|
Post by DJ Ollie on Aug 14, 2004 3:54:35 GMT -5
Beste collega voetballers, Eindelijk komt de ambiance van enkele jaren geleden terug ! Met enkele serieuze feestvarkens erbij ( Bruno blootvoet, taxi jelle, .........) zal WSA DIT JAAR ZEKER HET RECORD "MAZOUT SCHELLEN" verbreken. Enkele drankorgels zorgen voor dat extra consumptieverbruik. Daarom moeten we ervoor zorgen dat we toch minstens om de 2 weken een bepaalde activiteit kunnen inrichten ( al is het maar om het kind een naam te geven) Suggesties Laat ze hier achter en dan kunnen we ze samen bespreken ! Ploppertjes, tot deze middag !!! FORçA WSA !!!
|
|
|
Post by FABIO on Aug 14, 2004 5:56:08 GMT -5
Schitterend idee olly bolly johny Zal eens mijn Hersenen pijnigen al Zal het wel moeilijk zijn hahahaha Eerst en vooral straks na de wedstrijd wat ambi in de keet steken Beste Ploppers we staan voor een mooi jaar zeker weten Roland tien mazoutjes en een extran Greetz fabio 11
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 14, 2004 7:37:36 GMT -5
Haha, ambiance bij WSA. Dit zie je nergens. Alleen bij ons is het zo leuk. We gaan er vanavond nog eens een mep opgeven. Heb je even voor mij, trek die ..... maar opzij, olé olé. Kben weer in form, voel het aan mijn groote teen! Roland zal weer niet kunnen volgen. Vanavond probeer ik voor het eerst mijn toestelletje uit voor mijn autootje terug te vinden. Hopelijk lukt het. Tot straks mijn kindjes en maak dat jullie uitgerust zijn. Roland, vo mien nen helen grote pinte, olé olé.<br>
Party, party, piede nudo is in the house!!
|
|
|
Post by Mario on Aug 15, 2004 3:46:44 GMT -5
Inderdaad! ambiance is top in WSA! Blijkbaar ben ik ier de enigste die al wakker is na ons feesje van gisteren! Fabio je hebt weer veel punten gescoord! Iedereen trouwens! Gisteren in onze blote torso int veld, ook den bruno was er weer bij. Kvoelde me kiplekker gisteren, jammer genoeg is da gevoel vanmorgen wel veel minder sterk aanwezig. Twas zotjes!!! (The A-team: te tereteee tete teee)
En bruno heb je je auto gemakkelijk terug gevonden? Kzit dus ook met e probleem kben die flessen jenever kwijt!! eentje is er gesneuveld int veld en waar die andere is weet ik dus niet meer enfin speelt geen rol hij was toch bijna uit.
Wouter had weer enkele moeilijke momentjes in de kantine! Die jongen zal het wel nog leren.
Vandaag moet ik weer het veld op, het beloofd bijzonder zwaar te worden!
WSA we LOVE YOU
ciao
|
|
|
Post by FABIO on Aug 15, 2004 5:20:43 GMT -5
Jongens Jongens Wat was dat weer allemaal gisteren Kon niet volgen Ben ook al een dagje ouder eee.... Eerst met de trein naar oostende tjoeke tkoeke tut tut Om dan helemaal door het lint te gaan met THE A-TEAM TETERETE TETETETET LAAT JE HOREN......Wouter kon zijn ogen weer niet geloven gisteren Piedo Nudo hoho Je hebt veel punten gescoord gisteren aan jou zal ik een harde klant hebben voor die gummi beker Mario mooi doelpunt Maar de beste beweging deed je wel in het t veld met Nadine buiten dan nog grrrrrrrr GREETZ THE ONE AND ONLY FABIO 11
|
|
|
Post by plopper on Aug 16, 2004 9:55:10 GMT -5
hallo ploppertjes was weer genieten om jullie bezig te zien in de cantine en kabauter wouter stond er bij en keek er naar. ja ja punica je bent nog altijd welkom op training ps. hoe gaat het met mijn familie in je voottuin ja ja heb een druke werk dag gehad en vele lastige klanten maar ja tis bijna voorbij het ploppersizoen. groetjes ploppertjes
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 16, 2004 11:01:07 GMT -5
a dag kabouter zuipschuit je giet ze jij ook niet in je oren wi hoe jij bezig was zaterdagavond wouterken kan er daar een puntje aan zuigen! met je familie gaat alles prima, jammer dat kabouter fabioken niet in mijn voortuin wil plaatsnemen zou er nogthans mooi staan tussen de bloemetjes en de bijtjes maar helaas is kabouter fabio beetje bang van bijtjes ! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 16, 2004 12:04:25 GMT -5
Beste Maestro Punicatos Ik bang van bijtjes Laat mij niet lachen e....Zaterdag avond had ik meer schrik toen je het gras bewerkte met je feestbrommer niet voor je brommer of voor jou meer voor het mooie gras die in ons bezit is....Beste wsa fans hij wilt ons gras bewerken We gaan moeten ingrijpen zo kan het niet verder Die strook die hij bewerkte is wel mijn strook e Beste puni losos..... Morgen leg ik dat allemaal voor aan het bestuur hoe of wat wij kunnen doen met dit probleem Wie weet hangt er een zware sanctie boven je hoofd GREETZ FABIO THE ONE AND ONLY 11
|
|
|
Post by FABIO on Aug 16, 2004 12:46:19 GMT -5
Beste Wsa vrienden Zoals jullie wellicht weten Gaan danny butse en mezelf nr duitsland zal jullie hier missen....Daarom heb ik wat mijn duits bijgeschaafd.... Befolgen Sie immer die Anweisungen der sportwarte! Betreten Sie niemals die Strecke!!!! Halten Sie niemals in einer Sperrzone auf!! Entfernen Sie keine Hinweisschilder oder-pfeile!!! Achten Sie auf ihre Kinder!!!!!! Bringen Sie keine Hunde mit!!! GA jullie missen beste ploppers greetz fabio
|
|
bruno
Bankverwarmer
|
Post by bruno on Aug 16, 2004 13:42:10 GMT -5
Ha fabio, we gaan jou ook missen hoor, vooral in de kantine. We gaan er elk eentje meer drinken op jou gezondheid. De week erop zal je wel je schade moeten inhalen alhoewel je zaterdag zeer goed gescoord hebt. Twas te zien zondag, geen mazoutjes? Amai, dat moet niet goed geweest zijn met jou. Kga je nog een beetje Duits bijleren. Ein, Zwei zaufen! Folgen Sie mich nach meinen Zimmer. Schone Frauen! Bitte, wollen Sie boemsen mit mich? Ich bin Fabio aus Belgien. Noch einen schone Abend und bis morgen.
Tjuss tjuss meinen guten Freunden.
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 17, 2004 3:25:04 GMT -5
Beste Ploppertjes! Willen jullie eens een spannende avond beleven,iemand verrassen,verjaardag of trouwfeesten ? :oNIEUW TE ADINKERKE -Stripper FABIO -van ma-vr vanaf 20h00 -zat-zon vanaf 21h00 Special act: vuurspuwen 1 adres:moeresteenweg 82 8660 ADINKERKE GSM:0498 25 0814 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- tot binnenkort! greets the one and only 11
|
|
|
Post by Mario on Aug 17, 2004 3:46:53 GMT -5
Fabio, ik vind het bijzonder jammer dat je ons voor een tijdje verlaat! jij als mijn persoonlijke raadsman! ik hoop dat ik nu het noorden niet verlies!
Also FABIO sie gehen nach Deutschland! Er Sind viele schöne Mädchen in Deutschland! Alle Mädchen in Deutschland heisen HEIDI also das ist ganz einfach!
Viele Grüssen<br> DER MARIO
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 18, 2004 10:50:30 GMT -5
fabio goeie reis naar duitsland ik weet dat je niet gaat om te drinken daarom ben jij veel te braaf het zal allezins stilder zijn in wsa en er zal veel minder bier vloeien dit week-end maar geen nood we zullen dat wel proberen op te vangen tot je terug bent! goeie reis ent tot volgende week! gracias punicatos
|
|
|
Post by FABIO on Aug 18, 2004 11:17:51 GMT -5
Beste Bruno,Mario,Punicatos en vele andere White Star vrienden Morgenochtend is het zover om 6u Vertrekken We richting Duitsland Butse en ik... Ga niet om te drinken beste punicatos je kan dat hier ook in belgie..Ben Helemaal weg van die wagens Die sfeer die geur kortom alles Wat er maar bij de rallysport te vinden is ps Heb al drie telefoontjes gehad op mijn Mobieltje Betreffende die act....Loopt momenteel van een Leien Dakje zou ik zeggen. ZAL JULLIE MISSEN MAAR KOM TERUG STERKER DAN OOIT DE ENIGE ECHTE NUMMER 11
|
|
|
Post by PUNIADORA on Aug 19, 2004 2:06:17 GMT -5
Beste FABIO jammer dat je dit week-end niet kan werken bedoel strippen nu moet ik op zoek naar een vervanger hé zal eens informeren bij Hervé Debuck met z'n gespierd bovenlichaam en z'n sexy benen moet ie wel duidelijk in de smaak vallen van vrouwen van 60-70j want dit week-end waren het vooral rusthuizen die geboekt hadden voor dit week-end! eigenlijk komt het jou wel goed uit é fabio,maar ben zeker dat Hervé dat met volle overgave zal uitvoeren,en zijn daar zot van tattoo's dus veder laat je maar volledig gaan é! ;D GRACIAS PUNICATOS
|
|