|
Post by Pierre Pommes de terre on Oct 26, 2005 7:13:18 GMT -5
wie is mario ? hoeveel punten heb ik al verzameld ? of ben ik te oud voor jullie,bende snotneuzen. ik ga straks een pintje gaan drinken in het gemeentehuis,van 15u00 tot 16u00 is het aan de helft van de prijs.
|
|
|
Post by Mario on Oct 27, 2005 3:38:35 GMT -5
Pierre toch, Jij wilt weten hoeveel punten jij al hebt??? Wel het is sompel je komt niet eens voor in de lijst! Het is een competitie voor spelers en niet voor délégé's En daarbij jij zou toch niet veel punten scoren, jij kan maar 2 dingen zuipen en mensen uitmaken voor rotte vis! Daarmee kom je niet in de top tien hoor! Pierre je zou je best bezig houden met je o zo belangrijke taken van délégé ipv met de gummie-kip Wie ik ben?? laat ons zeggen dat iedereen op dit forum weet wie ik ben behalve jij?? Kga da niet aan je neus hangen, je zult moeten speuren!
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by Pierre Pommes de terre on Nov 1, 2005 12:12:02 GMT -5
jonge gast jij kalm blijven of zal eens m'n 47 tegen je knie zetten. wie denk jij wel dat je bent ? wacht maar zal eens een hartug woordje praten met het bestuur. en wacht maar ik kom wel te weten wie je bent vrijdag zal ik daar ook zijn misschien pak ik je dan. en aan de rest allemaal kalm blijven de ouden zal het wel zeggen! puniadora,veel beterschap toegewenst. wilt er iemand patatten ?
|
|
|
Post by Mario on Nov 15, 2005 5:15:09 GMT -5
Beste Gummies
Ondaks dat WSA het de afgelopen weken niet echt goed doet moet ik vaststellen dat er toch nog altijd serieus wat punten worden verkregen door onze gummies! Wie wint er de eerste ronde? dat is een vraag die steeds meer zal worden gesteld. Wel ik weet het ook nog niet het wordt een close match! Op enkele weken voor het afsluiten van de eerste rond is dit de tussenstand!
---------------------------------------------------------------------------
1. Demeester Fabian 220 punten 2. Wils Jelle 218 punten 3. Steve Hommez 217 punten 4. Stijn Van Acker 215 punten 5. Marnik Fieuw 214 punten 6. Fréderic Zaremba 212 punten 7. Stephane Martens 206 punten 8. Daems Kevin 205 punten 9. Bartholomeus David 200 punten 10. Verhelst Brian 199 punten
|
|
|
Post by Mario on Nov 29, 2005 5:50:20 GMT -5
Beste gummies
Vandaag wordt de gummiekip nog eens aangepast! Er zijn weer veel punten gescoord! Voor iedereen die de top-10 niet haalde, geef de moed niet op want jullie komen serieus opzetten! Enkele eervolle vermeldingen! Jeroen Cot3: Stak zo maar even zijn broek af in de kantine van WSA! schitterend, zo haalt hij 2 punten binnen, vorige week kreeg hij ook al één puntje wat zijn totaal op 3 zet, ookal is hij niet echt een speler meer ;D ;D ;D! Toch eervol! P.Hennebert die als de besten strings kan ontdekken in de kantine, maar Bobby Smarty en Filou moeten niet onderdoen! Ik hoop dat jullie zo verder blijven doen, jullie komen dicht bij die top 10! Wie weet....
Dan nu de uitslag van de afgelopen twee weken! Veel verassingen leverde dit niet op alhoewel enkele nieuwe namen de top-10 binnenduiken! Puniadora blijft het goed doen, ook na de slijk aanval op de supporters, Stijn heeft de gevolgen ondervonden van het supporter zijn, er vloeit dan gewoon meer alcohol en das dan ook te zien in de gummiebewegingen, Taxi jelle scoorde vorige week serieus wat punten met musti ;D! Fabbi blijft Fabbi en kan het niet onder stoelen of banken steken, hij blijft één van de topgummies! Maar ook achterblijver Fieuw, Gigolo zaremba en nog vele andere gummies blijven maar puntjes verzamelen!
TUSSENSTAND 1. Fabian Demeester 237 punten 2. Stijn Van Acker 234 punten 3. Jelle Wils 233 punten Steve Hommez 233 punten Marnik Fieuw 233 punten 6. Zaremba Frederic 227 punten 7. Stephane Martens 224 punten 8. Glenn Dewilde 216 punten 9. Valcke Olivier 215 punten 10. Brian Verhelst 214 punten
|
|
|
Post by Mario on Nov 29, 2005 5:54:36 GMT -5
Trouwens Puyol
Had jij het zondag in de kantine niet over een gummiebeker voor supporters...ALs je dat ziet zitten moet je dat gewoon doen! op dit forum is er voor elk initiatief een plaats! Als het zover is moet je het me laten weten é! kzal me dan wat inhouden want ik kan moeilijk op 2 lijstjes tegelijk prijken, het zou erg confronterend zijn!
GRTZ MARIOOOOOO
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 30, 2005 13:29:44 GMT -5
eindelijk begint dat klassement er een beetje op te trekken! nog een plaatsje of 3 zakken en tis ok de echte gummy's komen te staan waar ze moeten staan. maar vind toch dat ik teveel punten heb als je ziet dat ik punten kreeg om normaal te doen,dan vraag ik me af welke beker dat hier eigenlijk is veel geluk aan de gummy's en dat grootste moge winnen! ik tip op fabio![/color]
|
|
|
Post by herbie on Dec 1, 2005 2:47:04 GMT -5
Hellow, Ik vind dat het klassement bijna juist is, er moet nog 1 iets veranderen en dat is [glow=red,2,300]PUNI AAN DE TOP, PUNI AAN DE TOP OLE OLE!!!!!!;D ;D[/glow]Jaja puni daar zal je staan op het einde van de gummibeker, je zal er niet van onder kunnen! Ik geef mario gelijk dat hij punten geeft als jij eens normaal doet want dat is juist niet normaal aan jouw ,haha!! Bedankt en tot wederzien p.s. Veurne moet eraan!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 8, 2005 5:41:47 GMT -5
gezien hoe dat onze grootste gummy-fabio in vorm was tegen veurne ? wat voor punten die allemaal gesprokkeld heeft amaai twas een hele mande! hij scoort aan de lopende band.vooral z'n danspassjes waren weer fenomenaal
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 16, 2006 5:49:49 GMT -5
jow mario, oe zit het met de stand ondertussen ? tis al meer dan 2 maanden geleden dat er nog iets is veranderd,of is het stopgezet ?
greets vvga
|
|
|
Post by bumba on Feb 27, 2006 11:39:11 GMT -5
Wanneer komt er nog eens een update van de gummi-beker?
|
|