|
Post by portillo on Mar 28, 2006 13:02:30 GMT -5
Jongens,
onze ballie ( Ballenghien ) heeft blijkbaar afgehaakt als nieuwe trainer ! Suggesties voor nieuwe trainers kunnen jullie hier geven want blijkbaar zitten ze met de handjes in het haar , onze bestuurslui ! Vanavond is er alvast een potentiƫle nieuwe trainer die komt spreken, maar we houden beter een grote stok achter de deur !
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 29, 2006 4:19:46 GMT -5
dag ploppertjes van de white-star,
wat ik vreesde de laatste weken is blijkbaar zo geworden,komt hij nu toch niet dhr ballenghien ? twas ook al 4 a 5 weken hetzelfde liedje dat ik hoorde van hij heeft z'n woord gegeven maar nog niet getekend! misschien kunnen jullie patje hogie terugnemen hij is ook kandidaat maar niet als speler! ;D hij is benieuwd hoor op het werk wie er de nieuwe trainer zal worden of als er al enig nieuws is! wat vind onze kapitein ervan ? hij is een beetje triest zeker ? ;D ;D ;D anders mogen jullie mij altijd raad vragen om een geschikte trainer voor te stellen aan wsa!
Greets Puniadora
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 31, 2006 4:55:44 GMT -5
jow ploppertjes, meer nieuws omtrent jullie nieuwe trainer voor volgend jaar! denk dat je zondag zal horen dat dezen van roeselare dan toch zal tekenen. hopelijk een goeie keuze voor junder en moge jullie terug een probleemloos seizoen meemaken in 2de! zondag waarschijnlijk mijn laatste thuismatch voor mij in wsa,aangezien ik besloten heb om op lager niveau te gaan voetballen want er komt sleet op mijn spel ;D thuis tegen spermalie zal ik waarschijnlijk geschorst zijn,dus zal proberen om nog eens alles te geven! greets puniadora,
white-star we love jouuuuuuuuuuu!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Apr 3, 2006 6:57:50 GMT -5
de kogel is eindelijk door de kerk!
WELKOM BALLY BALLY IN WSA ![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Apr 3, 2006 10:17:04 GMT -5
welkom bally bally hahahahaah puniadora toch heb gisteren weer geschitterd als danny de munck ciske de rat fabio mocht van onze delege zijn klak dragen vanavond zaaltje hopelijk winst want de titel komt dichterbij grtz damien duff
|
|