|
Post by Mario on Aug 24, 2005 8:49:49 GMT -5
Net zoals de vorige jaren is er ook dit jaar opnieuw een gummie-beker. Vorig jaar ging janes met de 'hoofdprijs' lopen!
Het was vorig jaar trouwens niet enkel op sportief vlak een topjaar, iedereen scoorde vlotjes gummie-punten! Ik ben benieuwd of er dit jaar met een nieuwe aanpak en op een trapje hoger nog steeds zoveel punten verkregen zullen worden door de WSA GUMMIES
Veel succes!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 2, 2005 5:27:37 GMT -5
marioooooooo, heb je je al kunnen bezig houden met de eerste punten van het gummyklassement ? als stichter van deze befaamde beker had ik graag geweten wie er al goed in vorm is! ik denk dat ik me zal toeleggen op deze beker als ik iets zal willen winnen dit jaar nu dat ik 4 weken out ben! maar ik weet dat de concurrentie messcherp is met kleppers als fabio alias pinok ;D mario,zaremba,janes,fieuw enz... misschien kunnen gabio euh.... fabio en mezelf de komende 4 weken punten geven. wat moeten we anders doen ? feestjes bouwen zeker ;D ;D ;D
Greets, Puniadora The Greatest [/color]
|
|
|
Post by mia on Sept 3, 2005 2:33:35 GMT -5
hallo ploppertjes ja maestro je bent serieus in form wi als ik dat hier bezie. hoe was het feestje zwaar zeker? zeg zou er geen beker voor de vrouwelijke fans in het leven kunnen geroepen worden? ?? wij kunnen nooit iets winnen en zonder ons zou er toch ook een deel van de ambiance verdwijnen e?? je hebt gelijk maestro jou scooter is gewoon een unicum je vind dat nergens en alom bekend zou zelfs zeggen berucht. greetz mia xxx
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 3, 2005 3:54:55 GMT -5
dank u dank u mia je bent een schatje of zoals gisteren schatjes van patattjes! zal morgen antwoorden want moet sebiet bweg ga een glaasjes drinken ja gisteren heb ik rustig gebleven je kent me é ! amaai serieus zwaar wi ze zal proberen om een beker voor jullie op te richten é schatje ik verwacht dan wel 3 dikke zoenen van je é of anders of anders zal ik je ...............! ja zeg moe weg wi ze roepen achte me tja die fans were é kgon ook na monaco moeten verhuizen lik tom boonen want da begint hier serieus de spuiggaten uit te lopen tja de tol van de roem zeker ? zeg schatjes van wsa nu moenke wel weg wi see jou later guy's and girls! puni
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 7, 2005 7:14:00 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Sept 10, 2005 5:04:11 GMT -5
Beste Puniadora,
Vermits ik vaak opmerk dat sommige spelers hun gedrag aanpassen wanneer ze zien dat ze het goed doen of slecht doen in de gummie-kip heb ik besloten om slechts twee wekelijks punten vrij te geven. Zodanig dat men zich gedurende 1 week in het ongewisse bevind. Ik denk dat dit de gummie-fratsen zal ten goede komen!
|
|
|
Post by Mario on Sept 10, 2005 5:18:05 GMT -5
Beste forumleden hier is hij dan de eerste tussenstand van de gummie-kip 2005-2006
Geen echte verassingen aan de top! Fabio alias GABIANO doet het net als vorig jaar vrij sterk, ook FRED is goed bezig en beste neiuwkomer is, hoe kon het ook anders PUNIADORA. Enkele redenen waarom precies deze spelers het goed doen: Fabio heeft het met zijn gabbe serieus wa punten gescoord, en vorige zaterdag was hij opnieuw outstanding net als puniadora of moet ik zeggen DJ PUNIADORA. Fres is wie hij is en daarom staat hij zo hoog!
Na deze drie topper volgt nog een serieus zootje!!!!!
TUSSENSTAND ______________
1. Fabian Demeester 37 punten 2. Steve Hommez 37 punten 3. Frederic Zaremba 28 punten 4. Stijn Van Acker 27 punten 5. Fieuw Marnik 27 punten 6. Rutten Janes 26 punten 7. Kevin Daems 26 punten 8. Verhelst Brian 25 punten 9. Valcke Olivier 25 punten 10. Wils Jelle 25 ^punten
Het verschil lijkt nu reeds groot maar vergis je niet de kloof word snel kleiner mits enkele gummie bewegingen van de achtervolgers! KOM OP GUMMIES AAN DE MACHT
NIEUWE GUMMIES, NIEUWE WETTEN :-) :-) :-)
|
|
|
Post by Mario on Sept 26, 2005 6:48:08 GMT -5
Beste Gummies,
Hier ben ik weer met een stand van zaken! Man man, wat een weekend! Zaterdagavond schitterende dingen gezien en wat ik zondag zag heb ik dit jaar nog niet gezien! als opperhoofd van de gummiekip kan ik niet anders dan tevreden zijn!
Ikzelf moet echter wel vaststellen dat mijn kansen om deze wedstrijd te winnen serieus aan het stijgen zijn vermits ik merk dat ik de kloof tussen mezelf en de twee grootste gummies aan het dichten ben!
TUSSENSTAND _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
1. Demeester Fabian 86 punten 2. Steve Hommez 86 punten 3. Stijn Van Acker 81 punten 4. Fieuw Marnik 78 punten 5. Valcke Olivier 75 punten 6. Zaremba "Zambini" Frederic 72 punten 7.Verhelst Brian 71 punten 8. Wils Jelle 70 punten 9. Lieven Lanszweert 69 punten 10. Romagniani Aurelio 69 punten
Niet echt veel verrassingen maar toch de kloof wordt kleiner en er zijn veel gummies die nog staan te dringen om in de top 10 te komen! Het wordt een spannende strijd dit jaar...alles kan nog al denk ik dat de winnaar nu al in de top 10 staat...of komen er nog andere kapers??? Het is nu terug aan jullie gummies! bewijs jullie, toon wat jullie kunnen en laat je volledig gaan!
GRTZ MARIO "IL PUI GRANDE" ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 26, 2005 10:21:09 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Oct 10, 2005 5:55:58 GMT -5
Een mooi gummie weekend!
WSA wint en blijft winnen dat lijkt wel het motto van de laatste weken, hopelijk blijft dit duren want het levert veel punten op! Zelfs onze koele kikker jantje dutoo haalde zijn eerst halve punt toen hij helemaal uit de bol ging in de kantine, een palmke teveel janneke??? Das wel nie echt volgens de nieuwe wetten maarja we vergeven het je! Puni, jij was weer outstanding in de kantine serieus met de trainer praten ivm 12 min. lopen, en tegelijk het varken uithangen schitterend en blijkbaar heb je ook niet stilgezeten in 't veld! Hetzelfde geldt voor Wils die stilaan terug de oude zuiplap TAXI wordt! leve Jelle. Wie hebben we dan nog! ahja Fredje natuurlijk vorige week in Aartrijke al abnormaal bezig in het WC daarna een bezoekje in Oostende...dat is heel wat punten waard! Fabio deed zoals altijd weer zijn best om punten te scoren net als de rest van ons ploegje! kzou zeggen doe zo voort!
Beste gummies hier komt de nieuwe tussenstand:
1. Steve Hommez 113 punten 2. Demeester Fabian 112 punten 3. Wils Jelle 109 punten 4. Frederic Zaremba 109 punten 5. Fieuw Marnik 107 punten 6. Van acker Stijn 106 punten 7. Valcke Olivier 105 punten 8. Verhelst Brian 103 punten 9. Aurelio Romagniani 97 putnen 10. Lieven Lanszweert 95 punten
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 10, 2005 9:58:06 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Oct 10, 2005 10:06:50 GMT -5
Beste Pinoche of is het Pinoke je staat waar je hoort te staan aan de top van de rangschikking als je wilt wat minder punten halen doe dan gelijk de enige echte rustig blijven alles bekijken vanop afstand met een arendsoog Hou je aan de regels net zoals ik vroeg naar huis gaan en nooit of te nimmer iets doen wat ik allezins niet zou doen vele leuke groetjes van fabbi alias paspoort
|
|
|
Post by Mario on Oct 10, 2005 11:05:12 GMT -5
Puniadora toch Kalm jongen kalm! Jij moet gewoon op één staan, geen twijfel mogelijk! Je doet constant dom en staat vaak in de spotlights. Zoals fabiano zegt, je moet alles even van op een afstand bekijken en je wat kalmpjes houden! Nu ik denk dat je wel wat concurrentie zult krijgen van Jelle want hij is goed op dreef en Fabbi blijft wie hij is, Uiteindelijk doet ook hij altijd een domme!
Puniadora ik hoop dat je me niet meer in twijfel trekt, ik bekijk dit professioneel en jij zult moeten aanvaarden dat je favoriet bent in deze wedstrijd, maar wees gerust je bent niet alleen!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Oct 10, 2005 11:32:14 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on Oct 26, 2005 3:51:22 GMT -5
Beste WSA-Sjotters
Het wardt alsmaar spannender in de gummie-kip. Iedereen zet zijn beste beentje voor! Deze weken heeft Mario zich vaak bijzonder gummie voorgedaan en dat resulteert dan ook in schitterende resultaten. Maar ook nieuwe namen in de gummie-kip top tien, wat dacht je van Stéphane Martens, het brave flikje, maar eigenlijk schuilt er veel meer achter deze man! Fabio en Puniadora doen hun best maar krijgen serieus wat concurrentie! Het spel is nu echt begonnen!
TUSSENSTAND -----------------------
1. Fabian Demeester 168 punten Stijn Van Acker 168 punten Steve Hommez 168 punten 4. Fréderic Zaremba 167 punten 5. Marnix Fieuw 162 punten 6. Wils Jelle 153 punten 7. Valcke Olivier 150 punten 8. Verhelst Brian 146 punten 9. Stéphane Martens 146 punten 10. Kevin Daems 143 punten
|
|