|
Post by PUNIADORA on Dec 17, 2004 10:42:23 GMT -5
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 17, 2004 10:57:09 GMT -5
ik wilde er nog iets aan toevoegen, mag ik iedereen vragen die wilt stemmen om niet op z'n eigen naam te klikken zodat alles eerlijk kan verlopen! alvast bedankt.
Greets Supergarnaal [/color]
|
|
|
Post by FABIO on Dec 17, 2004 11:50:11 GMT -5
Superganaal mooi initiatief schitterend van je hiermee breng ik ook mijn stem uit ik stem op supergarnaal groetjes aan iedereen
|
|
|
Post by pino on Dec 17, 2004 12:19:58 GMT -5
hallo ploppertjes de pino brengt zijn stem uit voor supergarnaal
|
|
|
Post by METAMORFOSE on Dec 17, 2004 12:57:34 GMT -5
ploppertjes uit het ploppertjes land,
zal ook maar mijn stem uit brengen ben wel ontgoocheld dat ik niet in dat lijstje voorkom mijn stem gaat naar peppie ja beste ploppers kan moeilijk iemand anders nemen e neem nu maurice kan je op hem stemmen nee toch als het op vangen aan komt bedoel ik daar mee kastanjes en sparappels ja dan had ik wellicht voor de maurice gekozen maar denk dat hij nog wat te klein is voor dit soort werk
groetjes metamorfose
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 17, 2004 14:09:00 GMT -5
|
|
|
Post by Kerstman on Dec 18, 2004 7:35:05 GMT -5
ho ho hooooo, dag brave ploppertjes ik kan toch moeilijk voor iemand stemmen ? zal nog efkes wachten en kijken wie het braafste is! dus ik zal kijken naar jullie uitspraken,dus opgelet ! zal vlug verder werken want moet vanmiddag hier in adinkerke zijn!
merrry christmas
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 18, 2004 10:12:46 GMT -5
dag brave kerstman, ik zal zeker braaf zijn want ik ben als het ware de braafste kabouter van het hele kabouterdorp! hahahahahahaha kabouter fabio is ook nog een braven maar soms is het een klein deugnietje! oei ben al te laat voor de wandeling met de kerstman! ben vlug weg !!
Greets Supergarnaal[/color]
|
|
|
Post by peppie on Dec 18, 2004 13:45:23 GMT -5
hallo ploppertjes, wat zie ik hier nu bekende forumleden ? en mijn gabber had nog geen stem, cokkie,je krijgt van mij één wij zijn niet zo populair maar wel héél bekend ! groeten aan gabber cokkie
|
|
Cokkie
Bankverwarmer
|
Post by Cokkie on Dec 19, 2004 5:28:10 GMT -5
hallo ploppertjes wat zie ik hier bekende forumleden mijn stem gaat naar peppie of naar wie had je anders gedacht mijn broeder zoals mijn broeder zegt we zijn niet geliefd maar toch bemind groetjes aan mijn gabber peppie
|
|
|
Post by madonna on Dec 21, 2004 7:22:50 GMT -5
mijn stem ging naar fabio: de populairste stoefer op dit forum ;D
|
|
ZANDMANNETJE
Nieuw lid
Zandmannetje Speedy Zandstrooier van dienst !
|
Post by ZANDMANNETJE on Dec 21, 2004 9:22:39 GMT -5
ik wil mijn stem uit brengen op supergarnaal,heb eens komen kijken naar jou zondag. goed gespeeld,zo ene zoals jou hebben ze nodig in wsa! hopelijk kom je terug !
groeten ZANDMANNETJE
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 21, 2004 13:40:23 GMT -5
zandmannetje bedankt voor je compliment! heb terug genoten van m'n wedstrijd maar helaas moesten we als ploeg het onderspit delven !
Greets Supergarnaal [/color]
|
|