|
Post by mia on Nov 23, 2005 9:05:25 GMT -5
dag schatjes oo punicatje zo lief van jou ben er echt van gepakt wi. wat zouden we daar dan doen in milaan? ik ben daar nog namelijk nooit geweest jammer genoeg. kheb al een mooi kerstcadeautje voor je gekocht. maar het is eigenlijk ook iets voor mij ik zou anders geen vrouw zijn e haha kheb voor jou een string gekocht met zo een olifantenslurf vooraan. Ik weet namelijk dat je nogal zwaar geschapen bent. en voor mij een leren pakje. zie je het zitten maestro?? greetz mia xxx
|
|
|
Post by wiske on Nov 23, 2005 9:20:11 GMT -5
dag iedereen
jullie hebben allemaal de groetjes van suske ook hoor. hij zit nu op amoras aan het overleggen voor een nieuw avontuur.
zoveel mensen dat er online zitten!(6) Dag mia, dag twins, dag sidonia, dag benoit.
zeg tante sidonia wat krijg ik nu eigenlijk van de kerstman? ik weet al wat ik ga vragen voor lambic en jij hoor. een complete makeover. Je mag namelijk eens iets anders hebben dan zo een pannelatfiguur en lambik mag wat minder vet hebben. jerom zou ook beter van die sterioiden blijven wi. Het begint op te vallen. zo een kleerkast!!
allee ik zou graag voor mij en suske een weekje amsterdam krijgen. Dat is toch niet teveel gevraagd e?
vele kusjes wiske
|
|
|
|
Post by FABIO on Nov 23, 2005 15:35:22 GMT -5
Man Man wat is dat hier allemaal zeg niet te doen waar komen die members allemaal vandaan ze schieten als paddestoelen uit de grond Forum draait op volle toeren zou ik zeggen niet te doen We gaan opnieuw moeten het korps op punt stellen om deze members te ontmaskeren Na de story van Peppi en Cokkie is er nu het Suske en Wiske hun familie dat we moeten onder de loepe nemen Maurice werk aan de winkel
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 23, 2005 16:14:08 GMT -5
hoy hopla hoy,
lieve mia,wat we daar allemaal gaan uitspoken in milaan moet toch een beetje een verassing blijven,zal een intiem week-endje worden! heb jij een string gevraagd aan de sint zie me al paraderen in milaan op de catwalk! loly wilde jij meegaan moet wel eerst weten wie je bent je moet je bekendmaken en zo rap mogelijk. en daarbij ik kan me altijd wel kalm houden hoor! ben niet zo'n uitbundig type. inderdaad fabio tis hier niet te doen wi maar met een beetje gezond verstand moet je eigenlijk niet zo ver zoeken! er zitten er veel bij van de bijz.res en van de gewest.res. geen nood zolang ze beleefd blijven tegen mij zal ik ze met rust laten zoniet treed de Greatest op het toneel! want achter maurice moeten we niet wachten die ligt al 6 maanden in het ploppertjesbos te stoeien met de andere kabouters![/color]
|
|
|
Post by Flupke on Nov 24, 2005 3:40:03 GMT -5
ouderwetse ambetante degotante mia, waar haal jij het lef om mij aan te pakken! als er één iemand is die het voor het zeggen heeft is het wel FLUPKE é! ben veel imposanter en slimmer en ouder dan mijn naam doet vermoeden.is het niet twins twins is één van mijn bondgenoten en maurice ook want hij zit zelf erop!hihihihihi! zo ga nu het paard van de sint gaan slachten en in m'n vriezer steken de gerimpelde man moet maar op de rug van zwarte piet kruipen die is toch zwart en dom genoeg om te dragen! flupke groet u vanuit de ardennen.
|
|
|
Post by wilhemson on Nov 24, 2005 10:55:08 GMT -5
Flupke & Loly , Hebben jullie braaf geweest dit jaar want je weet dat Sinterklaas alles weet , en dat je zeker geen stoute dingen mogen ! Zeg Loly ben je soms niet de broer of zus van Lily , je weet wel van Piper Dockside Marc van de Berghe alias Frank Thomas . En Flupke jij moet niet veel op me rekenen zal me nu slechts op één iemand concentreren ! Yapadabadoe mondeke toe
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Nov 24, 2005 11:22:34 GMT -5
Hola jawadde willy dat is er ook niet naast ik denk dat ik flupke toch ook wel wat ga viseren wi. loopt de spuigaten uit. handen in elkaar slaan is de boodschap. moet wel zeggen dat het pipper dockside mark vandenberge klein brugge johny kogel revolver is wi. Ik kom dus naar de kwis e niet rond de pot draaien da is zo. Maak maar dat de kuiten ingesmeerd zijn. ik ben met niet minder dan de top drie. hopelijk zal er wat tegenstand zijn e. boogschutters let maar op hier komen de galacticos. jaja goed gedacht mia een forumavond zou ik wel zien zitten. maar ja veel volk zal er niet zijn want iedereen zit hier met meer dan 99 namen op. das wel wat erover wi. ik geraak er ook niet aan uit wi. zal me moeten aansluiten bij de inspecteurs. mag ik? ? en maurice maak je bekend. ik ben zeker dat je op het forum zit. want je verwaarloosd je werk. ik heb weer een kabouter in mijn tuin zien rondlopen. dat kan toch niet e!!!!!!!!!!!! en dan nog heel de tuin omspitten om zijn pot met goud te verbergen. de rekening komt nog maurice. CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
loly
Nieuw lid
|
Post by loly on Nov 24, 2005 11:51:06 GMT -5
beste kijkertjes uit adk puniondora ik ben al eens me jou op stap geweest en dan was jij toch nie zo braaf en rustig mia was er niet bij en je ging helemaal op in het liedje van milk inc whisper!!! en waar is de tijd van de punica oase toen zag je me wel staan!! wilhemson ik ben eigenlijk nooit braaf en flink geweest maar dat regel ik met de sint en blijkbaar heeft hij het heel graag wat ik allemaal uitspook met hem want ik krijg altijd wat ik vraag! wat niet van jou kan gezegt worden want je moet je opblaaspop aan de kerstman vragen!! neen ben niet de broer of zus van lilly, heb geen engels bloed in mij!! rarara wie ben ik
|
|
|
Post by anatool on Nov 24, 2005 12:03:21 GMT -5
Puyol ik wil jou wel eens verkrachten op je blauw brommerke , rrrrrrrr die sexy krullekes van jou rrrrrrrrr
|
|
|
Post by sidonia on Nov 24, 2005 13:55:53 GMT -5
fabio ,snoopy lief, mooi, behulpzaam? helpt die dan mee ajuinen pellen of helpt die achter gesloten garage gazetten steken? whaw whaw whaw ;D
|
|
|
Post by sidonia on Nov 24, 2005 14:01:22 GMT -5
zeg schatjes gaan jullie nu allichte eens kijken voor die gummibeker voor de vrouwelijke fans? toch al kandidaten genoeg , op kop zal mia wel niet te kloppen zijn denk ik ben echt benieuwd wie er volgt mario? of laat je het over aan de andere forumleden en spelers van wsa
|
|
|
Post by mia on Nov 24, 2005 14:07:21 GMT -5
dag schatjes
jaja fabbe zijn hartje is verpand aan snoopy wi. zoveel te beter wanneer mogen we babietjes verwachten. tis nu toch baby boom in adinkerke. al die nieuwe wsa kinderen.
mag ik dan suikertante zijn??
greetz mia xxx
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Nov 24, 2005 16:04:20 GMT -5
geachte forumlui,
loly tja waar is de tijd é tja hoe kan ik jou weten staan als ik niet weet wie je bent ???laat eens een tip ofzo achter,misschien kunnen we dan eens iets regelen! zouden al die striphelden alléz wat dat je helden kan noemen niet beter een stripverhaaltje vragen aan de sint tis hier precies een drukte van jewelste geweest terwijl ik gaan werken was! naar waar gaan we naar toe! mia en ik weldra naar milaan om onze gedachten te verzetten want loopt de spuigaten uit en niet een klein beetje![/color]
|
|
|
Post by FABIO on Nov 24, 2005 16:19:20 GMT -5
Loopt inderdaad de spuigaten uit en niet een klein beetje zeg man man man ik vraag een lap tob aan de sint hoor zodat ik kan alles volgen op mijn werk want kan niet meer volgen als ik thuis kom van een dag arbeid Sidonia Snoopy heeft inderdaad al geholpen met de kranten zo hoort het ook e in een mooi liefdes verhaal Weldra worden hier al de grote en kleine visjes op het droge gehaald we weten van wat praten morgen op de Quiz Forum draait en nog niet een klein beetje
|
|