|
Post by FABIO on Jul 17, 2006 12:06:56 GMT -5
Het seizoen staat voor deur wat gaan we weer allemaal beleven dit jaar man man man zou ik zeggen hopelijk valt balli balli mee zodat we een zorgeloos seizoen kunnen draaien Hoe gaan de nieuwkomers mee vallen ?Allemaal vragen die door ons hoofd dwarrelen De enige die ik ken is Glenn Joossens waarmee ik nog menigte duels uitvocht in mijn Blue Star periode Voor de spelers die richting Alveringem vertrokken zijn alvast veel succes toegewenst vanwege De Enige Echte Damien Duff Morgen beginnen we eraan zou zeggen laten we er een lap op geven
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jul 18, 2006 4:41:34 GMT -5
beste ploppertjes,mag ik jullie een warme hete voetbalzomer toewensen tis toch zo plezant gaan lopen in het plopperbos met deze zomerse temperaturen! onze vvga-formatie is er al aan begonnen om hopelijk een sterk seizoen neer te zetten. kheb tot nu toe nog niet veel ploppertjes tegengekomen,zitten jullie nog weggedoken onder de paddestoellen-huisjes ? ;D stilte voor de storm waarschijnlijk, tot dat opperhoofd fabiano de dans zal gaan inzetten. zou zeggen hou het rustig want kheb nu m'n rust nodig na de zware inspanningen die ik moet leveren in vvga! gedaan met spelen moet nu de kar trekken want het paard is er vandoor verzeker naar het plopperbos gaan schuilen in de schaduw! zo,alvast veel succes en van zodra ik tijd vrij heb steek ik de vaart wel over om jullie eens te komen bekijken zowel tijdens als vooral na de inspanningen!
Mvg,
Puniadora The Vvga-goalstriker
|
|
|
Post by FABIO on Jul 27, 2006 9:21:43 GMT -5
Hallo iedereen zoals je weet zijn we er weer aan begonnen zaterdag laatst met een match tegen Kampenhout met een verlies 1-5 maar de eerste helft speelden we redelijk mee naar mijn mening Met Fabio in een nieuwe rol achter de spitsen Balli Balli vroeg me dat zelf zou je daar willen spelen vroeg hij Ja op mijn leeftijd word het misschien tijd om mij achter de spitsen uit te leven wie weet Vanavond terug gaan trainen we gaan er eens een lap op geven Groetjes Blondi Blondel
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Jul 30, 2006 4:25:33 GMT -5
jupse iedereen. hoe is het met de kabouters??? furnica ben jij nu nog eigenlijk een ploppertje of heb je liever dat je iets anders bent? zijn er geen pretparken in de buurt van alveringem?
fabio achter de spitsen, jawadde hoe alles vlug kan veranderen. ik denk dat je dat heel goed zal doen. wel jammer dat we je niet meer kunnen bewonderen van langs de zijlijn. die prachtige controles, dan es kijken naar het volk en dan zoals een pijl uit een boog je tegenstander het nakijken geven terwijl je nog wat technisch vernuft laat zien, en dan de magistrale voorzet !! ow ow ow wat zullen we dat missen; hopelijk vergeet je je fans niet e.
groetjes vanuit het zonnige spanje
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Jul 30, 2006 5:29:15 GMT -5
cot3-tje, Grootstad vvga-alveringem is een pretpark op zichzelf ! dacht toch dat je iets slimmer was Ik ben geen plopper meer maar een vvga-striker, en de naam is PPPPPPPPPuni en nie ffffucking furni! het lachen zal je vergaan als onze res. jullie van het kastje naar de muur zullen spelen! tja maar met jou startsnelheid kan je daar wel een mouw aanpassen zeker ? Nee ja in ieder geval blijf ik een wsa-inwoner dat is ook iets om u tegen te zeggen! en voor de rest all the best! Ciao Ciao, Puniadora
|
|
|
Post by FABIO on Jul 31, 2006 4:51:51 GMT -5
Man Man Man gisteren zwaar onderuit in Olympic Ledegem 5-1 vooral achteraan is er blijkbaar wat nog schaaf werk naar mijn in ziens Fabio weer in zijn vrije rol moet zeggen was terug content over mijn prestatie maar ze schoffelden mij altijd onderuit Puniadora wist niet dat vvga een pretpark op zich zelf was volgens mij gaat het om een stadje met jezelf in de hoofdrol als LUCKY LUCK hoe jij in het wild schiet zoals zaterdag man man man Puyol zal zeker mijn fans niet vergeten vergeet ze nooit zolals snoopy zegt fans zijn van 3uur tot kwart voor vijf Groetjes de enige echte
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 1, 2006 2:59:42 GMT -5
Beste kabouters van kabouterdorp Adinkerke,
Dear fabio(opperhoofd dikke springmuis) Zo'n een rol als lucky luck laat ik aan andere kornuiten van onze vvga-formatie over die momenteel al redelijk op toeren draait. maar we staan nog niet waar we moeten staan daarvoor hebben wij en jullie nog 1 maand tijd! hoe gaat het immers met bally bally ? heb al interesante dingen van hoort,schijnt dat ie ferm van z'n lat geeft tegen bepaalde kabouters! maar ie niet zelf altijd recht in het gareel loopt. schijnt ook dat kabouter fieuw nu een braaf kindje is geworden vind da wel jammer tis niet omdat ik er niet meer ben,dat ie nu plots moet het engeltje spelen in plopsaland! waarschijnlijk heeft ie terug last met z'n hart(hartkloppingen) zo voor de rest doe ik de groeten aan alle ploppertjes van wsa,ook aan verschoten en zoon ;D ;D ;D komiek duo van wsa!
Mvg,
Puniadora The Vvga Goal-striker[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Aug 1, 2006 4:58:32 GMT -5
Hallo beste wsa vrienden Punicatos met balli balli alles goed denk dat hij ook wel gezien geeft waar het schoentje momenteel wringt Jef Nys bracht ooit een boek uit de belevenissen van Jommeke Kaas Met Gaatjes weet niet juist welk nummer maar toch had veel weg van dat verhaal zondag laatst Vanavond beloften van Diksmuide hopelijk valt het resultaat wat beter mee GROETJES Damien Duff The New Man From Newcastle
|
|
|
Post by wilhemson on Aug 1, 2006 17:26:26 GMT -5
Yeetz , De willie is hier ook nog e keer , ja want van al dat trainen krijg je natuurlijk dorst (heel veel dorst zelfs) . Zeg Fabio kan je geen nieuwe members strikken voor op het forum (al da nieuwe transfers) in het begin is dat altijd wel een beetje leutig , je weet wel è en tis ook een manier om mekaar beter te leren kennen . Iedereen goed uitrusten want gaat nog een lang en zwoel seizoen worden . Tciao Tciao ;D
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 2, 2006 3:43:32 GMT -5
hoy hopla hoy,
Beste fabio, u kaas met gaatjes staat op nr 38! heb even m'n collectie bovenhaalt jij bent de zonnemummie van wsa want die staat op nr11 ;D de maurice op 1 is nog altijd op zoek naar z'n voetbal Dag willy welcome back! heb jij al enkele ezeltjes kunnen strikken in lombardsijde? ;D hoe gaat het in het ezeldorp van weleer ? Zeg fabio,je moet zelf nie afkomen é met je nieuwe members want ken je al. zie dat opperhoofd dikke springmuis terug op het toneel verschijnt!
Mvg,
Puniadora The Vga Goal-striker[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Aug 2, 2006 11:32:27 GMT -5
Beste Puniadora,
Heb geen zin om een dubbele rol te spelen zou meteen ontmaskerd worden ben daar niet zo goed in trouwens Willi zal de nieuwe spelers eens erover aanspreken geen enkel probleem zodat we lekker wat kunnen rellen hier op het forum Gisteren de beloften van Dismuide huiswaarts gestuurd 3-1 Heb gescoord dan nog stond achter de spitsen e weer die vrije rol waar iedereen zo over praat tegenwoordig Een ding staat vast ze zullen moeten uit goed hout gesneden zijn om mij die positie nog af te pakken We hebben alvast beter gespeeld of zondag laatst ja er waren ook talrijke verschuivingen e begrijpe wie kan !!!!!!!!!!!!!
Groetjes Damien Duff The One And Only
|
|
|
Post by portillo on Aug 3, 2006 12:22:19 GMT -5
Beste Gallacticos, Kameraden, welkom terug op het forum ! Het is al een tijdje geleden ! NIeuw seizoen voor WSA en VVGA ! OOk een nieuw seizoen voor de gouden 11. OM wat meer gespreksonderwerpen te hebben heb ik een superklassenaam aangemaakt voor de gouden 11: nl. " gallacticos Adinkerke" " Iedereen die zich inschrijft voor de gouden 11 en deze naam en superklassenummer opgeeft maakt deel uit van de superklasse. Uw eigen ploegen komen in aanmerking voor het winnen van de prijzen maar onder alle superklasse ploegen is er ook een apart klassement. Dit klassement wordt berekend volgens het gemiddelde van alle ingeschreven ploegen onder de naam "gallacticos Adinkerke" Op het einde van het seizoen is er een Jupileravond te winnen van 2500€. En aangezien we niet vies zijn van een glaasje meer of minder .......!!! SChrijf je in en wie weet Superklassenaam : gallacticos Adinkerke Superklassenummer : 30056 White Star, We love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... ! en VVGA een klein beetje !
|
|
|
Post by mia on Aug 7, 2006 3:26:34 GMT -5
Dag schatjes
Hoe gaat het met jullie? Is al een eindje geleden dat ik hier nog geweest ben, maar dat moeten jullie verstaan. Ik heb namelijk een wereldreis gemaakt, echt een aanrader hoor!!!!
Het was eigenlijk meer een studiereis. Ik had namelijk graag eens geweten hoe de voortplanting in zijn werk gaat in verre landen en ik kan jullie verzekeren ik heb mijn oogjes ( en nog andere dingen) serieus open getrokken.
Ik had graag eens al die nieuwe dingen uitgeprobeerd met punica maar ik heb gehoord dat hij naar alveringem is dus gaat dat niet meer e! Ik zal moeten mijn pijltjes richten op fabio en Wilhelmson.
dus schatjes tot laten e greetz
mia xxxx
|
|
|
Post by FABIO on Aug 9, 2006 23:36:31 GMT -5
Welkom Mia en andere wsa lui Zal meteen maar met de deur in huis vallen we horen zo weinig van Vvga The Goalstriker tegenwoordig Zou hij ergens vast zitten in de nieuwe herberg misschien Of moet hij zodanig veel trainen dat hij geen tijd meer geeft voor het forum van wsa Weldra komt de aap uit de mouw!!!!!!!!!!!!!!!!! Mia je pijltjes op mij schieten waarom dat? Ben al dertig jaar e dus als je echt een groen blaadje zoekt ben je niet aan het juiste adres Gallactico Portillo vind dat een schitterend idee van je om ons eens te kunnen meten met de de echte voetbal fans die dat spelletje door en door kennen Mijn ploegje heb ik ook al ingeschreven heb gekozen voor een 4-3-3 opstelling Vanavond terug training zou zeggen Let The beat control your body!!!!!!!!!! Groetjes Damien Duff the man from newcastle
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 10, 2006 12:06:00 GMT -5
MISTER FABIANO, er komen geen apen uit mijn mouwen maar andere kunstjes tijdens en vooral na de wedstrijd! ;D ;D kheb het inderdaad héél druk daar in vvga. veel trainen en veel drinken ook dat ja! maar wees maar niet bang ploppertjes ik ben van héél veel op de hoogte van jullie doen en laten daar in wsa! weet wel dat je ook al terug gescoord hebt, bedoel wel naast het plein é pitoeke!
Groetjes,
Steve van uit het zonnige Alveringem[/color]
|
|