|
Post by mia on Dec 13, 2004 6:16:11 GMT -5
er zijn dit weekend nogal wat vissen op het droge gehaald als je het mij vraagt.
in overleg met wat andere forumlui kan ik toch al voor 80% zeggen wie p & c zijn
greetz mia xxx
|
|
|
Post by FABIO on Dec 13, 2004 6:49:27 GMT -5
Beste Ploppers, Iedereen is in de ban van al die forumlui die onder een schuilnaam hier zich begeven op het forum daarom heb ik een lijstje opgesteld met de lui die we zoeken 1.PEPPIE 500 euro 2.COKKIE 450 euro 3.MADONNA 400 euro 4.PINO 350 euro 5.MIA 420 euro 6.METAMORFOSE 250 euro 7.BLOEMKOOL 200 euro 8.SINTERKLAAS 150 euro 9.KERSTMAN 100 euro
Deze personen zijn dan ook gevaarlijk en kunnen wapen bij zich hebben wie een van deze personen denkt te zien te hebben gelieve dan dit te laten weten groetjes de enige echte 11
|
|
|
Post by mia on Dec 13, 2004 6:55:49 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Dec 13, 2004 7:00:14 GMT -5
Mia Ik stel alleen maar vast e het is al heb lijst samen gesteld met de gedachte dat er toch meest gepraat word over Peppie en Cokkie 300 euro voor jou ja sorry als je wat meer het forum op stelten zet kan ik misschien na verloop van tijd uw waarde verhogen nu nog niet naar mijn mening
Groetjes Fabio De Enige Echte
|
|
|
Post by mia on Dec 13, 2004 7:05:45 GMT -5
zo geschokt dat ik hier ben als protest maak ik mezelf bekent hij kan me dan direct schrappen wat denkt die wel. kblijf wel onder mia op het forum maar bij deze mag iedereen weet dat de magistrale petronela jullie vortaan zal toe spreken onder mia.
gedaan met zeveren. doe maar allemaal jullie broek af. mia heeft gesproken. aub fabio daar heb je niet van terug e.
|
|
|
Post by FABIO on Dec 13, 2004 7:16:46 GMT -5
|
|
|
Post by madonna on Dec 14, 2004 6:00:16 GMT -5
oei wa zie ik hier een prijs op mijne kop eigelijk klopt die derde plaats nie helemaal é<br>aangezien peppie en cokkie een en de zelfde persoon zijn ,is die tweede plaats wel voor mij
|
|
|
Post by peppie on Dec 14, 2004 7:04:03 GMT -5
ja amaai blijkbaar ben ik hier de grootste vis op het forum,500 euro op mijn kop! en madonna wij zijn wel met 2 personen,dus hoger dan de 3de plaats kom je voorlopig niet. madonna ben je nu nog niet klaar met vals te zingen mijn kat zingt mooier! fabio mooi lijstje maar wie betaalt er dan het geld uit groetjes aan gabber cokkie
|
|
|
Post by lowieke on Dec 14, 2004 8:04:33 GMT -5
geachte inspecteurs en aanverwanten,
weten jullie intussen wie de cokkie is? ik heb een sterk vermoeden, maar volgens jullie beweren sterk te zijn in het ontmaskeren van deze forum moeten jullie na het lezen van peppie zijn laatste bericht op het forum wel een sterk vermoeden hebben wie deze cokkie is. die is nog in de zak gedraaid door zijn eigen gabber. bedankt peppie , als de inspecteurs van het plopperkorps niet weten wie de cokkie is heb ik alvast de beloofde beloning van400 euro 99% met zekerheid
fabio ga alvast naar bancontact..................;
tot binnenkort
|
|
|
Post by FABIO on Dec 14, 2004 10:42:20 GMT -5
Lowieke,Lowieke!!!!!!!!! Als ik je bericht goed heb gelezen ben je bijna zeker van 400 euro volgens u Maar, ja beste Lowieke op het hoofd van Madonna staat er 400 euro niet op cokkie zoals jij daar aan geeft in het vervolg eerst avond lessen volgen om je lees techniek wat bij te schaven als je het mij vraagt Wie je denkt dat ze zijn laat het mij gerust weten met een privaat berichtje de beloning is zeker de moeite Zondag was weer schitterend verschillende bewegingen gezien om u tegen te zeggen
groetjes De Enige Echte 11 Zandmannetje mooi tekening bij je naam heb dat nog ergens gezien
|
|
ZANDMANNETJE
Nieuw lid
Zandmannetje Speedy Zandstrooier van dienst !
|
Post by ZANDMANNETJE on Dec 14, 2004 16:31:26 GMT -5
dag iedereen, ben terug met een emmertje zand die ik zal strooien in jullie ogen mij moeten jullie niet op het droge halen,ik leef niet in het water zoals die andere vissen ! maar diep in het zand natuurlijk, heb ik m'n hele rijkdom. ik zie dat er hier talrijke mensen aanwezig zijn, de ene met een mooiere naam dan de andere ! fabio mag ik niet dezelfde tekening gebruiken vond dat een mooie die beetje paste bij mijn persoonlijkheid! groeten het ZANDMANNETJE
|
|
|
Post by FABIO on Dec 15, 2004 11:29:29 GMT -5
Beste Ploppers!!!!!!!!!!!!!!! Als ik dat hier lees komen Maurice,Supergarnaal en Mezelf Duidelijk tekort in het speuren !!!!!!!!!! Zandmannetje en Lowieke zijn blijkbaar heel goede speur neuzen als ik hen mag geloven Zij gaan hier duidelijk die vissen op het droge halen whaw :Dwhaw :Dwhaw :Dwhaw :Dwhaw zal een deal met jullie sluiten als jullie al die forum leden kunnen ontmaskeren geef ik mijn ontslag bij het Ploppertjeskorps en kunnen jullie mijn plaats in nemen in het Korps DE ENIGE ECHTE HEEFT GESPROKEN
|
|
|
Post by mia on Dec 15, 2004 12:35:30 GMT -5
proficiat e maestro met jullie zege maandag. jawadde heb aardig verschoten van je
moesten wel een paar doelpunten meer gevallen zijn e met die keeper die zover uit zijn doel speelde.
had eigenlijk gehoopt dat maurice ging scoren.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 15, 2004 12:43:31 GMT -5
hoe bedoel je verschoten mia ? VAN MIJN KWALITEITEN tja moet zeggen dat ik dit jaar enorm sterk bezig ben in de zaal! pedro was nog aant lachen omdat ik op de bank begon tot supergarnaal inkwam na 10 min stond nog 0-0 10 later stond het al 3-0 2 potten en assist! maurice moet het hebben de 3de time daar scoort ie meer dan voortreffelijk! ;D ;D ;D
Greets Supergarnaal ;D[/color]
|
|
|
Post by mia on Dec 15, 2004 14:53:49 GMT -5
nee daarvan ben ik niet verschoten wel van het feit dat jullie eerste staan.
maar wat gaan jullie volgend jaar doen. en zeker als jij dan nog eens vertrekt.
greetz mia xxx
|
|