|
Post by geoffn on Sept 6, 2004 3:19:15 GMT -5
yo white star vrienden,
kwiln eerst de supportersclub een grote merci zeggen voor het lekkere eten gistern. dank u wel.
de 2de overwinning is binnen. het ging vlotjes. we mogen natuurlijk niet beginnen zweven. er staat ons nog een zwaar programma te wachten. hopelijk kunnen we de lijn door trekken.
twas nog een geestig feesjeuh gistern( mo das er asan é bij de whit star). fré gigolo zabrotta was ook in zen nopjes zeg. wuk datn em daar aal zitten doen en in the possé. ga da eki meeweg. zukken playboy. tist ventje wi. allé kzien nu eki deure. tot dinsdag op de training é.<br> we love the white star we do
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 9:55:32 GMT -5
jeepseuh mijneren drinke broeders. tis gelik oe da geoff zegt 'hot dus noois weg me mister zaremba' man man man. wuk dake gistern me em mey gemakt en ek gelik nog noois in me leevn gezien. :oatter etwien erges nood et an e mannelikke stripper die voe nietn ze gesponsorde kledij uttrekt ister mor 1 nummer -> zaremba's nr. daar de planning voorzien was 'aller a ostende pour faire les vitrines' raakte fredje al heel vroeg op de avond opgehitst. maar de rest van het gezelschap zag het niet zo zitten zich in deze onedelijke daden te laten meeslepen dus kwam het voorstel om fred en loic eens de binnenzijde van de possé te laten zien. de feiten die daar gezien zijn, zijn gewoon te zwaar voor woorden , niet waar mario en andere getuigen die erbij waren ? beste fabio bij het samenstellen (samen met mario veronderstel ik) van de gummi-klasering zou ik aanraden eerst het hele verhaal te horen van gisterenavond, een samenkomst met mario is dus zeker nodig. mijns inziens heeft onze nieuwe aanwinst (zaremba nvdr.) niet enkel een neus om te scoren op het plein, maar ook naast het terrein blijkt hij een krak in scoren. greetings van de schoolgaande jeugd van tegenwoordig
|
|
|
Post by Mario on Sept 6, 2004 10:08:56 GMT -5
Beste Schapezak en Geoffrey
Inderdaad, gisteren was het niet normaal. Onze vriend Zaremba die gewoon naar elke meid gaat, voor hen begint te strippen... nee echt ongelofelijk.. Met de franse hip-hop in de voiture van de fré amai amai.
Maar glenn, nu je toch begint over de gummie-beker. Fré, Loic, Jelle, Ikzelf, Geof en jij scoren meer dan behoorlijk, maar wat ik zag toen ik in het veld aankwam was ook niet mak.
Fabio, Punicatos en Gerry Cottry die zich plotseling olympische helden voelden en het koningsnummer in de sprint opvoerden in de moeresteenweg! nie normaal. Fabio wist niet meer waar hij het had! 'We gaan nog een glas drinken' was zijn favoriete uitspraak gistern avond.Man man man fabio wat was dat allemaal???
WSA leefde weer gisterenavond! White star we love you!!
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 10:16:07 GMT -5
tis eigluk woa wien daj zegt , WSA leefde vaneigens gisterenavond , da beloofd voe de toekomst. khoopn datter nog veel ku gewon wordn als da zo blijft voort gaan. Nu mario aj eerlik ziet da strippn van de fré was nog nie zo erg. kbedoeln aj afweegt wa da ze openingszin was .... een mens zou wel voe minder peizn da die joengn een echte playboy is e nuja how die mens blijkt dus ze draai gevondn te en in de groep e, dat kan alleen maar de sportive prestaties ten goede komen. moested ooit niets wordn met WSA als voetbal ploeg en we nog genoeg alternatieven e, onze singing leo en dusja gistern us nieuwste talent da ontdekt gewist is. 'stripping fré'<br> ow en eigluk mario nog etwuk oort van loic ? ;D ;D
|
|
|
Post by Mario on Sept 6, 2004 10:27:34 GMT -5
Kdenk da we voorlopig niks meer van loic zullen horen en dat hij zal moeten thuisblijven van moederlief! amai wat een gezellig telefoongesprek was dat in de auto. Loic'tje zal slaag krijgen vrees ik! Tot morgen op den training é gasten!!! Fabio laat nog eens iets van je horen hé, of lig je in je bedje....
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 10:39:54 GMT -5
mja loic we gaan met je meeleven jonge man. 'aller à ostend pour faire les vitrines' is dus tog voe 1 iemand een verkeerde beslissing gewist ;D nu kmoen wel zeggn dame lik e nieuwn taxichauffeur en ook. kpeis dak nog nooit in zo e tempo van odk in adinkerke gestaan en. waarvoor mijn dank lowie.jet me tenminste kun wakker oedn onder weg deur te zeggn 'attention un carrefour', 'loic un virage' ', ...
|
|
|
Post by PUNIADORA on Sept 6, 2004 10:42:03 GMT -5
beste white-star vrienden,twas inderdaad were de moeite gisteren int t'veld was het weer drinken tot dat we niet meer konden! vooral fabio had grote dorst elke mazout moest hij salamanderen denk dat hij vandaag op het werk serieuze druppels zal gezweet hebben dan ons sprintnummertje op de 100m er was goud voor mijzelf ik mag me dus een week olympisch kampioen noemen! fabio daarintegen mag zich recordhouder mazouten salamanderen noemen! mario een vraagje wat heeft loic gedronken in de possé,fristie?
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 11:14:52 GMT -5
fristi? mains non! das te straf, al die klerustoffn je ziet nie goe zeekn maestro. loic'tje et heelnaavnd an de coke gezeetn. mor je zoed moen zien wuk da zaremba in ze bottn gedroid et.... net gelijk en nieuwe liefde gevonden ,belgische bieren. maes, carlsberg en ton isn in de possé lik nog begun hoegaardens drinkn ook. geoff deed het op de veilige manier coke light voor een nog lichter gevoel denkik.( ne wos ook reserve taxi) en mario en ik hielden het bij stella's en mazout. kzoen eigluk wel nogki wiln oorn a fred nie et moen kotsn achter datn doa lik nog die pitta eetn ed.
|
|
|
Post by FABIO on Sept 6, 2004 12:08:06 GMT -5
Beste Wsa vrienden was gisteren weer een echt een klein feestje phfff Heb vandaag afgzien niet te doen we gaan nog een glas drinken e...... Olympisch nummer zeg wel deed telkens valse start en opeens stond patricia in de voordeur met haar keffer in de handen en ik mij maar weg duiken maar hielp niet Punicatos moest natuurlijk weer roepen achter mij...Mario zijn dat punten dat sprinten weet niet wi greetz fabio de enige echte 11
|
|
|
Post by FABIO on Sept 6, 2004 12:15:59 GMT -5
Onze fred zambrotta begint zich inderdaad uit te leven man man drinken en roken gelijk een echt wsa boy welkom in de familie fred raket..... Schapezak ook welkom op het forum we gaan inderdaad een mooi jaar tegemoet hoop ik toch Kon mezelf weer niet in tomen gisteren was alsof ik kilo s zout gaat gegeten man man maar vanmorgen pijn pijn heel veel pijn overal Mario we gaan toch eens moeten samen komen om die gummy beker op de rails te krijgen e ZAL wellicht niet in de top 3 staan denk net er onder GREETZ FABIO 11
|
|
|
Post by plopper on Sept 6, 2004 12:16:43 GMT -5
hallo ploppers zeg wie is dat nu were schappezak en de moeresteenweg de zondag avond onvijlig maken dit kan nie. ja ja punica was er ook bij
|
|
|
Post by FABIO on Sept 6, 2004 12:20:41 GMT -5
Beste Plopper je hebt allezins iets gemist wi Gisteren was weer om bij te huilen Wilde mijn start snelheid testen gisteren maar blijkbaar was die zo afgebot dat ik moest vrede nemen met brons of zelfs niks want maakte twee valse starten dus buiten koers gezet van commisaris JOHAN C Maar de snelheid waar mee ik zegde we gaan nog glas drinken dat was goed voor goud hahaha greetz fabio 11
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 12:30:53 GMT -5
schapezak zorgt voe de jeugdigheid binnen dit geheel. me andre woordn just call me the benjamin of the group.fabio ik ken da gevoel in da maag, khad vandaag het 1e en 2e lesuur ontzettend veel last van nadorst.
wetende dat alcoholische dranken zijn op scholen zou dit dus een zeerzware dag geweest zijn voor mij maar niets is minder waar. neem 1 lege fles water van 0.50l gooi hierin 1/4 witte vodka en 3/4 fruitsap, stop deze zorgvuldig in uw rugzak en verklaar aan uw leerkracht dat u een gezondheidsdrankje moet in nemen van de dokter tegen keelpijn (vergeet niet wat mentjes mee te nemen kwestie om de geur wat te verdoezelen)
|
|
|
Post by geoffn on Sept 6, 2004 12:32:07 GMT -5
et loic oender ze voeten had tè gisternavond? ai ai, kvrees daw hem dus e tijdje nimi gan zien achter de matchen. jaja khield het bij cola lights, comme d'habitude é. altijd BOB é. (nie lik mario. ) weten we nu al wie da plopper is? of is hij al ontmaskerd? kvrees voe stripper fré datn al een naamtje et wi. twas toch echt nie te doen. allé ken nog e after-party in t'veld gemist. en mario kon jet were nie laten tè. je had et verzeker ok wel zwaar op je werk vandage. (of ej gezegd daj ziek was ) we gaan morgen were wa kun vertellen up de training. grtz white star
|
|
|
Post by schapezak on Sept 6, 2004 12:39:04 GMT -5
|
|