|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 2, 2006 7:21:22 GMT -5
Dear portillo, ik zal alles in het werk stelligen om jullie een plaats te geven morgen middag in het sportpark van De Panne! wat betreft thuiswedstrijden heb ik momenteel 100 toegangskaarten liggen die ik mag uitdelen aan mijn fans of familie,dus das alvast geen probleem alhoewel met al mijn fans zal da wel rap op zijn maar ik vraag er gewoon bij want die kaarten worden 10 dubbel terugbetaald aan vvga met de terre die ze doen! morgen wil ik de 3punten minimum tegen mijn ex-ploeg! na wsa is dat de ploeg die ik het meest aan verbonden voel. maar bij m'n nieuwe ploeg is het momenteel gewoon de max schitterende ambiance hopelijk is het ook morgen om 16u45! als we morgen winnen in krc zal ik een pijltje schieten in de middencirkel 30 sec na het fluitsignaal! richting kantine tot op het galabal greets puni
|
|
|
Post by FABIO on Sept 3, 2006 1:57:20 GMT -5
Beste Voetballiefhebbers vandaag begint iedereen aan de compititie zoals jullie allemaal weten we trekken richting Varsenare al wat we ginder kunnen mee nemen is winst volgens mij We hebben nog iets recht te zetten van vorig jaar Punicatos,Vvga striker veel succes tegen je ex ploeg deze middag volgens mij moeten jullie gewoon over de ratjes walsen als ik zie wie er daar allemaal mee doet ik tip op 1-4 We zien elkaar misschien vanavond in ons lokaal GTRZ Damien Duff The One And Only
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 3, 2006 4:31:16 GMT -5
Het is zo ver,
de zoveelste campagne word aangevat en het is meteen een belangrijke opener. met minder dan 3pt ben ik niet tevreden,al zullen die mannen wel supergemotiveerd zijn. de klus die wsa te wachten staat zal niet van de poes zijn remember last jear mo ja ik doe nie meer mee ;D en maurice ga geen 8 keer tegen de paal moeten sjotten zeker,anders mag hij in een rolstoel naar het plopperbos gaan werken ;D ;D ;D Kapitein fabio al the best vanmiddag en tot misschien int veld
De Panne moet eraan !!!!![/color]
|
|