|
Post by FABIO on Dec 16, 2005 11:49:26 GMT -5
Beste Forumlui, Hiermee wil ik eens alles duidelijk maken na gisteren avond weer eens op serieus op mijn bek gegaan te hebben heb eens mijn gedacht gezegd Heb deze week twee maal gaan trainen en scherp wat blijkt donderdag tijdens de training Hij roept er 16 spelers apart wat blijkt fabbi was er niet bij zei in mijn eigen blijf kalm voor je iets aan je hart krijgt Wat bleek kwam uit onze trainer wilde bartho op links uit spelen toen bartho twijfelde zei onze LETS GO loic e dan de wereld zakte onder mijn voeten weg als blijkt dat ik maar vierde keus meer ben op links is voor mij de druppel die de emmer deed over lopen Moet altijd hetzelfde aan horen je houdt te lang de bal je dribbelt te veel je verdedigt niet genoeg of nooit Beste mensen heb nog nooit verdedigt en zal dat nooit kunnen de eerste ploeg is voor mij een gesloten hoofdstuk Fabio alias Damien Duff komt niet op zijn beslissing terug 21u30 kanitne bespreking fabio kookte moest van mijn hart wat er al zolang op lag zette mij neer en zei je hebt 5min de tijd om het eens uit te leggen verhaaltje begon we begonnen elkaar uit te schelden de decibels gingen de hoogte in tot opeens Fabbi er genoeg van had bonkte op de tafel dacht dat hij in stukken ging zijn dat ik zo behandeld word kan er bij mij niet in vorig jaar man van het seizoen 34 assists gegeven 6 doelpunten gemaakt Nu word ik gewoon bij het vuilnis gezet als het ware bedankt om wat er is geweest bedankt fabbi wat je voor deze club hebt betekent bedankt fabbi voor alles bedankt omdat je onze kleuren van de club hoog in de vaandel draagt Fabbi kan niet leven met de gedacht dat ik 4de keus ben in de rij op links Mijn conclusie voor volgend jaar is getrokken dacht van hier mijn carriere af te sluiten Maar blijkbaar is dat mij niet gegund Bedankt Puni,Brian,Fieu,Pascal Hennebert en Bartho dat jullie achter mij stonden Een iemand gaat moeten opletten ga zij n naam niet noemen hoeft nog niet Dan zal ik pas echt ontploffen Ben geraakt door een van mijn eigen pijlen dan nog Met hoogachting Damien Duff
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 16, 2005 12:47:12 GMT -5
beste fabio, heb je zelden of nooit zo kwaad gezien,maar gisterenavond was het precies of dat je koptje ging springen,je beefde van colere zelden gezien! maar je hebt gelijk tis nooit je goeie vriend geweest en dat zal het zeker nooit worden. we verstonden het ook niet dat je er weer niet bij was,en hij ging dan beetje bartho achteruit trekken wat zouden we dan nog van voren hebben lopen? 2 katten in een grote zak dat ja! kunnen we misschien een verzoeningsfeestje organiseren voor jullie ;D denk dat de tent al na 5 min in brand staat! begrijp het eigenlijk ook niet zo goed,de gemakkelijkste oplossing ligt voor de hand. glenn is jammergenoeg uit dus is het normaal dat je dan kiest voor fabio,maar als je dan al bartho wilt achteruit trekken of loic misschien ben ik 4de keus op links kan nog redelijk overweg met links ik allez kan toch! nu fabio laat de moed niet zakken en maak nog het beste ervan al is het bij de bijz.res zodat we nog vele teusjes kunnen drinken in onze kantine! KOP FABIO !
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by bumba on Dec 17, 2005 5:15:37 GMT -5
Beste Fabio, Fabio,
Wat nu gebeurd is ronduit belachelijk. Hij MOEST jou de kans gegeven hebben je te bewijzen. Ik ben er van overtuigd dat je een dijk van een match zou gespeeld hebben, super gemotiveerd om je kunnen en jantjes ongelijk te demonstreren. Ik denk dat dit niks meer met voetbal te maken heeft , maar die vent heeft gewoon iets tegen je. Je hebt zoveel verdiensten bij wsa, zoals je zelf opnoemde, man van t seizoen na een schitterend jaar waar je onmisbaar was en met de promotie als kers op de taart. Kan het bestuur daar niet eens tussenkomen?? wat donderdag gebeurde is toch niet meer normaal.Jij 4de of volgens puni misschien 5de keus op links is niet te aanvaarden !!!! Veel ploegen dromen van zo'n linkse. Niet opgeven e , blijven trainen en schitteren bij de Bijz. Reserven. KOP OP!!! Al jou supporters weten wat je kan en dat je dit niet verdiende.
greetz,
BUMBA
|
|
|
Post by pino on Dec 17, 2005 5:51:41 GMT -5
beste fabio we staan aan je kant man zeker weten ;)met wat men hier allemaal bezig is weet ik het niet meer hoor !!!!!!!!!!! lijk dat de bumba zegt kan het bestuur eigenlijk niet ingrijpen !!!!!!!!! ze weten toch ondertussen wat je kan e minder kan of niet soms lees dat er enkele spelers opgekomen zijn voor jou ewe chapeau voe die gasten zo zie je wie dat je echte vrienden zijn !!!!!!!!!!! kop op e veel voetbalgenot bij de bijzondere resereven we laten je zekers niet in de steek je zult nog van ons horen doeiiiiiiiii
|
|
|
Post by sapperdeboere on Dec 17, 2005 7:04:35 GMT -5
hier is de inspecteur terug in levenden lijve!
blijkbaar is er een onderzoek nodig om het wel en wee bij de 1e ploeg onder de loep te nemen ! Kale pikkies en pijperkes die het soms toch wel te naiëve bestuur om de tuin leiden om zelf recht in hun schoenen te kunnen staan ! In ons lokaal was ook niet alles peis en vree zondag ! Er hing ee gespannen sfeertje dat ik met mijn getraind reukorgaan zo maar kon opsnuiven ! Waar gaan jullie naar toe ! Blijkbaar moeten er sommige appeltjes dringend uit de mand ! Dat zal mijn onderzoek uitwijzen ! Rapport volgt beste ploppertjes !
|
|
|
Post by schapezak on Dec 17, 2005 10:43:51 GMT -5
ja sante beste ploppers :s watskeburt ? nu ik door omstandigheden beperkt ben tot het binnenblijven en mij bezig houden met allerhande prullen. dacht ik bij mezelf even zien wat er gaande is in ons voetballandje. blijkt nu dat er weer heel wat (op zijn lichtst gezegd) bizarre beslissingen zijn genomen door let's go :s sommige dingen zijn tog nie goed begrijpbaar. vraag aan gelijk welke trainer, speler of zelf supporter wie mij nu trug moet vervangen op links en ze schreeuwen in koor uit FABIO. want naar mijn idee hoort hij er trouwens al heel het jaar te staan, tis niet omdat je een mindere match speelt dat je daarom onmiddelijk eruit gebonjourd moet worden. en dan nog, moest het zo zijn, iedereen heeft volgens mij recht op een 2e kans, niet??? fabio, ik had het je gegund terug dit weekend, het was aan jou trug nu om te tonen dat je er nog bent, want ik weet dat je het nog hebt geloof mij. jammer dat je je kans niet krijgt. laat de moed niet hangen blijf ervoor werken, white star needs you!
|
|
|
Post by stella on Dec 17, 2005 13:35:19 GMT -5
amaai wat een forum heb erst en uurtje of zes moet lezen al die namen maar als ik het goed begrijp staan er goeie spelers aan de kant tja als de supporters konden kiezen zou dit waarschijnlijk niet zo zijn maar zoals je weet is het de trainer die beslist maar heb ook gezien dat er veel puntjes blijven liggen breng daar eerst maar eens verandering in als ik het zo bekijk hangen julli redelijk goed aan elkaar wel om elkaar beetje af te breken zouden julie beter elkaar steunen iedereen geeft goeie en slechte matchen een ploeg kan maar draaien door samen sterk te staan heb al heel veel gehoord van dat ploegje in adk zal daar zeker ook eens komen een kijkje nemen aan al de spelers zeker de moed niet verliezen en hopelijk kun die goeie spelers aan de kant hen ook nog eens bewijzen
|
|
|
Post by rooney on Dec 18, 2005 19:28:13 GMT -5
beste fabio,
na een weekje niet getraind te hebben was ik niet op de hoogte van de nieuwtjes, ofwel van de nieuwe domme van lets go. maar toen ik zaterdag van tommy hoorde dat je in de nieuwn zat dacht ik al dat je er niet bij was en begreep het niet. toen men me dan nog vertelde dat glenn aan de kant is en jij z'n plaats niet mocht innemen verstond ik het niet meer en was nochtans nuchter. ik denk dat onze lets go volgens mij in 1 of ander BLO les geeft en ergens da overgekregen heeft. versta ook niet dat iemand van jou kwaliteiten en jou bewezen prestaties niet heel het seizoen in de basis staat. volgens mij was dat voor het seizoen een zekere zaak dat jij basisspeler zou zijn. nu heeft glenn wel z'n kans gegrepen, maar dan verdien jij bij zijn blesure toch de kans die te proberen heroveren. Weet dat de galactico's achter je staan. blijf je best doen en met de bijzondere het gezellig te maken. En als je eens wil, doe de galactico's een plezier en speel nog soms eens mee, da zal ik nu ook meer doen. 't is tijd dat er wa rotte appels uit de ploeg zijn, en we weer de sfeer van weleer terug vinden. weet wie je vrienden zijn en dat ze je zullen blijven steunen.
Greetz ROONEY
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Dec 19, 2005 11:57:25 GMT -5
best fabio
man man man wat is dat hier toch??? er zijn er toch enkelen bij de eerste ploeg die hun eigen put aan het delven zijn wi. en t1 is toch ook bezig zijn poten van zijn stoel aan het afzagen.
Hij heeft twee linksepoten gebruik ze dan je moet daar niemand tegen ze voet uitspelen. of ja als je echt niet anders kan. en inderdaad je moet jij nu niet meer veranderen het is vorig jaar wel allemaal gelukt. je was met reden man van het seizoen en ik denk niet dat je dat jaar overdreven bent terug gezakt.
dat hij jou dan als echt linksbuiten gebruikt e met nog iemand in steun van je. je hoeft dan niet te zakken en je zal veel veel gevaarlijker zijn. maar ja jantje ziet het niet zeker.
en het zal toch nog meer rommelen denk ik. er komen nu moeilijke matchen aan e! het zou wel eens kunnen dat wsa een duik in het klassement neemt. (hopelijk niet natuurlijk). maar wat dan er zullen nog meer mensen hun mond beginnen roeren.
fabio verlies aub door de trainer en het vorte appeltje de moed niet e. denk aan vorig jaar en aan al je fans want die heb je echt wel hoor. fabio is van ons en blijft van ons. dat hij zijn boeltje maar pakt. we zullen je blijven steunen en ik denk wel dat je dat weet.
succes
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by FABIO on Dec 19, 2005 12:47:17 GMT -5
Bedankt iedereen die geloofd in mij zoals onze andre soms zingt e Helaas zal er veel moeten gebeuren eer ik op mijn beslissing terug om ben geraakt en diep De pijl boorde gans mijn hart aan flarden Rooney,Puyol,Schapezak,Bumba en nog vele andere die ik nu vergeet te vermelden weet maar al te goed wie mijn vrienden zijn Greatest inderdaad heel mooi doelpunt zoals Puyol zei in een kantine zitten er raampjes e Wij waren daar om onze vrienden aan te moedigen Vanavond zaaltje onveilig maken nu ik niet meer speel kan ik weer naar hartelust scoren in het zaaltje Zal mij uitleven zeker weten De Doelman zijn handschoenen moeten roken Tot straks lieve fans Fabio alias Damien Duff zal straks bewijzen dat hij nog niet versleten is
|
|
|
Post by FABIO on Dec 19, 2005 16:20:29 GMT -5
Damien Duff heeft van zich laten spreken zonet in het zaaltje we hebben de mannen die tweede stonden puntenloos naar huis gestuurd 8-6 met 6 potjes van Fabio Alias Damien Duff Vooral mijn vrije trappen vlogen nogal lekker binnen Maar het mooiste doelpunt vond ik persoonlijk mijn puntertje lekker in het hoekje Fabio is still alive
|
|