|
Post by mia on Feb 22, 2005 13:56:40 GMT -5
maestro toch maurice is per liter betaald. zo blijft hij scherp e. zou ook werken bij jou!!! de derde speler is er ook één die terug komt maar ik denk niet dat jij hem nog gezien hebt. tis ook voor achteraan wi dus kan geen kwaad. is dat verlengstuk aan de knatine een eis in je contract? greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Feb 23, 2005 11:05:04 GMT -5
ik ben niet per liter betaald,kzou niet weten wanneer ik dat allemaal zou moeten uitdrinken! tis al wel ezo ;D zeg die derde speler voe al achter,ken je z'n naam ook of wa ? en wat betreft dat verlengstuk van de kantine,kheb het inderdaad vele malen voorgesteld vooral om de danspiste die ze gaan aanleggen,zal een héél speciale vloer zijn en met bewegende spots en al ! het word een knap staaltje technisch vernuft! één naam: white-star clubhouse !!!!!
Ciao ciao Puniadora[/color]
|
|
|
Post by mia on Feb 24, 2005 14:00:59 GMT -5
haha maestro
die dansvloer zal toch best ook een paal in het midden hebben wi dan. zo kan ik me ook wat lossmijten
greetz mia xxx
|
|
|
Post by DJ Ollie on Feb 28, 2005 4:47:54 GMT -5
Ons Punicaatje heeft geen paal nodig ! Zoals hij gisteren weer tekeer ging ! Er ontbrak enkel nog zijn zonnebril net zoals toen hij de eerste maal schuchter de vensterbanken beklom ! Mocht iedereen betaald worden per liter , dan zouden er nogal punten behaald moeten worden ! Het goddelijke vocht vloeide weer rijkelijk gisteren ! Oh la la ! Tot volgende week op carnaval ! Maar ja natuurlijk, er is niemand van jullie die gaat zeker ?!
|
|
|
Post by PUNIADORA on Mar 1, 2005 5:55:09 GMT -5
|
|
|
Post by mia on Mar 2, 2005 13:45:36 GMT -5
jupse ploppertjes en toekomstig ploppertje
het beloofd weer een zwaar weekend te worden. best dat er geen voetbal is haha
vrijdag eerst voorzichtig opwarmen bij de opening en zaterdag alle remmen los. kvrees dat er niet veel bekenden zullen rondlopen. nu ja, wel rondlopen maar we zullen ze niet herkennen.
het wordt een knalfeest zaterdag ploppertjes we gaan ervoor e
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Mar 5, 2005 7:57:50 GMT -5
beste ploppertjes, vanavond zullen de meeste onder ons aanwezig zijn op het carnaval in adinkerke al dan niet gemaskerd! zelfs dj-olly doet z'n muil aan of doet ie nu eindelijk eens z'n muil af ? eindstation int veld om 00u00 ! mijn lederen pakje licht al mooi te blinken en met m'n lake schoentjes aan zal ik weer de ster zijn van de avond hahahahahaha! whaw!whaw!whaw! mo kzal me kalm houden wi zoals gewoonlijk ;D ;D zeg kga verder m'n danspasjes instuderen,en see jou tonight!
Ciao ciao, Puniadora[/color]
|
|
|
Post by PUNIADORA on Mar 17, 2005 10:10:51 GMT -5
amaai wat voor een dooie boel is dat hier! de ploppertjes zijn nog altijd bezig met hun winterslaap! slaap plopje slaap daar buiten zwemmen garnalen.................. zzzzzzzzzzzzzzzzz..........................
Greets, Puniadora[/color]
|
|
|
Post by PUNIADORA on Apr 26, 2005 13:27:26 GMT -5
|
|
|
Post by Mario on May 29, 2005 10:40:26 GMT -5
Puniadora!
Tis ier inderdaad maar kalmpjes! Misschien moet iedereen nog wat bekomen van de festiviteiten van de afgelopen weken! Twas weer op zijn Adinkerks!!!!!!!
|
|