|
Post by FABIO on Nov 12, 2006 6:29:18 GMT -5
Beste Wsa Spelers en Supporters de kogel is dan toch door de kerk wsa heeft een nieuwe trainer met name Joel Vandamme hij was onder meer aan het werk in Langemark kortemark en nog tal van ploegen zou zeggen welkom Joel!! Wat er soms gebeurt in voetbal is zo moeilijk te bergrijpen Sommige spelers komen niet trainen en mogen toch blijven staan als ik zeg niet bedoel ik daar mee geen enkele keer e Hoe kan je dan een goede sfeer crieeeren in een bende als je mijn bescheiden mening vraagt Niemand als speler komt zulke dingen graag tegen als je wel traint en toch eruit valt spreek nu niet over mezelf Maar heb toch twijfels over sommige bedenkingen van andere mensen Als speler van wsa en monemteel kapitein van de ploeg moest dit van mijn hart Aan degenen die naast de pleog vallen zou zeggen werk voort en misschien komt die kans dan toch opnieuw Groetjes Damien Duff
|
|
|
Post by Mario on Nov 12, 2006 6:45:15 GMT -5
Beste Fabio, Ik ben blij dat iemand met jou status hier in WSA durft op te komen voor diegenen die ernaast vallen! Het is inderdaad frustrerend te zien dat spelers die niet komen trainen mij en enkele van mijn andere voetbalvrienden zomaar voorbijsteken. Ik praat nu voor mezelf maar ook voor alle anderen, ik denk dan zeker aan mijn maatje bij de Bijzondere Stijn Hauspie! Hij is er deze namiddag niet bij, omdat iemand die reeds 2 weken niet meer traint zijn plaats op de bank zal innemen!!!! ONBEGRIJPELIJK! Ik zal zeker blijven werken is het niet voor dit seizoen dan is het voor volgend jaar, maar of dat in WSA zal zijn is maar zeer de vraag! de mentaliteit is hier beneden nul! Wanneer je terecht naast de ploeg valt kan ik dit 100% begrijpen maar op deze manier ..... ? Vanaf volgende week neemt Joel de boel in handen ik hoop echt dat hij er wat meer discipline in krijgt! De aanwezigheid op training moet omhoog! De resultaten zullen pas verbeteren als we trainen zoals het hoort! Ik heb hoge verwachtingen van Joel ik hoop dat iedereen gelijk zal zijn voor de wet en zal moeten trainen! Alvast bedankt voor je steun Damien! Grtz Mario en tot deze namiddag
|
|
|
Post by FABIO on Nov 20, 2006 10:49:48 GMT -5
Beste Wsa sympathisanten en spelers hier volgt iets waar je u zal kunnen tegen zeggen Blondi Blondel of hoe zeggen ze het weer Damien Duff zal nu toe slaan !!!!!!! Zoals jullie wellicht weten zat ik gisteren weer op de bank met als gevolg dat ik er de brui aan geef sommigen zullen zeggen zo vroeg ja misschien moet ik daar jullie gelijk in geven Maar de opeenstapelingen van dingen die niet door de beugel kunnen is bij mij de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen Nadat sommige van mijn ,Vrienden zeg wel vrienden weer maar eens plaats moesten maken op de bank voor iemand die zeg wel 6 weken gekwetst geweest is laat staan dat die persoon match ritme op deed bij de bijzondere Dat kan gewoon niet zo verder Altijd maar weer hetzelfde liedje te moeten aan horen als ze met de reserven moeten spelen kan niet moet werken of moet voor mijn kids zorgen belachelijk allemaal en ze laten dat allemaal toe hier in Wsa Doet pijn dit hier allemaal te moeten vertellen over mijn moederclub Kan niet leven met het feit dat ik weer er naast viel waarom vraagt een mens zich af in zedelgem en thuis tegen jabbeke ging het crescendo met mijn vormpijl om dan terug weer in dat gat te vallen zwarte gat zeggen ze dan Zou zeggen doe zo voort Wsa en je verliest al de mensen die nog iets hebben of kunnen betekenen voor wsa Doe voort met nog meer Fransen ze moeten toch maar een keer trainen of niet en ze spelen toch Moest Van mijn hart jullie weten allemaal dat mijn tong op mijn hart ligt Zoals Michel Wuyts vroeger zei toen onze johan over de streep reed in Lugano De leeuw Brult Nog Altijd Met dit schrijven zeg ik de eerste ploeg vaarwel Voortaan speel ik nog bij de gewestelijke waar wel mijn vrienden zitten en waar er wel sfeer is bedankt voor alles Zou nog kunnen uren door gaan maar zou jullie enkel maar enerveren succes in de toekomst aan iedereen Zondag morgen spermalie pas goed op Damien Duff zal van zich laten spreken op de groene mat Bedankt voor de mooie jaren die ik hier heb beleefd Was MOOI het is een tijd van komen maar er is ook een tijd van gaan
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 20, 2006 13:38:48 GMT -5
Beste Fabio,
Het is inderdaad triestig om te horen wat er daar allemaal gebeurt in wsa. ik ben regelmatig op de hoogte van al die akkefietjes,en het zijn er nog al. wat mij het meeste stoort zijn die buitenlanders,niet dat ik iets tegen hen heb maar je moet er ook geen half dozijn hebben é. en als ze zich dan gedragen zoals de meesten en ze gelijk behandeld worden ist dan oke,maar daar is verre van iets te bespeuren. familiale sfeer bestaat dat ? ja toch ? Ik wil nu niet vooral wsa komen afbreken,maar heb soms m'n bedenkingen erover. alvast vele sportieve groeten bij de gew res. bijz res. of 1ste ploeg.
Mvg,
Puniadora from Vvga[/color]
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 21, 2006 12:45:56 GMT -5
Hola! Dag mede galactico's pff fabio wat lees ik hier toch allemaal? Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat ik het serieus jammer vind dat je niet meer wilt verder doen bij de eerste ploeg. Ik vind je namelijk een plezier om naar te kijken! En jammer genoeg zijn er dit seizoen niet veel spelers die de moeite waard zijn. Ik zie je heel graag komen naar de Galactico's maar zou toch graag hebben dat je je hoofd niet laat hangen ook al heb je er alle recht toe. Voor wie moeten de fans dan nog gaan kijken de zondagmiddag? Toch niet naar al de andere? Voor enkelen is het zelfs nog teveel om gewoon goedendag te zeggen na de match! Laat staan om 1 samen te drinken! maar ja hoe kan je samen 1 drinken als ze al direct naar hun kot zijn? Wat die fransen betreft denk ik dak je wel kan bijtreden. En die manier van werken is totaal verkeerd. Als er afgesproken is om eerst bij de reserven te spelen dan moeten ze dat doen. En kunnen ze de zaterdag niet wel moest het bestuur het niet weten de gewestelijke spelen de zondag morgen. Maar ja dat kunnen ze niet weten want de gewestelijke zijn het vuil e!!!! Vraag me af wanneer er iemand van het bestuur of trainer(s) eens naar de gewestelijke komt kijken. Dat is toch ook een ploeg van WSA of niet soms? Daar is de sfeer tenminste goed om niet te zeggen super en blijft de ganse ploeg samen na de match. greetz puyol
|
|
|
Post by FABIO on Nov 23, 2006 3:15:02 GMT -5
Beste Vrienden,
Zoals ik al eerder vermelde op het forum heb ik dinsdag laatstleden mijn woorden die ik zegde in daden omgezet Heb het in alle beleefdheid gedaan met name,heb brief geschreven naar dagelijks bestuur om het een en ander uiteen te leggen hoe de vork precies in de steel zit naar mijn mening Daarmee heb ik ook besloten om mij niet meer in dienst te stellen van de eertse ploeg hiermee is dan ook de eerste ploeg voor mij een gesloten hoofdstuk Zal mij nu concentreren op de gallactico s waarmee ik weer wil plezier beleven aan het voetbal Dank bij voorbaat Grtz Fabio The One And Only
|
|
|
Post by bumba on Nov 23, 2006 4:30:22 GMT -5
Heel erg jammer Fabio. Jij was inderdaad nog iemand waarvoor je de zondagmiddag met plezier naar t voetbal ging kijken. Triestig dat dit weer zo moet uitdraaien voor een speler met een groot hart voor WSA. Ik hoop dat het bestuur dan eens gaat kijken naar de Gallactico's zodat ze zien wat een speler ze aan de kant laten. Ik ken je , je zal daar de pannen van het dak spelen. Veel plezier daar. grtz,
Bumba
|
|
|
Post by FABIO on Nov 29, 2006 15:53:06 GMT -5
Goeieavond beste wsa supporters Mijn eerste optreden bij de gewestelijke reserven zit erop Met 5-2 winst mochten we terug blikken op een goede partij Dacht dat Portillio ook toch een berichte had gepost of niet Kunnen sommige mensen de waarheid niet verdragen misschien vraag ik mij af Welkom aan Bumba en zie dat Pino ook van de partij is Grtz Blondi Blondel Morgen vuurwerk in de poly
|
|
|
Post by pino on Nov 29, 2006 15:56:38 GMT -5
DAG PLOPPERTJES PINO IS HIER OOK NOG E KEER ZUNNE WUK LEES IK HIER ALLEMALE ZEG FABIO MEN JONGEN DIE ZOVEEL VAN HET VOETBAL HOUDT DIE ER DE BRUI AAN GEEFT BIJ DE 1 STE PLOEG MAN MAN MAN WAARMEE IS MEN HIER EIGENLIJK BEZIG SPELERS DIE AL ZOVELE JAREN BIJ DE WHITE STAR SPELEN moeten schuiven voor al die nieuwkomertjes laat staan heb horen zeggen dat bijna allicht de helft van de ploeg dan ook nog franse zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zou zeggen aan de trainer en misschien ook sommigen van bestuur e igen volk eerst !!!!!!!!!!!!!!!!! groeten aan den fabio puni stijneman maurice en den max en aan al de andere ploppertjes
|
|
|
Post by deusexmachina on Dec 5, 2006 6:53:36 GMT -5
Beste White Star spelers, fans, symphatisanten en andere adepten,
Graag even een kleine analyse...
Als echte White Star fan steekt het mij dat hier en daar wat zware woorden vallen op dit forum. Trainers, medespelers en bestuur worden niet gespaard.
Niemand ontkent dat dit jaar een pak moeilijker verloopt dan vorig jaar. Hierbij wordt dan algauw de trainer en/of het bestuur met de vinger gewezen. Laat ons zeggen dat wij allemaal iets meer verwacht hadden van de seizoensstart.
Regelmatig wordt op dit forum de nadruk gelegd op de slechte sfeer en de aanwezigheid van de Franse spelers. Nu mag men zeker niet het bestuur/trainers overladen met alle zonden van Israel. Hoeveel Vlamingen hebben immers WSA niet verlaten op het eind van vorig jaar? En het gaat wel degelijk om spelers die een vaste plaats hadden in de kern, waaronder een aantal jeudige spelers. Ik ben er eveneens van overtuigd dat dit niet louter om sportieve redenen was.
White Star Adinkerke staat ervoor bekend een financieel gezonde club te zijn. Dit houdt in dat peperdure transfers of torenhoge premies niet aan de orde zijn. De gevaren hiervan zijn bekend, getuige sommige clubs uit de regio die een meer risicovol beleid voeren... Persoonlijk zou ik het ook liever zien gebeuren met allemaal jongens uit eigen streek of jeugdopleiding. Maar ik vrees dat dit niet altijd verenigbaar is met 2de provinciale.
Ik betreur het dan ook dat Brian en Fabian, 2 Adinkerkenaren, gekozen hebben om niet meer met het eerste elftal aan te treden. Toch positief dat ze hun club niet de rug toekeren en nu wekelijks bij de Gewestelijke aantreden. Een goede zaak voor de Galacticos maar eigenlijk toch ook een beetje jammer. Spelers van zulk een kaliber zouden toch hoger moeten spelen...
Dus Fabio, even alles op een rijtje zetten tijdens de winterstop. Het seizoen is nog lang. Een nieuwe trainer, een nieuw elan... Toon het goede voorbeeld en help White Star in 2de te houden!
Deus Ex Machina.
|
|
|
Post by FABIO on Dec 5, 2006 10:37:08 GMT -5
Beste Deusexmachina, Vind jouw versie van de feiten zeker gegrond maar ik blijf bij mijn standpunt keer niet op mijn beslissing terug De winterstop is om te feesten Een ding vind ik spijtig waarom gebruik je 'je eigen naam niet zolas wij hier doen ik toch
grtz Blondi Blondel nr 2 Van De gallacticos
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Dec 6, 2006 5:24:38 GMT -5
Beste wsa-vrienden,
Eerst en vooral wens ik fabio een spoedig herstel toe,jammer dat je da moet overkomen,ga je voorlopig moeten missen,maar zal proberen om verder te schitteren als prins puniadora ;D spoedig herstel koning fabio! graag wilde ik even inpikken op wat deusexmachina te vertellen had. wat mezelf betreft waarom ik vorig jaar wsa verlaten had vooral te maken met de sfeer en de mentaliteit die er toen was. Als je mij een beetje kent weet je dat ik iemand ben die daarvan leef,als de sfeer en de mentaliteit er is naast het veld laat zich dat ook gevoelen op het veld. wat die fransen betreft heb ik niets op tegen,maar wat ik allemaal hoorde vind ik persoonlijk ook niet echt kunnen. Iedereen gelijk voor de wet. Waarom andere wsa-spelers ook richting vvga vertrokken zijn zijn ook door dezelfde reden als mij en anderen door dat ze weing speelkansen hadden gekregen.dat is hun keuze en niet zoals ik in het begin hoorde dat ik ze meegenomen heb,want daarvoor heb ik teveel mooie momenten meegemaakt in wsa! Kheb nog altijd een paars hart. Was blij om te horen dat wsa gewonnen had op oostkamp en de maurice een berematch had gespeeld na al de kritiek die ik hoorde van over hem! Hopelijk kan wsa de lijn doortrekken en gezellige feestdagen meemaken.
Mvg,
Puniadora[/color]
|
|
|
Post by pino on Dec 6, 2006 15:36:26 GMT -5
HOI EERST EN VOORAL PROFICIAT AAN DE WSA MET HUN OVERWINNING ZEG FABIO IS HOPEN DA JE VLUG GENEEST HE MANNEKE WANT DE GEWESTELIJKE RESERVEN REKENEN OP JOE WE PUNI HETGENE DA JE SCHRIJFT ERGENS EJ JE WEL GELIJK HE ;D ;D ;D MAAR JA SOMMIGE ZAL GEEN NAMEN NOEMEN KUNNEN BLIJKBAAR NIET TEGEN DE WAARHEID !!!!!!!! SEE YOU LATER ALLIGATORS
|
|
|
Post by FABIO on Dec 9, 2006 6:00:36 GMT -5
Beste Wsa spelers en Simpathisanten, gisterenavond stond de welgekende quiz op het programma en wie kwam er als overwinnaar uit de bus jawel beste vrienden De Alles Vreters met name Olli,Dave,Maurice en ikzelf Vooral Maurice leefde nogal gevoelig mee niet waar Hoe heet het nieuw stadion van ARSENAL!!!!!!!!!!!!!! Vergeten we nooit meer Emirates stadion Op die bewuste vraag gingen Olllie en Maurice nogal hevig in de clinch met elkaar zo erg dat ze uren later nog altijd niet waren uitgepraat er over Olli daarintegen zei Gerrard van Chelsea vond dat persoonlijk ook een goeie opmerking Kortom beste wsa kameraden we deden ons niet doen laat staan ons te laten vernederen integendeel na acht ronden stonden we zij aan zij met de feestcomissie 112 p Schiftingsvraag dan maar ze lieten liedje spelen en nieman minder dan Onze joker Dave wist het direct De kantine stond in lichterlaaie,de vonken sprongen uit de vloer Iedereen scandeerde Alles Vreters Alles Vreters Als Samensteller van ons ploegje wil ik Olli,dave en maurice bedanken we waren een hecht team Delerium zou ik zeggen Grtz Blondi Blondel
|
|
|
Post by portillo on Dec 11, 2006 9:16:52 GMT -5
Inderdaad beste kameraden,
De ervaring heeft het gehaald van de jeugd op de kwis vrijdag. Eén voordeel voor jullie volgend jaar; jullie kunnen alleen maar beter doen dan dit jaar. Onze voorbereidingen zijn nu reeds gestart. Zijn er andere kwisjes in de buurt, laten we elkaar ginder ook eens meten met andere quizvirtuozen. Van virtuozen gesproken, heb er weinig gezien gisteren op de groene mat. De eerste helft was bedroevend en gelukkig zat Maurice met zijn hoofd in het EMERATES STADION. Puike wedstrijd Maurice ! Met de inzet van velen zoals de tweede helft, moeten jullie in staat zijn om Veurne te kloppen in hun WILL TURA stadion die volledig gevuld zal zijn met uitzinnige gallacticos en andere vedetten. Erna een Jenevertje op de markt !
Ook dit nog; White star fan zet weer een jeneverstandje de eerste thuismatch na nieuwjaar tegen Varsenare. Jullie weten ons wel te vinden. Vergeet ook het jeneverkot van de jeugd op de kerstmarkt in De Panne niet. Dit vanaf 23 december !
Allen op post !
|
|