|
Post by mia on Dec 7, 2004 13:52:17 GMT -5
liefste forum gebruikers
ik vind dat het eens tijd wordt dat we allemaal eens een beter nieuw jaar in gaan. en hoe kan dit anders beter dan met goede voornemens. laat ze hier maar achter.
je kan natuurlijk altijd kwijt welke voornemens je nooit kan houden maar steeds probeert e.
ikzelf zal proberen in 2005 minder vibrators te kopen want dat kost nogal wat. en misschien wat minder drinken.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 13:58:41 GMT -5
ik zal proberen minder opblaaspoppen te kopen heb er nu al 22 zal ze tegen elkaar laten sjotten!hahahahahaha! en daarna zal ik ze verkopen op de rommelmarkt! pino je moet maar afkomen é!<br>voor de rest zal ik ook proberen meer te drinken want doctor lecomte zegt dat zo mijn nieren beter werken! en aan de kerstman zal ik vragen om een splinternieuw gaarnaalnet!
Greets brave supergarnaal[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Dec 7, 2004 14:01:45 GMT -5
Goede voornemens,
Wat minder drinken of nog meer want de docter zegde nog je hebt zo n droge lever Een vrouw vinden dat word wel moeilijk zeker Veel vissen op het droge halen moet kunnen want er komt een ieuw soort aas uit op 1 januari namelijk penetralius vaginalius een soort dat momenttel heel hoge ogen gooit in de Middellandse Zee
groetjes de enige echte
|
|
|
Post by madonna on Dec 7, 2004 14:06:50 GMT -5
mijn goede voornemens...................................................
ik heb er eigelijk maar 1
mijn ventje nog gelukkiger maken dan hij al is
|
|
|
Post by FABIO on Dec 7, 2004 14:09:54 GMT -5
Madonna Heb je wel een man twijfel toch wel wi aan je geloofwaardigheid ja sorry moest van mijn hart Volgens mij wil jij hier ons om de tuin leiden
Groetjes De Enige
|
|
|
Post by mia on Dec 7, 2004 14:12:13 GMT -5
fabio toch je hebt toch wel weinig vertrouwen in de mensen wi. best dat jij nooit een valse naam zou nemen e kheb hier al eens rond gekeken en volgens mij zijn er hier nogal veel die zich verstoppen onder een schuilnaam. waaronder ik maar dat is om persoonlijke redenen. greetz mia xxx
|
|
|
Post by pino on Dec 7, 2004 14:35:52 GMT -5
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 14:39:56 GMT -5
oooooo pino mooie van jou hopelijk meen je het! u zegt meer trainen pino waar dat als ik vragen mag ? en bij de gewestelijke of bijzondere ?
|
|
|
Post by pino on Dec 7, 2004 14:45:38 GMT -5
supergarnaal kan ook in de fitnesszaal gaan trainen hé ;D ;D ;D en de gewestelijke of de bezondere dat traint toch met de eerste ploeg mee? ja ja het is wel een klein schepnet dat jij gebruikt wé
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 7, 2004 14:50:41 GMT -5
hahahaha pino in de fitneszaal zie je al staan in de aerobicles met je spannend pakje aan hahahahahahahaha! mijn net is zeker groot genoeg om je te vangen,jij bent maar een klein visje een sprotje bijvoorbeeld! en we gaan je zeker roken want fabio en mezelf lusten graag gerookte sprotjes!
Greets Supergarnaal ;D[/color]
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 4:25:42 GMT -5
goede voornemens
ik zal eens mijn wensen voor volgend jaar beperken tot andere personen, zoals pino gedaan heeft. goed initiatief pino.
voor wsa wens ik een nieuw jaar waar de sfeer zo blijft. Dit doet me denken aan Lievens in de tijd.
voor fabio een jaar zonder blessures, kan hij wel gebruiken denk ik.
Voor maestro nog veel speelminuten bij zijn ploeg en misschien een mooie transfer (terug).
maar het bijzonderste is toch wel dat iedereen een gezond en gelukkig nieuw jaar mag tegemoed gaan.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 4:43:42 GMT -5
ik wens oostduinkerke een grote massale visvangst en veel puntjes in ons garnalenteam! ;D voor wsa wens ik winst in de 3de periode,sfeer moet ik niet wensen want dat is er altijd voor mezelf wens ik dan misschien een dikke transfer met een vet contract want de supergarnaal staat in volle bloei! tijd om te oogsten zou ik zeggen tegen de ploegen die interesse tonen!
Greets supergarnalenvisser [/color]
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 4:54:09 GMT -5
zeg garnalenvissertje
kom jij nu eigenlijk terug naar wsa, domme vraag waarschijnlijk maar ik ben zo niet op de hoogte van de carriereplanning.
laat iets weten e!
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 8, 2004 5:09:25 GMT -5
liefste mia, wat er volgend jaar zal komen kan ik u nog niet vertellen,in het belang van de verschillende partijen! tis niet de bedoeling om terug te keren naar 3de maar als er een club met ambities goeie sfeer en warmte uitsrtraald wil ik gerust afkomen! we zullen wel zien mia!
Greets Supergarnaal[/color]
|
|
|
Post by mia on Dec 8, 2004 9:18:35 GMT -5
garnaal
profiteer maar wat van het voetbal in 2de want hier bij wsa zal je altijd welkom zijn en zullen de fans je met open armen ontvangen.
we zouden je dit jaar kunnen gebruiken wi achteraan.
greetz mia xxx
|
|