|
Post by DJ Ollie on Dec 23, 2004 11:44:48 GMT -5
Beste ploppers, sympathisanten , .... en al wie zich geroepen voelt !
[glow=red,2,300]Nu we al enkele maal ons serieus geamuseerd hebben zou ik voorstellen om een top 20 samen te stellen en daarvan een Cd'tje te maken ! Daarbij heb ik wel jullie hulp nodig ! Pijnig uw hersenen, de één zal al meer werk hebben dan de ander, en stel een TOP 5 samen MET DE LIEDJES DIE JULLIE HET MEESTE BIJGEBLEVEN ZIJN en Post het hier op het forum !
Alvast bedankt voor jullie medewerking !
De cd zou klaar zijn tegen onze eerstvolgende thuismatch, de dag dat we de sperma'tjes een lesje zullen geven ![/glow]
greetz Ollie
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 24, 2004 5:17:49 GMT -5
Hallo liefste ploppertjes, Puniadora is momenteel wel geen lid van de ploppers,maar voel me wel nog een plopperken! hier komt mijn top 5 ! 1) André Hazes me moat : Zei gelooft in mij 2) Milk Inc : Wisper 3) K'Maro : Femme like jou 4) Clouseau : Vanbinnen 5) Nadiya : Et Cest Parti --------------------------------------------------------------------------------------------------- OLLY hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen,en zal het een harde schijf zijn met talloze ploppersongs!
Greets Superpuniadora[/color]
|
|
|
Post by Mario on Dec 24, 2004 11:38:29 GMT -5
Beste Oli
Mijn top-5 ziet er toch iets anders uit dan die van Puniadora. Twas in ieder geval een schitterend half jaar op muzikaal vlak!
1. Gorki - MIA 2. André Hazes - Koud zonder jou 3. Penny Wise - Bro hymn(Wooohohohoooo) 4. K-Maro - Femme like you 5. ? - Een vrijgezel die gaat pas slapen
Voila dat waren voor mij persoonlijk de hoogvliegers in de kantine!
Ik wens ook aan de ganse White Star familie prettige feestagen!!!
|
|
|
Post by FABIO on Dec 24, 2004 11:44:50 GMT -5
Beste Johny Olli Mijn top vijf ; 1.Andre Hazes Koud Zonder Jou 2.Acdc Thunderstruck 3.Milck inc Wisper 4.Gorky Mia 5.The Scene Blauw
groetjes aan iedereen 11
|
|
|
Post by mia on Dec 26, 2004 12:40:31 GMT -5
olie mooi initiatief wi. bij deze hier is mijn top 5
1) gorki : mia hoe kan het ook anders 2) ub40 : can't help falling in love 3) u2 : one of where the streets have no name 4) andré hazes : de vlieger 5) coldplay : the scientist
hopelijk kan ik je hier wat mee helpen olie nog veel succes e en veel geluk voor het nieuwe jaar
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Gascoigne 'Gazza' on Dec 30, 2004 12:01:29 GMT -5
Schitterend ideetje dj olli,
hier heb je ze, de vijf beste:
1. Michel Sardoux : les lacs de connemara
2. ACDC : thunderstruck
3. Nirvana : smells like teen spirit
4. Gorki : lieve kleine piranha
5. Gerry and the peacemakers : you'll never walk alone
ps. aan iedereen een geweldig 2OO5 toegewenst met veel voetbalplezier en drank en..... een 13de titel voor fcb natuurlijk.....!!!!!!
|
|
|
Post by Maurice on Dec 30, 2004 19:54:48 GMT -5
Beste DJ Ollie, Ook Maurice wenst uw schitterend initiatief te steunen ... Here we go 1) Gorki Mia (ja, weeral als ode aan Miaken ...) vooral mooie herinneringen aan de kerstversiering ;D 2) You'll never walk alone (ja, het lied van Liverpool) 3) AC/DC Thunderstruck (vooral dan ook voor de act van de enige echte 11) 4) André Hazes Zij gelooft in mij (al vele malen odes gebracht aan den André, zowel in het Veld als de kantine, kan dus zeker niet ontbreken ...) 5) La La La La La La .... enz. (enfin, het lied dat ze spelen als de enige echte FCB gescoord heeft!!!!) Allez DJ, ik hoop dat ik u wat verder geholpen heb! De 23ste januari kom ik u wel weer eens opzoeken aan den hoek van den toog. Greets, Maurice
|
|