|
Post by Mario on Jul 29, 2004 3:02:16 GMT -5
Zeg Miss Granaal! Oe zit dat nu juist in elkaar! Ben jij nu een VVO-boy of blijf jij voor goed een White Star -boy.
Wij, Plopsalanders laten ons niet kennen, op 10aug gaan we lekker garnaaltjes pellen....
|
|
|
Post by FABIO on Jul 30, 2004 13:10:24 GMT -5
GOED GESPROKEN MARIO!!!!!!!TERECHT WAT JE DAAR ZEGT MET DE PLOPPERS WORD ER NIET GELACHEN ALLEZINS DIE GARNAALTJES NIET VAN VVO HIERBIJ BIND IK DE STRIJD AAN MET JOUW MAESTRO PUNICA GREETZ FABIO DE ENIGE ECHTE NR 11
|
|
|
Post by Mario on Aug 2, 2004 3:27:41 GMT -5
Fabio, wat hoor ik hier allemaal! De Garnaal heeft heimwee...! Wat is dat zeg! Zie je wel dat de ploppers de beste zijn! Onze Miss Garnaal heeft in twee weken tijd veel van haar pluimen verloren!
TEXTTEXTPUNICA IS EN BLIJFT E WHATE STAR BOY, VVO IS KAKKA
|
|
|
Post by FABIO on Aug 2, 2004 5:54:12 GMT -5
je hebt gelijk onze garnaal is inderdaad veel van zijn pluimen kwijt hij heeft inderdaad heimwee kan ik best begrijpen ligt allemaal moeilijk e voor hem hopelijk heeft hij de moed nog niet op seizoen moet nog beginnen
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Aug 2, 2004 10:01:22 GMT -5
:-*mario mario mario toch ben jij de nieuwe cipollini of wa welk sprotje ligt er nu hier in het net! pluimen? welke mij al goed eens bekeken er staat bijna niets op kan er dan moeilijk verliezen é muawhahaha! wij garnalen zijn met miljoen in de zee triljoenen zelf wij blijven in de meerderheid met jou klein pisnetje zal je niet veel garnaaltje vangen hoor! zou zeggen zorg jij maar voor de tomaatjes en fabioken moet dan maar voor de frietjes zorgen en ik breng lekkere verse garnaaltjes mee dat wordt een waar smulfestijn! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 2, 2004 10:38:44 GMT -5
Ha de garnaal is terug opgedoken punicatos toch garnaaltjes mee brengen met je feestbrommer we wel!!!!!!!!Ons net zal juist groot genoeg zijn om jullie te vangen de tiende aug hahahahaha greetz the one and only11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 3, 2004 7:46:58 GMT -5
fabian goed gesproken zal garnaaltjes lusten op 10 aug. sorry puni je hart blijft nu eenmaal paars kloppen kan me moeilijk inbeelden jij met dat geel groene uitrusting van oostduinkerke! groeten marcel
|
|
|
Post by FABIO on Aug 3, 2004 8:51:07 GMT -5
Blijkbaar Nog Iemand die ons kent Dhr Marcel is vanaf nu ook aanwezig Ja Marcel word een echt smulfestijn de tiende Hopelijk komt punicatos op zijn beslissing terug en neemt hij de draad weer op..... Heb zelf nog gespeeld bij vvo en die mentaliteit daar is om te huilen Maar ja zijn allemaal vijgen na pasen
|
|
|
Post by MAESTRO-PUNICA on Aug 3, 2004 10:06:14 GMT -5
mo wien da we hier hebben marcelleke tgo were begin wi zeker ier opt forum wie zie je gie nu were ? weet je wat op 10 aug zal ik i.p.v m'n voetbalzak een zak garnalen meebrengen niet gepeld jullie moeten ze dan maar pellen en opeten zal wel helpen! ;D fabioken das were één van je makkers zeker ? heb ondertussen een nieuwe hobby: namelijk tuinieren zal me daar nu een beetje mee bezig houden houd me jong en ben in de natuur!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 4, 2004 2:04:37 GMT -5
Gaat inderdaad weer beginnen Hier op het Forum... Nog een klein detail MARIO CIPPOLINI Je bent me er eentje wi Je bent ontmaskerd.... Punicatos gisteren gaan trainen of niet? Volgende week garnaaltjes meebrengen hou je eraan Word een echt feest
|
|
|
Post by Mario on Aug 4, 2004 3:05:57 GMT -5
Idd! Mario was iedereen te vlug af! Jij bent de eerste die het plaatje snapt! proficiat fabio! Kzou van jou graag eens je menig horen over WSA! Presteert die '2de ploeg' nu gewoon beter dan die 1ste of droom ik dat! graag wat uitleg hierbij
ps: Punica, je beste vriendje Wesley kon gisteren je hulp goed gebruiken nadat hij het slachtoffer was van een elleboogstoot![
|
|
|
Post by FABIO on Aug 4, 2004 13:02:58 GMT -5
Inderdaad beste PUNICATOS Je beste vriend wesly gisteren een elleboogstoot Zeven hechtingen zitten er in zijn hoofd Mario C. geloof dat onze garnaal gaan vissen is achter garnaaltjes zoals een echte visser past... En Punicatos die Mario ken ik niet nog niet komt nog wel Hoop ooit eens met hem naar de meet te kunnen rijden hahahahaha greetz 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 4, 2004 15:03:34 GMT -5
de garnaal heeft momenteel heel druk eerst veel werken en dan nog in de tuin werken tja m'n nieuwe hobby kzal binnen kort mijn afscheid officieel bekendmaken! m'n schoentjes zijn al gepoetst straks hang ik ze aan de haak!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 4, 2004 15:15:02 GMT -5
Ha de punicatos gaat zijn schoenen aan de wilgen hangen puni toch je bent niet goed wijs zeker Maar ja het is jouw beslissing e als mijn gras eens moet afgereden worden zal je te weten vinden dan PUNI DE TUINMAN HAHAHAHAHA GREETZ THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 5, 2004 4:05:01 GMT -5
beste wsa-ploppertjes zondag met de bus naar desselgem é maestro is jullie gids voor één dag dus we gaan er een gezellige namiddag van maken wie weet breng ik garnaaltjes mee tis nog af te wachten of het weer niet warm is! mag ik vragen tijdens de rit dat er niet wordt gerookt en gedronken ook de terugreis er is maar 1 die de regel mag negeren en dat is de maestro himself! ;D is dat klare taal fabio en co? gracias punicatos!
|
|