puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 25, 2005 5:51:17 GMT -5
Hola jaja sidonia is blijkbaar goed op de hoogte van het reilen en zeilen van onze nummer 1. Denk dat die vis juist opgehaald is. punidora en mia zou ik jullie anders niet kunnen aanraden om eens een weekend naar barcelona te komen ik kan zorgen voor tickets voor een match of zo en kan jullie een rondleiding geven in onze prachtige stad. cultuur genoeg e dali en gaudi alom bekend en natuurlijk de homo uitgaansbuurt. altijd lachen daar laat iets weten e. ik keek gisteren nog eens op forum jawadde 20 nieuwe berichten dat is dus niet meer te doen e. onvolgbaar. maar jullie zullen jezelf de das omdoen hoor. teveel accounts gaat nooit samen. doe zo verder CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by sidonia on Nov 25, 2005 6:00:06 GMT -5
puyol natuurlijk is er veel te vertellen van het reilen en zeilen van de nr 1 het is een van de vedetten naast maestro ,mia,dj ollie wie kan ik nog allemaal noemen............ we kunnen alvast een nieuwe strip schrijven 'DE AVONTUREN VAN DE PLOPPERS' maar er zijn grenzen e ? ze verleggen ze wel eens graag maar ieder doet en laat wat hij niet kunt vind ik toch! ik kijk er al naar uit om de vedetten te kunnen zien vanavond wilhemson wel jammer dat je geen contact met me zoekt flupke jongen het word onze avond denk ik.............. smakelijk iedereen
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 25, 2005 6:04:28 GMT -5
Hola dag sidonia. vind wel dat je je aan mij kan bekent maken hoor. kunnen op die manier de nummer 1 eens het vuur aan de schenen leggen. vond het wel niet mooi dat je zei dat fabio nu minder premies krijgt hoor. hij speelt al voor een appel en ei, niet zoals ik, per match kan ik een nieuwe villa bouwen. ben aan het denken om in adinkerke te komen wonen maar zoek een goed stukje bouwgrond. jaja vanavond zullen de maskers toch vallen hoor van de forumlui ben er 100% zeker van. tis zo geen werk. ga je ook naar de kwis? ? CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Nov 25, 2005 6:43:14 GMT -5
Dag ploegmakers
Vanavond komt de superspits van Club Brugge ook eens een kijkje nemen naar de quiz, hij vult een team aan met enkele veteranen, oude ratten in het vak. Ik heb een beetje een gevoel zoals puyol, vanaovnd zullen er koppen rollen, sommigen zullen sterven vandaag en anderen zullen ng een dagje langer leven.
Het uur van de waarheid komt dichter en dichter...
Tot vanavond en niet vergeten neem vitamientjes want jullie zullen ze nodig hebben......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
loly
Nieuw lid
|
Post by loly on Nov 25, 2005 14:38:52 GMT -5
dag kijkertjes uit adk punaidora je moet toch begrijpen dat ik mezelf niet kan bekend maken zal het anders veel te druk hebben, iedereen zal tegen mij willen praten, maar je mag natuurlijk altijd raden wie ik ben dag schatjes xxxxxxxx
|
|