|
Post by mia on Feb 17, 2005 5:41:58 GMT -5
jupse ploppers en garnalen natuurlijk om het forum wat nieuw leven in te blazen kunnen jullie misschien hier jullie voorstellen of opmerkingen kwijt wat wsa volgend jaar nodig heeft in de ploeg, in 2de let wel op gelieve geen spelers af te breken e. gewoon nuchter!!!!! voorstellen doen. greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Feb 17, 2005 6:48:56 GMT -5
ok mia misschien dat er nu terug enkele gabbers terugkomen op het forum we zullen wel zien! mijn mening:wat moet er eventueel bijkomen, aangezien dat iedereen praktisch heeft bijgetekend moeten er geen 7 spelers bijkomen! 1)een goeie doelman want bij wsa mag je toch verwachten dat ze 2 goeie doelmannen hebben! 2)een goeie verdediger want dit jaar hebben ze naar mijn menig teveel doelpunten tegen,misschien dat ik die goeie ben we zullen wel zien hahahahahaha! 3)héél belangrijk een spits erbij en niet ééntje die komt van het liefhebbersvoetbal! 4)een trainer hopelijk maken ze een goeie keuze,ik heb wel een naam in m'n hoofd maar of het hij is die ze zullen kiezen valt af te wachten. 5)en de jongeren die al dit jaar even mogen proeven hebben volgend jaar terug hun kans geven! 6)er een goeie groep van maken zodat we de vernieuwde kantine vele malen uit z'n voegen kunnen doen barsten!
ciao ciao PUNIADORA[/color]
|
|
|
Post by DJ Ollie on Feb 18, 2005 11:20:44 GMT -5
beste sportvrienden,
Puni , je bent goe bezig, je haalt de woorden uit O zijn sigaar trekkende mond! Hij weet het ook van horen zeggen ! Wat de kantine betreft , de voegjes zullen zeker kraken volgend jaar , maar er resten ons NU nog belangrijke weken ! eerst dit jaar, en dan pas volgend jaar ! Vanavond klein soupertje met een man of 60 ! De veldtegels zullen ook weer kraken vanavond ! Butse, vul je frigo Duvels maar aan !
Greetz van the one and only DJ Ollie !!!
|
|
|
Post by mia on Feb 18, 2005 13:27:16 GMT -5
oei oei
het beloofd weer met de maestro terug. zullen weer onvergetelijke avonden beleven in ons huisje!! haha het is dit jaar al soms pompen of verzuipen in de kantine.
de sfeer is al uitstekend, kzou haast denken dat maestro daarvoor alleen al terug komt. dankzij dj olie natuurlijk. waarvoor dank e.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Feb 19, 2005 7:59:46 GMT -5
mia mia mia laat maestro-puniadora jou één ding duidelijk wezen ik kom terug om wsa sportief hopelijk een meerwaarde te geven,en om niets anders ! want zuippartijtje al hier en een zuipartijtje al daar,er zijn belangrijkere dingen in het leven van Puniadora! jullie mogen zoveel zuipen als ge wilt maar maestro-puniadora doet daar niet meer aan mee!
ciao ciao PUNIADORA[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Feb 21, 2005 10:31:42 GMT -5
mia mia mia laat maestro-puniadora jou één ding duidelijk wezen ik kom terug om wsa sportief hopelijk een meerwaarde te geven,en om niets anders ! want zuippartijtje al hier en een zuipartijtje al daar,er zijn belangrijkere dingen in het leven van Puniadora! jullie mogen zoveel zuipen als ge wilt maar maestro-puniadora doet daar niet meer aan mee!
ciao ciao PUNIADORA [/color][/quote] Maak dat de gansen wijs Puni, als dat waar is dan is het veld failliet !!!!!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Feb 21, 2005 12:03:39 GMT -5
hahahahahaha balaban t'veld falliet zal wel zijn er zijn veel grotere drinkertjes dan puniadora wi ;D ;D ;D é mia en andere fabio's ;D ;D ;D wha!whaw!whaw!
Ciao ciao, Puniadora[/color]
|
|
|
Post by mia on Feb 22, 2005 5:12:54 GMT -5
helaba maestro
tis nu niet omdat je miserie hebt met balaban dat je mij daarbij moet betrekken e. wie zonder zonden is, werpe de eerste steen e.
wij zijn allemaal gezelligheidsdrinkers. zolang we ons maar ammuseren e!!!!
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Feb 22, 2005 9:03:04 GMT -5
|
|
|
Post by mia on Feb 22, 2005 13:54:06 GMT -5
haha maestro
das een feit dat er tussen zitten die verzuipen in hun glas. dat komt door jou wi. ze willen jou voorbeeld volgen maar nemen teveel hooi op hun vork.
je moet dat langzaam aan opbouwen
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Feb 23, 2005 11:12:21 GMT -5
|
|