wel, Maurice krijgt toch een percentje hé om jullie te lanceren in de artiestenwereld??? Maurice zit u inderdaad op de hielen, beste Cokkie! Hij volgt momenteel nog een aantal pistes! U schrijft dat uw aanwezigheid tijdens de wedstrijd van verschillende factoren zal afhangen... Zou het niet kunnen dat je zelf en dan vooral elders de groene mat op moet??? Denk er maar eens over na en geef Maurice een eerlijk antwoord aub! Dankt u bij voorbaat!!! Enfin, ik ben blij dat je achteraf toch aanwezig zal zijn. Als je er één trakteert, dan toch geen plat waterke hé Cokkie! En blijf toch wat langer dan de vorige keer! DJ Ollie zal misschien jullie laatste nieuwe schijf draaien ... Succes gegarandeerd! ;D ;D ;D Greets, Maurice
|
|
|
Post by peppie on Dec 9, 2004 18:50:37 GMT -5
maurice wij dachten dat je een betere speurneus was wi want wij moeten zondagmiddag niet spelen. kijk we zullen je een tip geven ok ? de ene moet zaterdag spelen en de andere zondagvoormiddag waar en bij wie moet jij verder onderzoeken we zijn vriendelijk voor jou. zondag gaan we iets proefen in de kantine,en wij moeten toch geen betalen aan jou je krijgt of schooit er al genoeg van de mensen. je zal buiten komen dronken en je ga maar 5 euro kwijt zijn in den tijd van dikkebus was je ook zo !
groetjes aan gabber cokkie!
|
|
|
Post by Maurice on Dec 10, 2004 16:51:09 GMT -5
O la la la, Peppie Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat ik de vraag gesteld had aan uw gabber Cokkie. Hij kan toch ook zelf beslissen en een eerlijk antwoord geven, is het niet??? Ten tweede zou ik het volgende nog kwijt willen; van den Cokkie zou Maurice nog een drinken, van u echter ... Ja, Maurice zag vorige week nog een aantal spelers van Sparta en de omzet van de kantine is er sinds mijn vertrek serieus gedaald! ;D ;D ;D Uw verhaaltje klopt dus helemaal niet, maar de ploppers die Maurice echt kennen trappen er niet in, wees gerust! Nu ja, Maurice trakteert enkel en alleen aan echte ploppers ... MAAR!!!! Maurice denkt dat jullie allebei wel echte ploppers zijn die het leuk vinden om de boel eens op stelten te zetten op dit forum. /color]
Het is goed geprobeerd om Maurice op een dwaalspoor te zetten met uw verhaal over de zaterdagnamiddag en zondagvoormiddag!
Ja, Peppie, Maurice zit jullie nog altijd op de hielen! En als Maurice momenteel nog niet met jullie namen naar buiten komt, is dat vooral omdat hij nog een paar sluitende bewijzen mist. Geen paniek, die komen er wel ... ... en nog sneller dan jullie denken!!!
Greets, Maurice
|
|
|
Post by Maurice on Dec 10, 2004 16:56:56 GMT -5
O ja, Peppie, ik was bijna nog iets vergeten ... U hebt mij door uw berichtje van gisteren een extra bewijsje geleverd!!! Bedankt voor uw onwetendheid en onvoorzichtigheid!!! RARARA ... Ik laat u er een beetje op sudderen en kom er dit weekend misschien nog even op terug!! Bedankt Peppie! ;D ;D ;D Greets, Maurice
|
|
|
Post by peppie on Dec 22, 2004 15:41:09 GMT -5
goeieavond ploppertjes, dag maurice, ben je in slaap gevallen er wordt precies niet veel meer gewerkt in het ploppertjesbos ! vooral in de nachtegaal bij inspecteur maurice. volgens ons verdenk jij iedereen tja zou zeggen zo zal je nog lang mogen zoeken naar de gebroeders peppie en cokkie! de broertjes wachten zware dagen tegemoet,tal van afspraken,feestelijkheden en andere recepties! waarschijnlijk komen we jou tegen in één van deze mooie koude dagen voor de rest wensen mijn gabber en ik zelf jullie allemaal prettige feestdagen en een gelukkig 2005! Groeten aan gabber cokkie
|
|
|
Post by Maurice on Dec 30, 2004 19:58:08 GMT -5
Beste Peppie,
Op de pagina van 'de vissen op het droge halen' zie je maar al te goed dat Maurice niet geslapen heeft!!! ;D ;D ;D Nu ja, je weet wat je te doen staat in de eerstkomende dagen / eerstkomende week ;D ;D
Zo niet, dan ...
Greets, Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Jan 20, 2005 8:07:59 GMT -5
jaja maurice de kogel is eindelijk door de kerk! peppie is ontmaskerd maar peppie heeft zich zelf gaan aangeven want hij wilde 2005 goed inzetten! ik was den peppie maar wie cokkie is laat ik aan jullie over! hahahaha maurice zoals jij inspecteur bent is niet zo moeilijk,want op een kalme zee kan iedereen stuurman zijn! ;D je was waarschijnlijk in troebel water aant vissen!
Greets PEPPIE euh......puniadora[/color]
|
|