|
Post by Balaban on Jan 23, 2006 4:37:47 GMT -5
in mijn missie " blaas het forum weer leven in " deze poll.
Grtz Balabram
|
|
joppe1
Nieuw lid
big brother is watching you
|
Post by joppe1 on Jan 23, 2006 5:51:48 GMT -5
goed initiatief Bosko, want t'is hier een saaie boel gekomen Maar voor de titel jullie mogen het vergeten!!! Sportingboy FOREVER
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Jan 23, 2006 6:36:44 GMT -5
Dag kameraden
Brugge speelt kampioen , zeker weten. Het zal heel nipt worden in de puntendeling maar ik denk dat brugge de bovennhand zal hebben. En Joppe euhm laat die fantasietjes en dromen maar achterwege e... Je kan jezelf blaasjes wijsmeken maar ons niet hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRUGES TILL I DIE
voila LEKO heeft gesproken
|
|
|
Post by Mario on Jan 23, 2006 11:50:33 GMT -5
Ik moet de fans van brugge teleurstellen! Sporting wordt kampioen dat staat vast! Brugge wordt wel tweede denk ik maar de titel is nu reeds opweg naar Brussel!
Grtz Mario
|
|
|
Post by Stijn on Jan 23, 2006 11:54:00 GMT -5
Ik moet mario steunen in zijn keuze
RSCA till I die!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 23, 2006 12:30:17 GMT -5
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Jan 24, 2006 7:37:04 GMT -5
Dag ploppertjes
Men kleine lieve onderdanig behaard puniadoratje toch. Je begint over koetjes te praten en je weet nog niet hoe de kalfjes er komen!!!!! Ik zal een korte uitleg geven om jou achterstallig brein even op te lichten. Ik ben ten eerste een echte BRUGGE supporter nu de reden waarom ik men naam lichtjes verander is omdat de geruchten de ronde doen dat onze teerbeminde rune lange misschien zal vertrekken na dit seizoen van de komende landskampioen. En omdat ik dus een echte brugge supporter ben moet ik daarom men naam aanpassen aan de club die ik liefheb. en stilletjesaan ben ik me bezig aan het ontpoppen tot een CAM bij de galacticos en dan kan ik niet onder die naam spelen e. Possities tellen ook ng mee e...snap je het plaatje??? Als je het niet snapt dan leg ik het later nog wel eens uit als je groot bent....
Nog een kleine herrinnering aan de geliefde fans van WSA.... De gummie beker zal op orde gesteld worden wees niet ongerust.
Getekend Ivan Leko
|
|
|
Post by herbie on Jan 24, 2006 9:48:01 GMT -5
Dag iedereeeeeeeen!
Ik moet velen onder jullie teleurstellen. Het is simpel: Brugge wordt kampioen, het wordt wel spannend met Standard, maar anderlecht zal HELAAS zich nie tmeer met de zaken bemoeien, het wordt jusit nog oppassen van zulte en moeskroen. Jaja jammer voor puni en mario en stijn, maar het is nu eenmaal zo. volgend seizoen mss beter voor jullie.
Bedankt en tot wederzien!!
|
|
|
Post by Balaban on Jan 24, 2006 12:28:34 GMT -5
PRACHTIG HERBIE!!! 1 woord:
[glow=red,2,300]AMEN[/glow]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 24, 2006 12:59:14 GMT -5
ferbie toch je zoe beter eerst eki je haar kammen tis verzekers al 15 jaar geleden! kgon eki é sjale van kv indraaien je gaat dan een echte jamaica-man zijn! en brampie sinds wanneer ga jij nu naar de kerk ? je gaat toch niet het heilige manneke uithangen zeker ? en ivan leko alias rune lange! rune gaat niet weg hoor blijkbaar ben je niet zo'n echte fan! wie heeft er jou dat nu weer wijsgemaakt ? raoul lambert zeker ;D ;D ;D [/color]
|
|
|
Post by Balaban on Jan 24, 2006 16:49:28 GMT -5
Sinds wanneer ik naar de kerk ga??? Sinds jij haar op uw hoofd hebt, nog niet lang dus. Ik ga iedere dag om de offerande leeg te roven !! hihi ... Volgens mij woon jij trouwens niet in Italië maar in Engeland, want anders was je naam niet Puniadora the greatest maar wel " EL GRANDE PUNIADORA " maar ja dat zou wel te hoog gegrepen zijn denk ik voor jou!!! Ciao Ciao FC BRUGES KAMPIOEN 2005-2006 SUPER BOSKO
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 24, 2006 18:02:59 GMT -5
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 24, 2006 18:52:08 GMT -5
|
|
|
Post by Balaban on Jan 24, 2006 19:46:07 GMT -5
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jan 25, 2006 5:30:17 GMT -5
dat is het antwoord van mijn hond pekkie!
|
|