puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 19, 2005 6:31:32 GMT -5
Hola
jaja jongens en meisjes het is weer zover. al de heilige mannen komen er weer aan. sinterklaas met zijn paard en mijter en natuurlijk zwarte piet. en dan binnen een maandje de kerstman met zijn rendieren en rendierhoedje.
zoals ieder jaar mogen jullie hier jullie wensen opschrijven. wat jullie in je schoentje willen vinden of onder de kerstboom.
jullie kunnen natuurlijk ook schrijven wat jullie andere mensen toewensen e. het kan niet gek genoeg zijn. Wel vermelden waarom e jongens.
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 19, 2005 8:12:47 GMT -5
voor mij een een doos pillen om van de drank af te geraken! want ze zeggen dat ik teveel drink een nieuwe feestbrommer om de adinkerkse wegen onveilig te maken! een nieuw kapsel want ben het mijne beu,wie kan mij helpen tips kan je altijd achterlaten op dit forum. dank bij voorbaat.
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 19, 2005 8:33:12 GMT -5
Yeetz
Willie is juste op pfff !! Nie goed wi . Zeg puni moet vanav naar de kapper moet ik anders wat instrukties vragen over de nieuwe trends ? Tis maar een vraagje wi als je Mia wilt houden want er zitten kapers op de kust wi !!! Je hebt toch wel hoofdpijn zeker achter dat slippertje gisteren !!!
allee amuseer je nog
Greetz van een WSA fan
|
|
|
Post by portillo on Nov 19, 2005 12:29:49 GMT -5
Buena sera Amigos,
Ik wens alle leutemakers en ambiancevrienden een prettige sint en een leuke kerst !
Al de rest kan voor mij de T**t in !
Je SCHOPT het altijd verder met echte vrienden!!!
Portillo zal morgen ontploffen !!! Attention !!!
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 19, 2005 12:50:48 GMT -5
Hola jaja punidora zet het offensief voor mia wi. heb dat al in het snotje. ze post eerst een bericht dat hij zijn kapsel moet veranderen en hij vraagt er 1!!! let maar op dat ze niet wegloopt met een zweed of een spanjaard e. Ik kan veel troeven op tafel leggen wi. zou het wel jammer vinden moest je je feestbrommer wegdoen wi. hij is nu alom bekend. haha Willy had je miserie te gisteren met jezelf. dat je nu niet zo fris bent? CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Flupke on Nov 20, 2005 4:32:11 GMT -5
mia die zweed en spanjaard zijn van mij blijf met u pollekes ervan af of ik zal eens mijn papa halen want die is groot en sterk! ik wil een héél groot bed van sinterklaas om dan samen met z'n drietjes in het bed te duiken.
|
|
|
Post by mia on Nov 21, 2005 7:07:18 GMT -5
dag schatjes flukpke moei je niet. als ik mijn pijltjes boven haal laat ik al de hartjes sneller slaan van mijn schatjes. kga me toch moeten concentreren op wilhelmson. Ik kan mij wel jammer genoeg niet goed uitdrukken in het zweeds maar met lichaamstaal moet dat ook wel lukken denk ik alvast een dikke zoen aan wilhelmson en schattig puyolleke. en een dikk knuffel voor fabio en punica. zijn jullie eigenlijk braaf geweest dit weekend? niet tezwaar doorgezakt??? greetz mia xxx
|
|
|
Post by FABIO on Nov 21, 2005 11:01:44 GMT -5
Lieve sinterklaas en lief mooi kerstmanneke graag had ik ook mijn geschenkjes eens op een rijtje gezet Graag had ik een bed voor 2 personen gekregen van je mits ik graag stoei en veel plaats nodig heb Dit weekend niet te veel door gezakt enkel gisteren wat verbroederd met de gewestelijke reserven en s avonds dan met mijn fans laat mijn fans niet in dekou staan e Groetjes Blondi Blondel
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 21, 2005 11:37:50 GMT -5
Hola Dag fabio met wie stoei jij dan wel te? ?? wist dat niet van jou. of is het voor onverwacht bezoek. ik heb nog een stapelbed staan wi. interesse? ? ja het was leuk met de fans gisteren. heb moeten foto's en handtekeningen uitdelen. was weer niet te doen. wat een leven dat vedetten hebben e? jij kan daar ook over meespreken zeker; al die gillende fans. om zot van te komen; CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by nijntje on Nov 22, 2005 6:37:27 GMT -5
dag mensen
ik had graag van de kerstman en van sinterklaas een wortel gekregen veel moet ik niet hebben hoor.
jullie durven hier nogal wat vragen. een brommer dan nog wel??? dat kan toch niet en dan met die brommer mijn kroost doodrijden. Het is al gebeurt hoor. jammer
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 22, 2005 8:48:08 GMT -5
Hallo iedereen, Zou graag een opblaaspop krijgen van de kerstman want mijn teddybeer is helemaal versleten (er hangen zelfs geen oren meer aan ). Zeg Blondi heb alle sensation nagekeken maar is wel geen enkel die begint met marshal masters heb dat ook wel staan op mijn computer , moet ik die er tussen zetten ? Of vraag eens aan Butse waar hij die gehaald heeft ? Puyol wiene e je gedaan gisteren ? Tot e beetje later é
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 22, 2005 10:11:02 GMT -5
Hola
haha willy, die opblaaspop ga je zeker krijgen of toch een nieuwe beer. want de kindervrienden zijn zelf ook zot wi van beren.
gisteren hebben we een misstap gedaan wi en een serieuse. namelijk 6-3 verloren. Maar geef niet meer commentaar zal wel vrijdag persoonlijk het matchrelaas vertellen.
maak maar dat je nog goed leert voor de vragenavond e.
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by portillo on Nov 22, 2005 10:40:40 GMT -5
Beste fans uit Adinkerke,
Jammer genoeg kon ik jullie zondagavond niet komen groeten in 't veld ! Caje wilde dat we vroeg gingen slapen voor de zo belangrijke match van vanavond ! Heb juist Slaapillen gegeven aan Rune, mijn kamergenoot, zodat ik zeker aan de aftrap kom vanavond !
Graag had ik dan ook van de kerstman een overwinterpakket in De champions league gekregen + een vitaminekuur van jullie Schoolmeester-trainer ! Voor de rest heb ik alles wat mijn hartje beheert !!!
Vrijdag zal ik aanwezig zijn op jullie jaarlijkse kwisavond in the white star club house en deel na de prijsuitreiking graag wat handtekeningetjes uit samen met Puyol en de andere vedetten van het all Star team !!!
|
|
loly
Nieuw lid
|
Post by loly on Nov 22, 2005 14:28:46 GMT -5
beste kijkertjes uit adk willy , ik zou wel kerstman willen spelen met jou!! welke opblaaspop moet dat zijn?? een beestje?? heb alles in voorraad en alle standjes zijn ermee mogelijk en uit uitstekende kwaliteit!! die opblaaspop van kerstman puyol is waarschijnlijk al gebruik!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 22, 2005 16:10:02 GMT -5
liefste mia,
ik ben redelijk kalm gebleven dit week-end,je weet als ik zonder jou uitga dat ik rustig ben! ik had graag van de lieve sint een week-endje milaan gekregen om samen met m'n geliefde mia eens de bloemetjes buiten te zetten. ik zal héél braaf zijn lieve sint. en voor nijntje 100 kilo wortelen, voor sidonia een vent die bij haar past,voor lolly een grote lolly zeker ? en voor wiske wil ik dat je suske zoekt want wie weet zit hij niet daar nog ergens bij jou in spanje! en o ja voor musti een woordenboek met alleen maar deftige woorden erin![/color]
|
|