|
Post by mia on Dec 8, 2004 9:51:37 GMT -5
liefste sint
ik ben lichtjes ontgoochelt dat je zegt dat ik je wil omkopen. mag een heilige man wel valse beschuldigingen maken. ik wilde enkel wat vriendelijk zijn voor de sint.
het is vrouwke. ik had graag een kerstboom gekregen. zo een mooie grote groene en indien mogelijk met lichtjes erin.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 9:52:30 GMT -5
lieve sint hoe noemt je paard ? zal ik het maar zeggen in jou plaats zeker je paard noemt slecht weer vandaag is het niet vergeetachtige oude man met baard uit de aldi gekocht! ;D ;D ;D ik geloof meer in de kerstman wi!
greets supergarnaal[/color]
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 9:58:40 GMT -5
eerstdaags word die bezorgd moeten er slingers in ook of hou je het liever wat bescheiden
Natuurlijk kan ik ook voor kerststal zorgen die je dan kan plaatsen voor je deur of in je straat Sinterklaas heeft veel werk momenteel hoop dat jullie begrip kunnen op brengen voor deze moeilijke periode waarin ik mij bevind heb moeten piet uit cafe t veld gaan halen daar straks hij hing aan de toog Ben ontgoocheld
Met Hoogachting,Sinterklaas
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 10:02:18 GMT -5
dank u wel lieve sint er mogen gerust slingers in hoor kwestie van de sfeer te bewaren in huis e.
mag ik eens vragen of er ook een mevrouw sinterklaas is? ik heb me dat nu eigenlijk al altijd afgevraagd
bedankt sint
ps: heet u paard niet vrijdag?
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 10:07:18 GMT -5
Geachte Supergarnaal,
Mijn paard noemt Bles,het is zo n lief beest Jouw zal ik niks kunnen geven misschien wat shampoo mits je zo kaal bent zal eens checken in Zwarte Piet zijn zak of dat er nog shampoo in zit
|
|
|
Post by Kerstman on Dec 8, 2004 10:08:04 GMT -5
ho ho hooooooooooooooo! sint ben je nu nog niet weg naar spanje ? je moest beschaamd zijn en dan nog je knechten die pinten gaan drinken in het veld! mia als je een mooie kerstboom wil moet ja dat aan mij vragen de tijd van de sint is voorbij maarja hij kan de belgische bieren niet laten zoals z'n pieten! merry christmas
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 10:11:32 GMT -5
liefste kerstman
ik wilde je niet teveel belasten nu het zo druk is voor je. maar als het niet teveel gevraagd is zou ik graag een mooie kerststal hebben. zo een hele grote maar je mag de appostels vervangen door poppetjes van spelers van wsa en kindje jezus mag supergarnaal zijn. die hebben toch evenveel haar.
bedankt kerstman
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Sinterklaas on Dec 8, 2004 10:13:51 GMT -5
Liefste Mia,
Wat u vraagt aan mij ligt nogal delicaat er is mevrouw sint meer zelfs in ieder land leeg ik af en toe mijn pijp Zoals ze zeggen e geef graag de pijp aan maarten
Met Hoogachting,Sinterklaas
|
|
|
Post by Kerstman on Dec 8, 2004 10:23:36 GMT -5
mia een grote kerststal voor jou dat komt in orde! waarom precies de spelers van wsa ? en supergarnaal als kindje jezus zal een grote kribbe moeten zijn! anders leggen we fabio in de krib zal beter staan denk je niet ? zal supergarnaal en nog 2 garnalen gebruiken als de 3koningen met hun ster! is dat ook goed ?
merry christmas
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 10:49:29 GMT -5
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 11:03:53 GMT -5
dank u kerstman
ik had het stalletje graag met de spelers van wsa gezien omdat ik hen wel grappig vind. jij niet. met maestro in de kribbe als garnaal e.
zeg kerstman heb jij eigenlijk een vrouwtje aan de haard? de sint in ieder land 1 wat ik wat veel vind voor een heilige man.
jij ook? en als je komt met je slee en je rendieren wil je dan wel zorgen dat er geen rendier strontjes op mijn dak liggen
bedankt
greetz mia xxx
|
|
|
Post by FABIO on Dec 8, 2004 11:23:56 GMT -5
:)Kerstman, Moet toch van mijn hart hoe jij mij behandeld als heilig manneke je bent niet echt uit het goede hout gesneden zo te zien Kerstman o kerstman rij jij met de slee of komt de fee ga eens je baard en snor voor de fun af trekken zodat je vlug weer kan vertrekken Mia zegt met je rendieren als je het mij vraagt kom je verzekers aangebold op een of ander vat bier GRTZ FABIO
|
|
|
Post by Kerstman on Dec 8, 2004 12:12:24 GMT -5
waarom zou de kerstman geen vrouw mogen hebben vergeet niet dat ik een lange slee heb! kan er ongeveer 15 vrouwen mee vervoeren! stoute fabio je mag gerust eens aan mijn baard trekken hij is echt ben niet zoals de sint (nep) had jij een vat bier gewenst misschien dan ga je braver moeten zijn! en mia m'n rendieren hebben momenteel diaree op gelopen aan de moeresteenweg,dus zal allemaal bekletterd zijn de mooie daken in adinkerke! denk dat fabio hier achter zit!
merry cristmas
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 12:17:23 GMT -5
kerstman
inderdaad het zou wel eens fabio kunnen zijn want hij heeft de laatste weken wat last van zijn darmpjes.
maar hij kan dat ook niet helpen misschien moet je je rendieren wat ander voedsel geven. op drank alleen leven die beesten niet in tegenstelling met sommige mensen (fabio)
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 12:21:50 GMT -5
|
|