|
Post by Mario on Dec 6, 2004 9:53:07 GMT -5
Dit weekend volgt de wedstrijd die de competitie in een zo goed als definitieve plooi kan leggen of de strijd weer helemaal open kan maken!
Wie wint de topper en waarom, of blijft de partij onbeslist??? Graag jullie menig!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 7:17:46 GMT -5
ik hoop natuurlijk dat sporting wint net zoals mario maar of dat zal lukken is een grote vraag ? iedereen weet dat club raast door de competitie ! maar moest rsca kunnen winnen dan is de kloof 4pt maar verliezen ze dan is de titel al gespeeld! mijn pronostiek 2-2 hopelijk is het het open wedstrijd!
|
|
|
Post by FABIO on Dec 9, 2004 10:18:52 GMT -5
hoop op een overwinning van de club hoop op mooie match mijn pronostiek 1-3 goals:rsca willhelmson fcb:balaban,englebert en rune lange
|
|
|
Post by w.s.a boy on Dec 9, 2004 11:58:01 GMT -5
als ik in de kerstman geloof zou anderlecht winnen maar mijn pronostiekje 0-2 want ik geloof niet meer in de kerstman ;D ;D
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 13, 2004 10:12:36 GMT -5
bedankt kerstman dat je rsca een mooie klinkende overwinning hebt bezorgd! lang geleden dat ik nog heb genoten van een wedstrijd van paars-wit! de competitie was gespeeld aan de rust maar de 2de helft was outstanding!!!! plots zagen we terug de flitsen van aruna,jestrogol die terug was de natural born killer noemen ze hem ! met andere woorden sporting toonde dat ze het wel degelijk nog kunnen! hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken zodat we nog een spannende competitie krijgen!
Greets Supergarnaal ;D[/color]
|
|
|
Post by BIGLIA on Oct 22, 2005 6:32:37 GMT -5
hoho fabio droom maar verder 2-1 ja
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|