|
Post by FABIO on May 24, 2005 3:13:04 GMT -5
TEXTBedankt Peter, Na een goed tot heel goed seizoen hebben we toch kunnen de promotie bewerkstelligen een niemand heeft toch meer dan zijn aandeel in dit succes met name peter zelf .Hij zorgde voor sfeer hij deed ons steevast geloven in onze mogelijkheden we gaan hem missen zoveel is zeker We zijn misschien een goeie trainer kwijt maar we hebben er een vriend bij Peter,Hopelijk zien we elkaar wel nog eens zal wel zo zijn en hopelijk keer je nog in de toekomst terug in het voetbal wereldje want voetbal zit in je hart zeker weten Het ga je goed t1,Trainer of moet ik ex-trainer zeggen bedankt voor het vertrouwen dat je in ons stelde vanwege Fabio De Enige Echte 11
|
|
|
Post by Mario on May 29, 2005 10:38:08 GMT -5
Beste Fabio
Ik kan u hierin enkel bijtreden! We hebben een prachtig jaar achter de rug! De spelers zelf hebben daar natuurlijk een groot aandeel in. Maar even belangrijk waren de supporters, het bestuur en uiteraard PETER!
Ik zal dit lang onthouden! Dit was voor een jonge gast als ik een prachtig moment! ik heb er met volle teugen van genoten!!!!!
Bedankt Peter Bedankt WSA
|
|
|
Post by PUNIADORA on May 29, 2005 13:08:52 GMT -5
Beste Peter, ik wil ook een dankwoordje brengen aan jou, zal proberen 5 min serieus te zijn je was een trainer naar m'n hart al zal ik je het blijven kwalijk nemen dat je me al op de 1ste wedstrijd op de bank zette!! grapje é !!! je kon plezier brengen tijdens de trainingen al waren we aan het afzien allez we deden alsof! zeg da lukt nie wi 5 min serieus zijn!!! tactisch had je vond ik je redelijk sterk al had ik soms mijn eigen visie over hoe je bepaalde systemen wou overbrengen! jij zal wsa missen en wsa zal jou missen,hopelijk kom je nog eens regelmatig naar wsa wwar de goddelijke vocht rijkelijk vloeit! peter bedankt voor alles wat je hebt gedaan en wie weet kruisen onze paden wel nog eens als beginnend t2 onder je vleugels kwestie van ervaringen op te doen ! ciao ciao peter je bent een vent allez een jongen naar mijn hart!! Greets Puniadora[/b][/color]
|
|