puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Feb 24, 2007 9:29:24 GMT -5
Hola, Zeg jongens hoe zit dat hier eigenlijk? ? ?? Wat is het hier kalm en niet enkel hier maar ook op het plein en in de kantine?? De ploegen van WSA draaien toch goed jongens? Jullie kunnen hier al jullie opmerkingen kwijt over wat er verkeerd loopt en vooral wat we er aan kunnen doen. Zelf stel ik voor als de webmasters het nog zijn zitten om die terug up-to-date te maken. Misschien wat meer foto's toevoegen? Tis maar een idee e! Zonnige groeten Puyol
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Feb 28, 2007 7:54:21 GMT -5
Beste ploppertjes,
wat scheelt er toch allemaal ? waar was de tijd dat er 10-tal berichten bijkwamen op 1 dag ! blijkbaar is niemand meer geintereseerd in het doen en laten van de voetbalclub wsa. jammer hopelijk komt er verandering in ik zal allezins niets meer forceren das mijn werk niet meer er zijn anderen genoeg. ik heb het te druk met onze site van vvga nu! ciao ciao,
hopend op beterschap[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 1, 2007 12:52:39 GMT -5
mag ik jullie allemaal om een gunst vragen,fanta is bezig met een nieuwe aktie door je eigen foto te sturren naar hen en de foto\'s met de meeste stemmen worden later op een hele reeks fantablikken gedrukt. ik heb er 5 gestuurd 1 van de 1ste ploeg 1 van m\'n dochters 1van allé allé zimbabwe 1 van m\'n uitpuilogen en 1 van puni op de scooter jullie kunnen nog 5dagen dagelijks op alle 5 stemmen.deze link invoegen dan fotogalerij dan op 28feb pagina 2.zou zeggen stemmen maar alvast bedankt aan iedereen! Klik hier om mijn foto te zien : www.fantafoto.be/NL/details.php?f=greets puniadora
|
|
|
Post by FABIO on Mar 4, 2007 3:38:16 GMT -5
Schatjes van patatjes
Slapen is nog zacht uitgedrukt als je het mij vraagt hopelijk komt weldra de kentering Puyol hopelijk kunnen jullie zolang mogelijk mee doen voor de titel Punicatos heb je foto s bekeken en ook gestemd Wie weet schiet je vanmiddag terug een pijltje zou best kunnen e want heb zo gehoord dat je in bloedvorm steekt de laatste weken groetjes van een herstellende Damien blondi bin laden
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 18, 2007 4:25:22 GMT -5
SLAAP KINDJE SLAAP LALA LALA LALAA. SSSSSSTTTTT.
|
|
|
Post by schapezak on Mar 20, 2007 10:44:41 GMT -5
Hopelijk zijn de ploppertjes zondagmorgen wakkerder als ze afzakken naar de vvga-arena. het zal nodig zijn ;-)
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Mar 22, 2007 7:58:10 GMT -5
Ei dikke, jaja hier is hij terug de schrik van WSA op het middenveld... Ivan "de verschrikkelijke" LEKO.Me ploegmakker puyol heeft een punt over de sfeer en ambiance in de kantine en het zal er niet op verbeteren met opnieuw enkele sfeermakers die uit ons midden vertrekken!!! En om puniadora gerust te stellen, we zuln er wel staan zondag in vvga. hopelijk mogen we vereerd zijn met je aanwezigheid en je steun als NEUTRALE supporter Greetz vanuit residentie LEKO
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Mar 22, 2007 8:09:29 GMT -5
BESTE LEKO,
zondag zal ik inderdaad aanwezig zijn maar niet als neutrale supporter zal rondlopen met m'n schoentjes aan zoals de rest van ons 1ste elftal! wie dat er allemaal moet spelen zullen we vrijdagavond weten van onze trainer. we zullen jullie een warm onthaal geven het zonnetje zal stralen in de blauwe hemel zoals de kleuren van vvga ! hopelijk kunnen we nadien gezellig bijpraten met een frisse pint of zoals bij jullie een mazout ![/color]
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Mar 23, 2007 6:52:16 GMT -5
dear puniacos,
we komen al het hele seizoen eerste elftallen tegen,en bijzondere reserven... we spelen altijd onze match of het nu tegen goeie ploegen zijn of niet!!! ondanks het uitvallen van ster DAMIAN DUFF proberen we ng altijd mee te draaien aan de kop. en achter de match zal jij alleen moetn pinten drinken want galacticos leven voor hun sport en benuttigen geen alchoholische dranken meer, sinds de kans erin zit dat er galacticos moetn meedoen met het eerste elftal moetn we kost wat kost altijd paraat blijven!!!!!
Groeten vanuit het WSA kamp...
|
|
|
Post by Gascoigne 'Gazza' on Mar 28, 2007 4:19:30 GMT -5
Elk zijne goeiendag....
Tis ier inderdaad de laatste tijd wel heel stil é zeg... Zou da misschien komen door de goeie resultaten van het eerste elftal... Zou da misschien komen omdat er nog zoveel 'eigen volk' speelt bij het eerste elftal... Ben zondag eens gaan kijken naar de wsa-zedelgem... man man man HUILEN MET DE PET Het is niet meer te herkennen het voetbal... Dit is toch wel jammer voor white star, voor de spelers, supporters,... Zou zo zeggen tis niet 1 voor 12 maar kdenk dat het al 1U is Het zal tijd zijn dat er met de grove borstel doorgegaan wordt...
Best dat de GALACTICOS er nog een beetje het vuur in houden, want die zitten nog altijd op de titelkoers na de moeilijke (tging toch gemakkelijker dan we gedacht hadden) verplaatsing naar de vvga-arena waar we enkele oude bekenden tegen het lijf liepen...
Groeten vanuit het zonnige zuiden....
|
|