|
Post by kwebbel on Jan 13, 2005 11:45:01 GMT -5
dag bobientje Denk toch nie da ik bang ben van je . :'( :'( :'( En tussen haakjes kijk maar eerst naar je zelf . Wie denk da je bent te ::) ::) GROETJES VAN DE KWEBBEL
|
|
|
Post by bobientje on Jan 13, 2005 13:29:01 GMT -5
kwebel ik ben ook niet bang van je ik zal je wel eens tegen komen
|
|
|
Post by kwebbel on Jan 13, 2005 15:44:32 GMT -5
BOBIENTJE, denk da jij ook nie goed kan schrijven . Je mag altijd eens langs komen HOOR ;D ;D ;D. bv ; kwebbel is me twee B . groetjes van de kwebbel.
|
|
|
Post by mia on Jan 15, 2005 6:27:52 GMT -5
dag wsa fans
eindelijk de winterstop is over. de weken van de waarheid komen er aan. kben er van overtuigd dat onze jongens het tot een goed einde zullen brengen. laat spermalie maar komen.
merkem zal al een goede test zijn voor onze kustjongens. laten we allemaal terug achter de ploeg gaan staan e, zoals altijd.
veel succes met de terugronde iedereen.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by pino on Jan 16, 2005 4:55:34 GMT -5
hallo hallo den pino is terug op post we ploppertjes !!!!! vandaag richting merkem denk dat het niet gemakkelijk zal zijn maar ja we gaan voor de volle buit he e voor supergarnaal veeeeeeellll succes zeg kwebbel je moe je niet laten doen we door die bobiene succes ploppertjes e toe toene he
|
|
|
Post by bobientje on Jan 16, 2005 6:29:15 GMT -5
pino wat is er met u ???weet je dat je niets moet zegen over kwebbel dat is een vriendine maar ze heeft het boos opgenomen ik zal een keer op haar gat slaan .als ze dat liever heeft ik ben verlieft op haar .maar dat weet ze niet ???ik zal haar vandag niet zien .ze speelen niet thuis .jammer .vind ik ik zal ze missen . : gaat u naar het voetbal kijken ik niet ;D
|
|
|
Post by mia on Jan 17, 2005 5:48:11 GMT -5
het eerste puntje is binnen
merkem mag zeker niet klagen. wsa was gans de match baas maar ja dat telt niet e. passendale wint das minder en spermalie verliest. we konden een goede zaak doen met drie punten.
laten we maar spermalie pakken e.
greetz mia xxx
(gisterenavond waar was al de sfeer zeg, gaan jullie toch het hoofd niet laten hangen zeker?)
|
|
|
Post by kwebbel on Jan 17, 2005 8:32:19 GMT -5
bobientje toch verlieft op me ::) . Ik heb een man en daar ben ik verlieft op . We kunnen altijd goeie vrienden blijven hé ;). Maar meer niet hoor en als ik naar het voetbal ga dan ga ik af en toe ook op verplaatsing hoor, ze moeten daarvoor nie thuis spelen hoor :-* :-* :-* VELE GROETJES VAN DE KWEBBEL ;) ;) ;) ;)
|
|
|
Post by fabiofan on Jan 17, 2005 9:27:06 GMT -5
Beste ploppers, Een punt ... t was inderdaad veel beter geweest drie en wsa verdiende naar ik hoor de drie punten. Volgende week spermalie pakken moet lukken. Mooie foto van je in de krant vandaag fabio. Je blijft fotogeniek.. Ik hoor dat je weer last hebt van een pijnlijke voet . Hopelijk valt het mee .. ze sparen je niet e .. Voor de rest aan iedereen een gelukkig nieuwjaar, veel voetbalgenot en plezier. Greetz, fabiofan forever
|
|
|
Post by pino on Jan 17, 2005 15:12:50 GMT -5
hallo geeft niet mogen zijn he ploppertjes wie niet scoort kun niet winnen he kansen genoeg gehad zeker op aangeven van den fabio !!!!!!!!! maar ja gelukkig halen we een gelijkspel beter dat dan met lege handen terug keren richting plopsaland hoofdjes niet laten hangen we morgen goed trainen e donderdag e toene je concentreren voor zondag tegen de spermaaaaaatjes !!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D hopelijk halen we een driepunter e achteraf e afterparty met onze d j ollie see you later ploppertjes
|
|
|
Post by PUNIADORA on Jan 20, 2005 8:25:00 GMT -5
beste ploppertjes, als de vos de passie preekt,boer pasop je ganzen! puniadora zal er dit jaar een lap op geven! we zijn terug vertrokken voor een maand of 3. en de transfermolen begint al te draaien,het spelletje kan weer beginnen! tis zoals ze zeggen vis moet zwemmen! veel succes wsa doe zo voort en ge zult spinazie eten!
Greets Puniadora [/color]
|
|
|
Post by pino on Jan 23, 2005 3:58:57 GMT -5
hallo zoe zeggen ploppertjes veeeeeel succes vanmiddag e mogen we de volle pot pakken toon maar e keer aan die spermaaaatjes wiene dat junder kan he !!!!!!!!!!!! en afteraf (hoop ik ) e afterparty met onze d j ollie alvast bedankt e voor puni de moed niet laten zakken he alles kan nog he !!!!!! tot straks
|
|
|
Post by w.s.a boy on Jan 24, 2005 8:07:16 GMT -5
hallo ploppertjes, proficiat met jullie zege het was geen mooie match maar jullie hebben die 3 punten wel verdient !pss proficiat aan supergarnaal en minigarnaal met jullie zege . tot later
|
|
|
Post by mia on Jan 24, 2005 14:28:41 GMT -5
jajaja
de punten zijn binnen tegen spermalie. goede degelijke wedstrijd hoor wsa, pascal proficiat met je twee doelpunten hoor, wat was die eerste goal lekker.
was na de match ook weer genieten. maurice liet het wel vlug afweten hoor. (slechte mentaliteit)
proficiat garnaal en minigarnaal met de zege. komaan e jongens.
wsa blijf zo bezig e na de winterstop wie weet hoe we dan het seizoen zullen afsluiten.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by pino on Jan 24, 2005 15:19:01 GMT -5
beste ploppertjes e hele dikke proficiat voor junder overwinning !!!!!!!! zoe zeggen doe zo voort e voor onze d j ollie bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!! was weer de max ;D ;D ;D see you later ploppertjes
|
|