|
Post by FABIO on Dec 9, 2004 11:08:17 GMT -5
Ja zoals jullie zien kunnen jullie vanaf nu hier tips geven en als je een vis of je denkt een vis op het droge te halen vanaf nu kan je dat hier posten
Er zijn er die intussen bang zijn geworden omdat ze weten dat ik binnenkort een vis zal op het droge halen Die Member weet maar al te goed over wie ik heb groetjes fabio/b]
|
|
|
Post by madonna on Dec 9, 2004 11:27:42 GMT -5
beste fabio,
het enige dat ik daarop te zeggen heb is dat ik nie kan geloven dat je mij alleen gevonden hebt iemand heeft geklikt en die iemand weet ook wie ik bedoel het enigste dat ik daar uit kan concluderen: ik vertrouw niemand meer
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 11:34:50 GMT -5
madonna rustig blijven we wisten al een tijdje dat we op het goede spoor zaten nu zijn we het zeker! tja als je undercover gaat moet je opletten wat je zegt é!<br>ik deed dat vroeger ook met donderwolkje maar das niks voor mij ik kan dat niet lang uithouden! doe gewoon met je echte naam en iedereen zal veel gelukkiger zijn!
supergarnaal groet madonna!
|
|
|
Post by madonna on Dec 9, 2004 11:43:35 GMT -5
beste speurders
volgens mij zijn jullie aant bluffen
|
|
|
Post by mia on Dec 9, 2004 12:26:26 GMT -5
goed initiatief fabio
kdenk persoonlijk dat pino een spelletje aan het spelen is en dat dat dus zeker niet waar is van die zwarte wagen.
hij zal toch ook niet teveel laten weten e. je moet er rekening mee houden dat er dwaalsporen kunnen uit gestrooid liggen e!
greetz mia xxx
|
|
|
Post by FABIO on Dec 10, 2004 10:27:30 GMT -5
Beste Madonna
Voel je de hete adem in je nek misschien Je zegt wij bluffen volgens mij zijn we wel op het goede spoor zeker weten twijfel niet aan onze capaciteiten van speurders Geen hulp gekregen van niemand groetjes Fabio The One And Only 11
|
|
|
Post by mia on Dec 10, 2004 10:48:07 GMT -5
dag fabio
even tussenin maar mag je spelen zondag of moet ik mijn portemonnee in de middag al opentrekken?
hopelijk speel je wi. het moet toch van iemand komen e. zie je graag bezig langs de lijn aan de kant van de kantine, je tegenspeler belachelijk maken. dat zorgt voor sfeer!!! ;D
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Maurice on Dec 10, 2004 17:04:24 GMT -5
Fabio, In Blue Star Poperinge hebben ze blijkbaar een hele grote vis op het droge gehaald! In het middagnieuws werd immers verteld dat niemand minder dan Lorenzo Staelens de nieuwe trainer is van eerstprovincialer Poperinge. Ik denk dat Willy nu helemaal kierewiet aan het worden is. De Lorre zal immers zeker niet voor een appel en een ei naar de hoppestad afzakken! Maar ja, we weten al langer dan vandaag dat er een en ander niet echt realistisch is bij BS ... Iets anders ... Heb je nu al succes met het opsporen van Madonna? Stuur anders eeens en privé-berichtje met uw bevindingen! Ja, collega Maurice maakt goede vorderingen in het onderzoek naar Peppie en Cokkie ... Greets, Maurice
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 11, 2004 5:20:00 GMT -5
hoofdinspecteur heeft met zekerheid 2 viskes op het droge gehaald met 100% zekerheid! de ene klus: niet zola
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 11, 2004 5:25:13 GMT -5
niet zolang geleden heb ik van klus enkele planten gekregen nadat ze haar tuin bewerkte! ja ik maak ze niet bekend op het forum wil haar privacy behouden ik ben nog redelijk mens is het niet klusje de andere eet graag pizza's das niet zo gezond voor je voetbalcarriere ;D ;D ;D voor wie ben jij nu club of rsca! d eerste letter van je naam is een p !!!!!!!! is het niet sloeber ?? jaja hoofdinspecteur supergarnaal heeft gisteren goed werk geleverd is het niet maurice Greets Hoofdinspecteur Supergarnaal
|
|
|
Post by FABIO on Dec 11, 2004 8:52:54 GMT -5
Beste forumlui,
Gisteren heb ik meermaals vis geworpen aan sommige aanwezigen in ons lokaal ze wilden niet echt bijten maar het feit dat ze weten dat we hen op de hielen zitten zegt genoeg volgens mij Klusje jou moet ik niet zo rap op het droge halen eerst de grote vissen jij bent maar klein bier Ratten pakker hier aan de pitten ze zullen jou niet vragen want volgens mij ben je eerder bang van beestjes niet waar klusje
groetjes Fabio De Enige Echte Number 11
|
|
Cokkie
Bankverwarmer
|
Post by Cokkie on Dec 12, 2004 3:51:10 GMT -5
;)ag ploppers uit het ploppertjesbos hier word dus de vangst op het droge gehaald als ik het lees hebben jullie al veel tipjes verzameld over sommige members maar k lees zo weinig over harde bewijzen maurice je zit duidelijk op het verkeerde spoor zoals mijn broeder aan gaf dat wij de zaterdag spelen en de ander de zondag voormiddag je blijft maar gissen naar de ware identiteit van ons twee mijn gabber peppie is en blijft mijn tweelings broer niemand zal ooit ons kunnen vangen jullie netjes zijn duidelijk te klein net zoals fabio supergarnaal die groot net vraagt aan sinterklaas had je beter geen nieuw feestbrommertje gevraagd veel nieuwe leden als ik alles goed volg jullie zijn allemaal welkom op het peppie en cokkie forum en maurice vorige keer toch mee gedaan aan de wandeling in jouw ploppertjesbos of niet niemand minder of johan verstrepen was daar ook dus members tot vanavond als ik er zal geraken achteraf zal ik zeker eens langs komen groetjes aan mijn gabber peppie
|
|
|
Post by Mario on Dec 12, 2004 3:58:02 GMT -5
Beste ploppers!
Hier worden dus vissen op het droge gehaald! Zoals jullie allen weten kan ik alle informatie over gelijk welk forumlid bemachtigen door enkle simpele bewerkingen! MAAR één ding moeten jullie goed weten Mario doet niet mee aan zo'n dingen! Ik geef op geen enkel moment informatie vrij over forumleden, hoeveel sommigen ook mogen zagen! Enkel wanneer het in het belang is van de samenleving zou ik misschien nog een uitzondering maken maar volgens mij kan hier op het forum nooit iemand zitten die een bedreiging vormt voor onze maatschappij. (alhoewel???)
Beste ploppers als sommigen beweren dat ze informatie van mij kunnen bemachten dan bluffen ze want Mario geeft geen info vrij!
Greetz el grande Mario C.
|
|
Cokkie
Bankverwarmer
|
Post by Cokkie on Dec 12, 2004 4:01:36 GMT -5
dus mario je geeft toe dat er mensen zijn die aan jou vragen wie wij zijn zou zeggen wat is het mooiste zelf toch de vis op het droge halen of niet soms
veel succes van middag je zal het nodig hebben
groetjes aan mijn gabber peppie
|
|
|
Post by Mario on Dec 12, 2004 4:06:12 GMT -5
Inderdaad beste cokkie er zijn mensen die mij dat vragen Maar ik bijt niet! tzou het forum kapot helpen en dat is zeker en vast mijn intentie niet! Vanmiddag zal ik me weer volledig geven, Dat doe ik trouwens altijd!!!
greetz mario
|
|