|
Post by portillo on Feb 7, 2006 8:36:10 GMT -5
Wie vliegt naar een andere speelweide volgend jaar ? geruchten zijn geruchten maar enkele ploppers tekenden al bij een ander ploegje !!! Wie weet meer ? Hieronder vermoedens of feiten: Puni : VVA om crazy fridays te vieren Wes : idem Hennie le gardien : Pittem bie jempie Loïc : transfer naar buitenland Zaremba : FC Hazegras
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 7, 2006 9:27:12 GMT -5
ik ga terug naar het garnalendorp om m'n lievelingsdiertjes te groeten! nee ik weet nog niet wat ik ga doen,heb nog tijd genoeg zal wel zien! ik ging naar de panne gaan nu hoor ik naar vva of vvo zou zeggen gis maar lekker verder! martens speelt volgend jaar bij fc de kampioenen maurice bij fc plopperbos olly bij tgv tjoeke tjoek jelle keert terug naar jamaica
Greets Puniadora[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Feb 7, 2006 11:20:04 GMT -5
Brampie stopt met voetballen en wordt "een vuile" flik !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 8, 2006 7:46:17 GMT -5
geachte ploppertjes,
ik heb besloten om na dit seizoen er een punt achter te zetten ! wegens verschillende redenen. kga ergens in een lagere reeks m'n laatste jaren afsluiten! als 30-jarige laat ik m'n plaats over voor de jongere spelers!
greets puniadora
|
|
|
Post by portillo on Feb 8, 2006 11:23:14 GMT -5
puni jongen toch,
het bestuur zal weer kunnen lachen met je brommertje van den Aldi !! woe hahaha
groetjes aan kemmel en de schoonouders van Butse !
|
|
|
Post by schapezak on Feb 8, 2006 11:48:00 GMT -5
schapezak houdt ook wel van een crazy friday das tog een blauw-gele brommer uit de aldi he puni
|
|
|
Post by FABIO on Feb 10, 2006 4:16:25 GMT -5
Geachte voetbal liefhebbers fabio heeft besloten om bij wsa te blijven heb geen zin meer om te verleggen nochtans was de mogelijkheid er op nieuw terug groetjes Damien duff kan en mag de Galatico s niet in de steek laten
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Feb 10, 2006 9:50:40 GMT -5
Dag ploegmakkers,
Wat gebeurt er volgend jaar bij WSA??? Wie gaat en wie komt... Het is al uit het verleden gebleken dat wie er weg gaat van WSA dat die altijd terugkomt, en als men weggaat dat het hart altijd bij ons zal blijven. Natuurlijk doen er al reeds geruchten de ronde en sommigen daarvan worden steeds opnieuw bevestigd uit betrouwbare bronnen. Als ik als galactico , ivan leko een bescheiden mening mag zeggen... meneer puniadora the greatest gaat niet meer weg van WSA dat heb ik uit zeer betrouwbare bronnen en ik denk ook als hij zen belofte nakomt die hij gedaan heeft vorig jaar aan enkele van de galacticos dan gaat hij niet weg. Neem een voorbeeld aan Fabio met de gouden linker, van kop tot teen heeft hij WSA lief, helpt iedere ploeg uit de nood wat ook kan gezegd worden van Portillo (broere). Over andere kan ik me ng niet uitspreken, teveel harten zouden breken en teveel vreugde zou uitbarsten. Verder verslag volgt in de loop der tijd.
Getekend galactico , ... IVAN LEKO
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Feb 10, 2006 10:34:39 GMT -5
Hola
jaja de transfers zullen weer voor opschudding zorgen. tja als davy weg gaat dan wens ik hem veel succes maar kabouter maurice zal dat wel probleemloos opvangen.
punidora zou jij wel eens bij wsa willen blijven zet die transfer maar vlug uit je hoofdje. tzal gaan zeker. Bedankt fabio dat je blijft, mooi van je!!
Niet om spelers af te breken maar ik hoop dat er volgend jaar wat spelers bijkomen. Want ik vrees dat het anders terug naar derde is.
ps: als stopper is puyol ook niet slecht wi. (tip voor het bestuur)
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by portillo on Feb 10, 2006 12:09:04 GMT -5
sjieke biele Puyol !
Morgen mag je stopper spelen rond de klok van 5 tegen de mannekes van de keiberg ! Alvast een test voor volgend seizoen ! T2 zal over je prestaties waken !
Gtz portigol !
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 16, 2006 5:52:29 GMT -5
dag portillo, bij vvga zoeken ze misschien nog een stopper,iets voor jou ? je mag anders mee met m'n vvga-scooter van de aldi ;D
greets vvga
|
|
|
Post by portillo on Feb 16, 2006 12:31:45 GMT -5
Puni toch,
zou je enige plaats waar je kan staan in VVGA niet willen afpakken !
Mocht VVGA een stopper zoeken, dan zijn we nooit meer op tijd thuis !
amai meine frak ! tzal nog nie zijn
|
|
|
Post by portillo on Feb 22, 2006 3:55:41 GMT -5
Het is stil op het transferfront ! Zijn de kogels en raketten geschoten of zal er plots een nieuwe bom vallen IN : Maesen (Lombards) en Thieren ( NIeuwp.) 2oude bekenden UIT : Puni, Mestdach, Rutten, Seba, Dewilde : allen VV Alveringem Hennebert Davy naar Pittem Wat met Confiac , Frivard en Zaremba Misschien 9 man weg en slechts 2 nieuwe ? Waar gaat dat heen , waar gaat dat heen ? Waarschijnlijk naar het nieuw wieltje !
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 22, 2006 7:46:13 GMT -5
Olly,waar heb jij je informatie gehaald wat betreft dave maesen ? dave werkt bij mij en hij heeft nog niet getekend bij wsa,zaterdag aanstaande komt hij eens praten met het bestuur. tis inderdaad stil vooral wat betreft inkomende transfers,hopelijk komen ze niet overal te laat! Mijn kleine teen kriebelt,dat wil zeggen dat er nog een bom in de lucht hangt! nog enkele dagen wachten en dan gaan we zien of hij valt of niet! (gaat over een uitgaande transfer)
Dorstige groetjes vanuit het wieltje en de nieuwe herberg ;D
|
|
|
Post by Balaban on Feb 22, 2006 8:00:02 GMT -5
Ik leg mijn bijltje volledig neer bij het voetballen, en ga mij volledig concentreren op mijn studies bij de Fedpol!!! Heb nu al amper nog tijd om aan voetbal te denken dus zal dat volgend jaar nog minder zijn!!
Tbeste en de groeten éééééééééééé!!!!
|
|