|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 10:42:35 GMT -5
jaja mia ben blij dat ik nog eens terug in 2de speel dat vind ik persoonlijk de mooiste reeks om in te spelen ! wat er vogend jaar zal gebeuren weet ik nog niet weet wel moest ik terugkomen dat de supporters me met open handen zouden ontvangen! tja dit jaar in wsa hebben ze nie echt een verdediging meer iedereen ziet dat wel! maar ze moeten verder met wat ze hebben en hopelijk kunnen de supporters nog vele mooie momenten beleven,want vergeet niet wsa heeft de beste fans uit de westhoek!
Greets Supergarnaal! [/color]
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 11:00:34 GMT -5
ewel maestro ik vind dat echt mooi dat je dat zegt dat wsa de mooiste fans heeft van de westhoek. Tis jammer dat wsa niet in 2de zit. ik denk wel dat ze daar thuis horen.
tussen de andere ploegen uit de streek. maar ja misschien volgend jaar
greetz mia xxx
|
|
|
Post by mia on Dec 9, 2004 9:09:24 GMT -5
nog een tip voor volgend jaar!
zou het niet beter zijn dat we volgend jaar allemaal open kaart spelen met elkaar?
en onszelf bekend maken?
greetz mia xxx
|
|
|
Post by FABIO on Dec 9, 2004 9:10:34 GMT -5
Dat doe ik toch lieve Mia of niet soms
gtrz fabio
|
|
|
Post by mia on Dec 9, 2004 9:13:48 GMT -5
ik heb het natuurlijk niet op jouw hé mijn lief klein dobbertje toch. konden we maar allemaal zo eerlijk en open zijn als jij greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 9, 2004 9:23:09 GMT -5
ik heb al verschillende oproepen gedaan zodat iedereen zich bekend zou maken denk dat het niet zal lukken! hopelijk wel zou zelf niets liever hebben want nu weet je de helft niet waar je tegen spreekt!!!!
|
|
|
Post by mia on Dec 9, 2004 9:24:56 GMT -5
sorry maestro ik wist niet dat jij dat al had gevraagd. en inderdaad de helft ken je niet! wat wel jammer is ikzelf zou er zeker geen probleem van maken. greetz mia xxx
|
|
|
Post by peppie on Dec 9, 2004 9:34:58 GMT -5
welk wijf zit er hier nu mia ? wij krijgen soms klachten om onze taal maar mia is nog veel erger! echt vulgair zit je aan de pillen ja ? kan het geloven als ik je bezig hoor! maurice is het waar dat je kabouters ontsnappen wat doe jij daar eigenlijk in het ploppertjesbos ? met je vingers draaien zeker,zeker geen konijnen tellen want verder dan 5 geraak je volgens mij niet!
groetjes aan gabber cokkie!
|
|
|
Post by mia on Dec 9, 2004 12:21:58 GMT -5
neenee pepie
ik kan je verzekeren dat ik niet aan de pillen zit. niet mee inzitten dus!!
wat leven in de brouwerij mag wel zeker
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Maurice on Dec 9, 2004 15:54:54 GMT -5
Ja, beste Peppie, Ja Maurice heeft het enorm druk in het plopperbos ... al die kabouters bevelen geven en hen slavenarbeid doen verrichten ... je zou van minder moe worden!!! Maurice heeft enorm veel werk om al die kaboutertjes in het gareel te houden! Je hebt kabouters die schelpjes moeten gaan rapen op het strand, anderen moeten dan weer paddestoelen gaan plukken in het bos, terwijl de anderen dan weer plopperpaardjes moeten verzorgen ... De kabouters moeten er op tijd en stond toch ook eens kunnen invliegen! En Maurice die niet kan tellen tot vijf; zou best eens kunnen, als Maurice soms thuis komt van 't Veld en 't Voetbal gebeurt het wel eens dat hij tegen zijn kaboutervrouwtje zegt dat hij er maar een stuk of vijf gedronken heeft! ;D ;D ;D O ja, Peppie, kijk straks maar even op de ambi pagina. Maurice heeft er een leuke verrassing in petto voor uzelf en uw gabber!!!! Greets, Maurice
|
|
|
Post by mia on Dec 10, 2004 10:51:57 GMT -5
haha
we zullen toch eens moeten de arbeidsinspectie zenden hoor naar het plopperbos. als je dat hier allemaal leest.
ocharme die kaboutertjes. het is bijna nieuwjaar voor hen hoor. das niet moeilijk dat ze zo agressief zijn.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Maurice on Dec 10, 2004 17:21:32 GMT -5
Ja maar Mia, De agressie die jij bedoelt is eigenlijk vooral frustratie! De kabouters zijn er nog altijd niet over dat uitgerekend jij, die als een moeder voor hen was, het Plopperbos vorig jaar verlaten hebt! Jij was hun god, ze zouden voor jou door een vuur gaan, dat weet je nu toch! Ja, als ze 's nachts op pad gaan mag je niet vergeten dat ze eerst en vooral op zoek zijn naar jou! Ze kunnen u maar niet vergeten! Geef toch een seintje aan die arme kaboutertjes, een teken dat je nog aan hen denkt ... Greets, Maurice
|
|
|
Post by mia on Dec 11, 2004 5:10:31 GMT -5
inderdaad maurice
ik hed nog niet zo ver gedacht. nu je het zegt!
maar je kan mij toch niet verantwoordelijk stellen voor de daden van de kabouters. kben vanacht één tegengekomen die in de straat al de kerstmannen aan het vernielen was.
zou dat echt door mij zijn. kben daar weggegaan met het gevoel dat mijn taak gedaan was en dat ze nu zelfstandig door het leven zouden kunnen gaan.
blijkbaar krijgen ze veel te weinig aandacht in het plopbos.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 11, 2004 6:06:04 GMT -5
|
|
|
Post by mia on Dec 13, 2004 6:13:49 GMT -5
hahaha maestro doe zo verder
greetz mia xxx
|