|
Post by DJ Ollie on Dec 5, 2004 15:09:16 GMT -5
Beste criticasters, hier kunnen jullie ongezouten jullie mening geven en doe het AUB alleen hier en niet op andere pagina's !!!
|
|
|
Post by Mario on Dec 6, 2004 9:50:24 GMT -5
Mario Basisspeler
member is online
PEACE
Gender: Posts: 73 Re: WSA en de ploppertjes ! Ambi verzekerd ! « Reply #504 on: Today at 16:49:07 » <br> -------------------------------------------------------------------------------- Waar blijven peppie en cokkie? Khad toch verwacht om ook van hen nog de nodige kritiek te krijgen!! Eigenaardig als jullie geen recht hebben tot spreken zijn jullie niet van het forum weg te slaan en nu hebben we zwak gespeeld en dan zijn jullie nergens te bespeuren! grappig. Kweet niet of jullie het al hebben gezien maar jullie zijn zo belangrijk dat jullie junder eigen pagina hebben gekregen op het forum! een goed initiatief als je het mij vraagt!
Salutos, in blijde verwachting iets van jullie te horen!!!
El grande mario C.
|
|
|
Post by Maurice on Dec 7, 2004 16:04:07 GMT -5
ONDERZOEK Peppie en Cokkie,
STAP/HINT 1, gevonden in konijnenhol 399 in het Plopperbos. Eén van jullie zal ik normaal gezien tegenkomen tijdens mijn allereerste training op WSA-bodem volgende week dinsdag!!!
Groeten en tot later deze week met meer bevindingen!!!
Adjunct-insecteur Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 16:09:10 GMT -5
maurice heb je een spoor ja ? ben je er zeker van ? en de andere waar bevind die dan moet ik anders op zoek gaan naar dat andere zwaar geval! ben al bezig met pino stilaan zal hij boven water komen!
|
|
|
Post by Maurice on Dec 7, 2004 16:43:53 GMT -5
Nog een klein bericht aan Peppie en Cokkie!!! Jullie kunnen steeds, na elke stap/hint van Maurice, met het nodige alibi op de proppen komen.
Veel succes en moed de komende dagen / weken ... De '3 speurders' zullen er werk van maken!
Groeten, Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 16:46:58 GMT -5
volgens onze sporen denken we aan iemand die bij de bijz.res speelt van wsa! vooral hun schrijfwijze op het vorige forum was het bijna identiek ! na lang speuren hadden we hem ook ! wel nog een probleem we denken wel dat er 2 zijn ! dat zijn we nog niet zeker! kan zijn dat je hem tegenkomt volgende week dinsdag! we hadden eerst de 1ste ploeg ontleed maar we hebben niks vreemds ontdekt! bijzonder zeker weten daar moeten die sloeber(s) zitten! wat denk jij maurice ? waar ligt jou spoor ?[/color]
|
|
|
Post by Maurice on Dec 7, 2004 16:55:24 GMT -5
Hoofdinspecteur,
Ik sluit momenteel zelfs 'de eerste ploeg' nog niet uit, integendeel. Meer kan ik voorlopig niet zeggen, Maurice werkt hard verder en zal proberen om in een aantal stappen te werken. Volgens Maurice gaat het inderdaad toch om twee verdachte personen. Pino beweert dat het om één persoon gaat, maar zijn tips hebben me tot nu toe niet kunnen overtuigen. Maurice verwacht nog belangrijke bijkomende info van een tipgever / infiltrant. Uit veiligheidsoverwegingen kan ik uiteraard zijn naam niet weergeven... Verdere uitleg volgt!
Groeten, Inspecteur Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 17:02:26 GMT -5
dus onze verdachte heeft al wel enkele malen gespeeld met de 1ste maar meestal op de bank! vooral bij de bijzondere! en hij staat met een rode stip genoteerd! heb de naam door gestuurd via sms
|
|
|
Post by Maurice on Dec 7, 2004 17:13:09 GMT -5
Beste Hoofdinspecteur, Ik denk niet dat de persoon die je via SMS doorstuurde reeds op het vorig forum schreef, of wel Dan strookt de naam niet met uw bevindingen in één van uw berichtjes hierboven, waarin je stelt de schrijfwijze te herkennen! Groeten, Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 17:17:43 GMT -5
toch wel hoor maurice,die persoon speelde dan wel niet bij wsa maar kende ze wel door onze meester wes! als goeie speurneus moet je nu wel weten waar ik naar toe wil é!<br>
|
|
|
Post by Maurice on Dec 7, 2004 17:26:24 GMT -5
OK, hoofdinspecteur, Maurice weet uiteraard niet zo veel van het vorige forum. De connectie met meester WES zou een verklaring kunnen zijn voor de vele informatie die Peppie en Cokkie ten berde brengen over o.a. Maurice. Meester Wes weet maar al te goed waar den Maurice aan de slag is in het Plopperbos, hij is er al een aantal keer over de vloer geweest. Hij zou de infovoeder voor Peppie en Cokkie kunnen zijn ... Hoofdinspecteur, onderzoek jij deze piste verder ... Maurice werkt wel verder aan zijn mogelijke piste!
Tot binnenkort chef! PS we zijn hier weer serieus overuren aan het kloppen! Kan Maurice deze recupereren tussen Kerstmis en Nieuwjaar? Bedankt voor de reactie Chef!
Greets, Maurice
|
|
Cokkie
Bankverwarmer
|
Post by Cokkie on Dec 8, 2004 7:05:12 GMT -5
;)ag ploppertjes ui het ploppertjesbos, maurice is ons op het spoor zo te verstaan hopelijk raakt hij niet verstikt in een van zijn konijneholen in het ploppertjesbos wsa spelrs wat was dat weer allemaal zondag laatstleden een pot holder de bolder zo kan het niet verder als jullie mij begrijpen zondag moeten jullie je herpakken of zal verkeerd aflopen Ben gisteren op bezoek geweest in "De Nachtegaal" ja ja beste ploppers heb een bezoekje gebracht aan onze vriend maurice eens de schelpjes gaan bezichten moet zeggen ons spartaantje heeft meer dan behoorlijk zijn werk gedaan Nieuw lid mia hoop dat je niet ook in dat korps gaat plaatsnemen van de plaatselijke politie zoals het korps nu draait met aan de macht Supergarnaal zijn luitenant Maurice en loopjongen Fabio gaat niet e De laatste tijd word er geen enkele vis boven watergehaald enkel schelpjes geloof ik als ik de luitenant mag geloven komt hij deze week op de proppen met harde bewijzen kijk er echt naar uit Hoop echt voor hem dat hij niet achter het net vist Zoals hij moest telkens vissen in de tijd dat hij speelde bij de Spartaantjes Supergarnaal gewonnen zondag moest wel eens gebeuren zeker hopelijk zijn jullie vertrokken voor een mooie reeks die van derde provinciale wel te verstaan groetjes aan mijn gabber peppie
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 10:38:05 GMT -5
cokkie of peppie tis me al gelijk ! langer dan een week zult ge niet meer te leven hebben de eerste vissen dat we zullen bovenhalen zijn jullie ! want m'n collega maurice zit jullie nauw op de hielen! en wij spelen in 2de en we zullen niet zakken en moest dat wel zo zijn dan blijf ik in 2de! peppie en cokkie of beter sus en klus jullie kunnen zelf tegen geen ei stampen
Supergarnaal heeft gesproken![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Dec 8, 2004 11:03:55 GMT -5
Ja Ja beste forum liefhebbers of beter gezegd aan Supergarnaal en Maurice denk dat ik zonet een vis op het droge heb gehaald geen grote vis misschien maar toch een die kan tellen In het belang van het onderzoek en mede dat zij nog altijd alles kunnen lezen hier op het forum zal ik deze naam nog niet bekend maken maar op het droge is hij althans zie hem hier voor me in mijn netten hangen whaw whaw whaw Supergarnaal zo zie Fabio De Enige Echte heeft het voor elkaar gekregen
grtz FABIO
|
|
Cokkie
Bankverwarmer
|
Post by Cokkie on Dec 9, 2004 10:33:46 GMT -5
|
|