puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Dec 2, 2005 7:29:03 GMT -5
hallo beste fans en kijkbuiskindertjes
het moest ervan komen e! een beker voor de fans. Na lang aandringen hebben we (puyol en lange) besloten om een poging te wagen.
eerst en vooral worden er punten gegeven op:
1 supporteren 2 rare bewegingen tijdens of na de match 3 drankvermogen en uitspraken
We zullen dit iedere week doen zowel op verplaatsing als thuis van een goede supporter is een trouwe supporter. Ik denk dat iedereen daarmee wel zal akkoord gaan.
de eerste tussenstand ziet er zo uit
1. Leuke Benny: 24 punten 2. Ronny alias Billy: 17 punten 3. Jeroen alias Puyol: 16 punten 4. Pedro alias Lange: 15 punten 5. Dave alias el padrino: 12 punten 6. Olivier alias Willy: 10 punten 7. Herbert: 6 punten 7. Hervé alias frutos: 6 punten 8. Johan alias Ronaldinho: 3 punten 8. Ollie alias Portillio: 3 punten 8. jenno alias Makelele: 3 punten 9: Chantal alias Chantal: 1 punt
Zo we zouden zeggen doe zo verder maar dat waarschijnllijk wel lukken e!
En natuurlijk allen op post voor de derby tegen Veurne e!
veel succes en warme groeten van rune lange en puyol
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 2, 2005 7:57:37 GMT -5
dag beste fans,
héél schitterend initiatief om dat ook in te richten voor onze talrijke en trouwe supporters,want het zijn dikwijls onze fans die de show durven te stelen! ;D Ben natuurlijk blij dat mijn goeie vriend Benny al meteen de 1ste plaats bemachtigd heeft hij verdient dat dubbel en dik. Jammer dat ik geen punten mag geven anders was de beker al binnen voor leuke Benny! Doe zo verder beste fans,en tot zondag in de de White-Star arena tegen buur Veurne!
ciao ciao,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 8, 2005 5:37:32 GMT -5
puyol en rune lange,waar blijven de punten van achter veurne??? als je iets begint moet je het ook verder zetten!
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Dec 10, 2005 7:30:44 GMT -5
Dag ploegmakkers !!! Dierbare puniadora geen bang hebben... De punten zijn hier. Na een klein overleg hebben ik en puyol tot enkele besluiten gekomen die voor sommige een verassing zullen zijn en voor andere de beste logica. Ik zal er verder geen doekjes om winden, hier komen de punten van tegen veurne. WSA - Veurne: Damien Duff 22 Rune Lange 18 Leuke Benny 15 Francesco Totti 15 Puyol 13 Wilhelmson 9 Pascal Annys 5 ( uitvinder van nieuwe cocktail ;D ;D ;D) Portilio 4 Leuke Chantal 3 ;D Kim alias sloeberke 2 Zinedine Zidane 1 Rangschikking: Leuke Benny 39 Rune Lange 33 Puyol 29 Damien Duff 22 Wilhelmson 19 Billy 17 Francesco Totti 15 El Pandrino 12 Portilio 7 Herbert 6 Frutos 6 Pascal Annys 5 Leuke Chantal 4 Ronaldinho 3 Makelele 3 Kimberly alias blondie 2 Zinedine Zidane 1 Graag een massale opkomst voor de match tegen oudenburg want men mag het kalf niet .......... Jullie mogen zelf aanvullen. hahahahaha We houden jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.... Auf wiedersien
|
|
|
Post by portillo on Dec 11, 2005 5:01:59 GMT -5
Dear Rune, Hoe kan ik punten scoren als we met den Willi heel de middag aan de jeneverbar staan en niemand van de galacticos te bespeuren waren ! Erbij werd het scorebord erna nog ingevuld door Javier ! No problem, het seizoen is nog lang en de vitamientjes beginnen nu pas te werken ! Tot straks bij Dorientje en erna steakje in de 3 vijvers ! Vergeet jullie goede lever niet mee te brengen !!! Ad fundum ! I'll be Back !!!!
|
|
Ivan Leko
Invaller
|
Post by Ivan Leko on Dec 12, 2005 12:46:07 GMT -5
Dag ploegmakkers.
Dierbare spitsbroeder, hoe zouden jullie geen punten kunnen scoren??? Het gaat er niet alleen om om domme uitspraken en rare bewegingen uit te voeren het gaat hem ook om het supporteren in het algemeen!!! Daarom verdienen jullie punten... En het is niet omdat we niet bij jullie komen staan dat we niets zien e. Ik en Puyol hebben kleine arendsogen? wel niks vergeleken met die van de meester... ;D ;D ;D
Nu over de puntenverdeling, ik was toch wel wat teleurgesteld zondag, zowel ten opzichte van de match of het punten verdienen. Maar wat wel logisch is mss is dat wanneer een slechte match gespeeld wordt de fun er dan ook niet zo inzit! Dat maakt het voor ons dubbel zo moeilijk om een goede beoordeling te geven. En zullen de meeste punten gegeven worden op de aanwezigheden van trouwe supporters en het aanmoedigen van het gouden elftal. Nog een iets om misverstanden te voorkomen deze week geeft er maar 1 jurylid punten omdat puyol zijn contacten moest uitbreiden tesamen met enkele andere galacticos.
Oudenburg - WSA
Puniadora the greatest 12 Leuke Benny 10 Leuke Chantal 8 Rune Lange 7 Ronaldinho 6 Herbert 5 De Cocktailshaker 4 Frutos 3 Leuke Rebecca 2 Leuke Daisy 1
Rangschikking
Leuke Benny 49 Rune Lange 40 Puyol 29 Damien Duff 22 Wilhelmson 19 Billy 17 Francesco Totti 15 Leuke Chantal 12 El Pandrino 12 Herbert 11 Frutos 9 Pascal Annys 9 Ronaldinho 9 Portilio 7 Makelele 3 Leuke Rebecca 2 Kimberly alias blondie 2 Leuke Daisy 1 Zinedine Zidane 1
Hopelijk kunnen we zondag met een goed resultaat de winterstop ingaan al zal dat wel heel moeilijk zijn. En beste fans laat de moed niet zakken op de feestjes want door deze feestjes presteren de spelers beter. Dat heeft zich keer na keer bewezen , we moeten er zijn voor hen .
KOMAAAAAAAAAAAAAN WHITE STAAAAAAAAAAR
Tot zondag lieve ploppertjes...
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Dec 19, 2005 12:20:08 GMT -5
dag iedereen ben er deze week vroeg bij he. dat mag natuurlijk wel ook eens want ik weet dat de fans altijd benieuwd zijn naar de resultaten. haha jaja wat was dat weer in jong male. het was moeilijk om punten te geven zonder rune lange wi. Maar kheb gehoord dat hij miserie had met zijn lever tja dat kan gebeuren e.
Tweede probleem was ook dat we nogal laat op het veld waren. ik zou zo zeggen 10 minuten voor het eind van de eerste helft. dus daarom heb ik besloten om de aanwezige fans allemaal 8 punten te geven en fabio, benny en wilhelmson 10, in die korte periode hebben ze toch nog tijd gevonden om rake uitspraken te doen.
dus:
jong male - wsa
Damien Duff 10 Leuke Benny 10 Wilhelmson 10 Puyol 8 Portillo 8 Chantal 8 Herbert 8 Ronaldinho 8 Pascal 8 Rebecca 8
dit maakt de stand als volgt
Leuke Benny 59 Rune Lange 40 Puyol 37 Damien Duff 32 Wilhelmson 29 Chantal 20 Herbert 19 Billy 17 Pascal Annys 17 Ronaldinho 17 Portilio 16 Francesco Totti 15 El Pandrino 12 Leuke Rebecca 2 Frutos 9 Makelele 3 Kimberly alias blondie 2 Leuke Daisy 1 Zinedine Zidane 1
voila het eerste deel van het seizoen zit erop. ik denk dat we mogen tevreden zijn met de behaalde punten. en de volgende afspraak is de achtste januari thuis tegen Steenbrugge. Bij deze wil jullie allemaal een vrolijk (dat zal wel zeker) kerstfeest en een zalig nieuwjaar toewensen. vanwege rune lange en puyol. xxx
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Feb 10, 2006 10:18:39 GMT -5
dag iedereen (leuke fans) zal maar eerst beginnen met ons te verontschuldigen zeker omdat het zo lang duurde. Maar Leko en ik graakten het niet eens over de puntenverdeling. En er was dan nog eens vanalles te doen in adinkerke. En ik heb gehoord dat de nieuwe reeks van babyboom nergens anders dan in adinkerke wordt opgenomen.
Hier volgen de punten van de match thuis tegen steenbrugge. En nog eens zeggen dat de volgende punten veel vlotter het scorebord zullen bereiken.
dus:
WSA -Steenbrugge
Leuke Benny 22 Zidanne 18 Puyol 12 Leko 12 El Pandrino 12 Wilhelmson 9 Herbert 5 Emy 5 Emme 5 Ronaldhino 4 Chantal 3 Zimmer 1
dit maakt de stand als volgt
Leuke Benny 81 Rune Lange 52 Puyol 49 Wilhelmson 38 Damien Duff 32 Herbert 24 El Pandrino 24 Chantal 23 Ronaldinho 21 Zinedine Zidane 19 Billy 17 Pascal Annys 17 Portilio 16 Francesco Totti 15 Frutos 9 Emme 5 Emy 5 Makelele 3 Leuke Rebecca 2 Kimberly alias blondie 2 Leuke Daisy 1 Zimmer 1
xxx
|
|
Ivan Leko
Invaller
|
Post by Ivan Leko on Feb 10, 2006 10:27:12 GMT -5
Hallo voetbalfans, zoals gezegd door Puyol konden we niet overeenkomen met punten. Wij zijn ook maar mensen e. De volgende punten worden gegeven voor de match in middelkerke - leffinge. Aangezien er geeneen van ons beide aanwezig waren op deze wedstrijd krijgt iedereen die al in de rangschikking staat een score van 8 punten.
Dat leid ons tot deze rangschikking:
Leuke Benny 89 Rune Lange 60 Puyol 57 Wilhelmson 46 Damien Duff 40 Herbert 32 El Pandrino 32 Chantal 31 Ronaldinho 29 Zinedine Zidane 27 Billy 25 Pascal Annys 25 Portilio 24 Francesco Totti 23 Frutos 17 Emme 13 Emy 13 Makelele 11 Leuke Rebecca 10 Kimberly alias blondie 10 Leuke Daisy 9 Zimmer 9
xxx
|
|
Ivan Leko
Invaller
|
Post by Ivan Leko on Feb 10, 2006 10:45:39 GMT -5
De punten van in De Haan. Deze match was de perfecte gelegenheid om de ongenaakbare leider een beetje bij te halen. Maar jammergenoeg was het niet de match om van de daken te schreeuwen enzo dus de punten ook niet ..... althans niet op het terrein zelf van De Haan. Enkele van de fans hebben ng een tussenstop gemaakt in jabbeke in het naar huis gaan en daar zijn toch ng enkele punten gesprokkeld geweest in een bescheiden cafetje. hahahahaha hier zijn ze.
De Haan - WS adinkerke
butse 18 portillio 14 wilhelmson 13 zotte jan 24 ik 14 jij 15 berten 21 ronaldhino 10 emy c 6
Rangschikking:
Leuke Benny 89 Rune Lange 75 Puyol 71 Wilhelmson 59 Herbert 53 Damien Duff 40 Ronaldinho 39 Portilio 37 El Pandrino 32 Chantal 31 Zinedine Zidane 27 Billy 25 Pascal Annys 25 Francesco Totti 23 Emy 19 Frutos 17 Emme 13 Makelele 11 Leuke Rebecca 10 Kimberly alias blondie 10 Leuke Daisy 9 Zimmer 9
xxx
|
|
Ivan Leko
Invaller
|
Post by Ivan Leko on Feb 10, 2006 11:01:00 GMT -5
Jaja ng de punten van tegen jonkershove en we zijn weer op schema. Proficiat aan het eerste elftal voor de overwinning tegen jonkershove, het deed weer eens deugd om te winnen!!! Het leukste deel van de match was toch wanneer KEZMAN van het terrein gestuurd werd. Nog eens proficiat gasten en dat we zo mogen blijven doorgaan ... Hoe beter de prestaties hoe gemakkelijker het punten geven wordt hahahahahahaha . hier zijn ze:
Nog een kleine anekdote bij de vorige rangschikking stonden de nieuwkomers er niet op dat zal nu wel het geval zijn; srr voor dit misverstand!!!!
WSA - Jonkershove
butse 24 Leko 6 Puyol 15 kindy verhelst 20 wilhelmson 7 zinedine zidane 10 emmy c 9 emmy s 13 portillio 10 leuke benny 10 herbert 6
Rangschikking:
Leuke Benny 99 Puyol 86 Rune Lange 81 Wilhelmson 66 Herbert 59 Portilio 47 Butse 42 Damien Duff 40 Ronaldinho 39 Zinedine Zidane 37 El Pandrino 32 Chantal 31 Emy 28 Emme 26 Billy 25 Pascal Annys 25 Zotte Jan 24 Francesco Totti 23 Frutos 17 Makelele 11 Leuke Rebecca 10 Kimberly alias blondie 10 Leuke Daisy 9 Zimmer 9
iedereen paraat voor de volgende match Veldegem - WSA
|
|