|
Post by Kerstman on Dec 15, 2004 8:15:15 GMT -5
ho ho hoo zijn jullie ondertussen een beetje braaf ? wat lees ik hier :owaren er kabouters die enkele kerstmannen aanvielen mia en jij hebt niets gedaan aan die situatie ? niet vriendelijk van jou zal er rekening mee houden! zal eens gaan praten met maurice waarom ze uit het plopperbos zijn gaan lopen! voor de rest heb ik het enorm druk met al m'n pakjes dat ik moet klaarmaken! voor fabio een set handdoeken want heb gehoord dat hij daar graag mee speelt! voor maurice een bak tuborg! voor supergarnaal een groot visnet voor mia een woordenboek:kan dan haar taal wat bijschaven! voor mario doos sigaren voor madonna gratis deelname aan idioot 2005 voor peppie&cokkie gratis duet tijdens de kerstmisspecial! voor 21:nieuwe vogelpieken voor wsa-boy nieuwe rekken om z'n vers gebakken broodjes op te leggen! voor metamorfose gratis reis naar de apenplaneet en met de andere ben ik nog bezig! tot later merry christmas
|
|
|
Post by lowieke on Dec 15, 2004 9:56:36 GMT -5
dag "lieve" kerstman
kom ik ook in aanmerking bij de geschenken? kunde gij mij geen schoon wijveke bezorgen of adres ,telefoonnummer of zoiets van ééntje? telkens kijk ik weer toe naar de andere ploppertjes die vertoeven bij het plaatselijk schoon volk , ik kan mij er onmogelijk tussen mengen want ieder ploppertje heeft zijn favoriet ik dank u uit het diepst van mijn hart alvast want ik zie enorm tegen de feestdagen die aantocht zijn ............. ik voel me eenzaam meschien kan ik op de rommelmarkt één van supergarnaal zijn poppen kopen maar DAT DUURT NOG ZOLANG hopelijk heeft u nog een plaatsje vrij in je hart zodat ik ook in aanmerking kom
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 15, 2004 10:00:41 GMT -5
dag kerstman, is het maar al dat ik krijg een stom visnet ? mijn lijstje is groter toch ? 1)2 paar voetbalschoenen 2) 10 zuipkaarten van het veld 3) 50 bierbons van de kantine in vvo en wsa 4)nieuwe tendeuze voe m'n koptje te scheren 5)10 droogvissen en 10 hot-dogs bij kraam verhelst! hopelijk kan je daarvoor zorgen beste kerstman en ik heb dan nog één wens en dat is dat fabio de gummy-beker wint want hij verdiend hem!
Greets Supergarnaal[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Dec 15, 2004 11:08:43 GMT -5
Dag Lieve Kerstman, graag had ik ook een lief vrouwke gewenst voel mij soms ook eenzaam K wil ook 2 paar voetbalschoenen maar maatje kleiner of van de supergarnaal Heb nog een wens ook; Eindrondeticket behalen met wsa hoop Lieve Kerstman dat je mijn wensen kan verwezelijken
groetjes fabio
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 15, 2004 12:48:10 GMT -5
fabio wat zeg je 1 maatje kleiner dan mij zeg maar vele maatjes kleiner hahahahaha ;D sorry fabio excuseer! en wat dat vrouwtje betreft weet niet of de kerstman dat kan verwezenlijken hoor misschien moet je eens vragen aan hervé of dat ie nog enkele occasies liggen hebt! waarschijnlijk zijn er nog bij die niet gebruikt zijn! HOPELIJK NEEM JE HET GOED OP FABIO I LOVE JOU é ! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by FABIO on Dec 15, 2004 13:03:07 GMT -5
>:(arnaaltje
Je wilt oorlog geloof ik vraag enkel een lief vouwke hoop dat de lieve kerstman mijn wensen kan verwezelijken......Niet aan jou e Occasies zeg je Nu heb je echt op mijn tenen getrapt morgen breng ik mijn badge binnen en geef ik mijn ontslag aan zo kan ik niet verder werken met jou in het korps Als je volgend jaar terug keert naar wsa dan ben jij ook occasie The wor Is to Begin immediatly Zoals jij zondag binnen kwam in de kantine was je ook gelijk een tweede hands je gezicht sprak boek delen zal mij wat in houden e best zo als ik je boekje moet open doen doe gerust zo verder zolas je bezig bent zou ik zeggen I D ONT LOVE YOU
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 15, 2004 13:13:38 GMT -5
fabio, geen probleem hoor ben zelf thuis door omstandigheden weet je wel pillen nemen en al! de dokter wilt dat ik ermee stop voor m'n gezonheid! en wie zegt er dat ik terugkeer ? ja met vvo naar 3de dat kan! maar mijn occasie rijd veel beter dan 10jaar geleden ik ben zoals de wijn ! kan nog zeker 6 jaren mee zoals nu !
|
|
|
Post by mia on Dec 15, 2004 14:47:21 GMT -5
garnaaltje en fabio
wat is dat hier nu allemaal, jullie moeten nu geen ruzie maken om geschenken van de kerstman. foei jullie zouden beter samen werken met memebers te ontmaskeren.
kheb vanacht mijn kerststal gekregen tis een grote wi. er is enkel een probleem de kerstman is de invulling vergeten. hij is zo leeg zonder de spelers en fabio en maestro.
in verband met die kabouterproblemen alles is opgelost wi maestro, je hoeft niet te komen. kheb rattenvallen gezet met stickers van maurice en studio 100 in. ze zaten allemaal vol hahaha vuile kabouters!
maurice je moet er beter voor zorgen. kheb ze naar afrika gezonden dat ze daar maar wat lawaai gaan maken. kben het kotsbue al dat nachtlawaai.
greetz mia xxx
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 15, 2004 15:09:05 GMT -5
ok mia goed opgelost van die kabouters ! maurice kon blijkbaar dat probleem niet oplossen ! en je hebt ook gelijk met de kerstdagen zullen we beter verbroederen ! heb een voorstel:al de forumleden zijn uitgenodigd om de nachtmis bij te wonen op 25 dec! hier te adinkerke!
Greets Supergarnaal! [/color]
|
|
|
Post by Maurice on Dec 15, 2004 17:24:28 GMT -5
Maar Mia toch, Gun die kabouters toch een pleziertje! Ok, het slaan van kerstmannen kan niet door de beugel!!! Maurice is hierover niet te spreken ... maar ze daarom uitgerekend naar Afrika sturen!!! Je weet toch goed genoeg dat ze daar in sommige stammen hele nachten feestvieren ... En maar dansen en dansen en zingen en zingen en tokkelen en tokkelen ... Ik vrees dat, indien ze de weg naar huis terugvinden, je nog kortere nachtrusten tegemoet gaat ... en dan zal het Maurice zijn schuld niet zijn hoor!!! Enfin, Maurice zal dan maar bellen naar Adecco of Vedior om een aantal interim-kabouters aan te stellen ... Het Plopperbos moet nu eenmaal draaien, is het niet! Groeten, Maurice
|
|
|
Post by Balaban on Dec 16, 2004 4:06:50 GMT -5
in 2005 ga ik Supergarnaal blijven pesten op msn ;D
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 16, 2004 6:56:00 GMT -5
balaban hahahahaha je ligt in de ballenmand momenteel ! ga je mij pesten op msn doe maar heb niets liever,als jij daar mee gelukkig bent ben ik ook blij!
Greets Supergarnaal [/color]
|
|
|
Post by Kerstman on Dec 18, 2004 7:41:27 GMT -5
ho ho hooooo, wat is er hier allemaal aan de hand ? zoveel onderlinge ruzies eindeloze discussies en wat nog allemaal lowieke en fabio willen een schoon wijveke , ewel komt in orde heb er nog enkele mooie blondines en brunettes ! maar dan moeten jullie wel héél braaf zijn hoor ok ? supergarnaal,jij vraagt ook niet weinig é ? maar zal zien wat ik kan doen als ik een mooi vrouwtje beloof voor fabio en lowieke dan moet ik ook een inspanning doen voor jou! maar jij moet ook braaf zijn é,anders mag je meekomen met mij naar lapland ze zoeken nog een voetballer! merry christmas
|
|
|
Post by PUNIADORA on Dec 18, 2004 10:07:29 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Dec 18, 2004 10:16:20 GMT -5
HaHaHaHaHa
Wij veel verdienen Supergarnaal toch jij zou moeten beter weten naar mijn in zien Lieve Kerstman hopelijk kan je mijn wensen waarheid maken kijk er naar uit om je eens te ontmoeten al moet ik tot Lapland gaan groetjes Fabio
|
|