|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 17, 2006 4:58:43 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Aug 17, 2006 11:28:42 GMT -5
Beste Nieuwe Herberg Striker,
we zijn niet opgesloten in de kantine integendeel we genieten momenteel van de gezonde buitenlucht Tegen vallen zeg je de resultaten ook niet overdrijven e we hebben dinsdag laatst op de dag van de club toch gewonnen van Vlamertinge ander ploegje of Stadion gelegen in Woesten niet waar striker??? Alles komt in orde Striker geen enkel probleem Maak jij maar dat de netjes trillen in Alveringem in plaats van de vloer in T Wieltje
|
|
|
Post by buffon on Aug 19, 2006 4:49:34 GMT -5
beste punicatos
als maurice aan het tokkelen is in stavele dat is dan in opdracht van mij . als MENTAL COACH heb ik maurice bevolen zich niet teveel bezig te houden met spelers van andere ploegen , maar met het voorbereiden van het nieuwe seizoen . handtekeningen ,fotos en dergelijke kun je verkrijgen op een nog vast te leggen datum die we op tijd en stond zullen meedelen , hopelijk kunnen we op een beetje begrip rekenen . maar je kunt ervan uitgaan dat onze NR1 er zal staan zowel fysich als mentaal .
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 19, 2006 7:02:35 GMT -5
|
|
Ivan Leko
Invaller
Its alright, the party begins tonight
|
Post by Ivan Leko on Aug 21, 2006 8:58:36 GMT -5
Dag ploppertjes, Jaja juich maar Ivan LEKO "de verschrikkelijke" zal voortaan weer van zich laten horen.maar momenteel allen maar naast the pitch, is opnieuw gekwetst en moet de ploeg der galacticos even in de steek laten... maar zo te zien draait het beter zonder Leko...dit weekend gewonnen met maar liefst 7-0. Een mentale opsteker voor zowel spelersgroep, als nieuwe coach "mourinho". iedereen begitn lichtjes op zen plooi komen en beginnen elkander blindelings vinden. Heb al gezien dat puniadora de schapenhoeder weer van een hoge toren blaast...je weet toch kleine 4provincialertje dat hoge bomen veel wind vangen!!! ik zou men opmerkingen maar gering houden en wat meer respect tonen aan de galacticos van WSA. Voor de rest zou ik zeggen, iedereen een goede seizoenstart toegewenst met weinig blessures en vele nieuwe fans!!!!!!!!! auf wiederschien
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 21, 2006 13:56:40 GMT -5
Lekootje pietekootje,je moet je niet opjagen hoor!
gezonde humor op het forum of heb je liever dat het stil is aan de overkant zou ook niet te laagdenkend over onze vvga-formatie spreken,we hebben een heel degelijke ploeg die veel van zich zal laten horen. momenteel draaien we heel sterk al is het wel de competitie die telt maar toch,het vertrouwen stijgt. ook de 3de time is zoals ik het graag heb met veel volk,muziek en prachtige ambiance. Zaterdag spelen we om 17u00 in het garnalen dorp van VVO. misschien moet je maar eens een kijkje komen nemen naar ons klein ploegje
Mvg,
Puniadora The Vvga Goal-Striker[/color]
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Aug 22, 2006 9:35:04 GMT -5
Dag galacticos en vva'ertje
kzie dat buffon ook aanwezig is!! prachtig wat een vedetten op een hoop. Hopelijk zal je er staan bij het begin van het seizoen Buffon want veel werk heb je nog niet gehad. We rekenen er namelijk op dat je je nettten proper houd en soms nog eens een goaltje meepikt.
zal zaterdag eens komen kijken wi naar je pudiadora, hopelijk kan er een pijltje af voor je fans! je bent ons toch niet vergeten e?
zal jullie laten, Ronaldhino vraagt juist wat advies aan puyol over een technisch hoogstandje.
veel groetjes uit Spanje carles puyol!
p.s: de sint heeft gevraagd of jullie al eens willen denken aan jullie brieven voor hem
|
|
|
Post by FABIO on Aug 23, 2006 13:39:12 GMT -5
Welkom Puyol
zou zeggen aan al de gallacticos vergeet jullie niet in te schrijven e voor de gouden elf gallacticos adinkerke superklasse nummer 30056 Zodat we wie weet kunnen een glas drinken op onze overwinning Zaterdag spelen in het garnalen dorp beste vvga goal striker wie weet kom ik je kunstjes bewonderen op de garnalenmat Nog een twee tal weken en de compitite staat voor de deur Hopelijk mag iedereen gezond en blessure vrij aan de aftrap komen greetz Damien Duff
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 23, 2006 15:01:33 GMT -5
Dierbare ploppertjes,
Puyol,m'n pijltjes zijn nog altijd m'n handelsmerk en nu ook bekend in Alveringem! na m'n fantastische krul met de linkervoet geponeerd in de winkelhaak heb ik een pijltje gaan schieten in de middencirkel richting bank ! kemmel dacht dat ik dat alleen maar kon de 3de time ;D wie weet schiet ik er zaterdag terug ééntje richting tribune,al zal het moeilijk worden nu ik de regiseur ben van de verdediging in vvga. maar zal m'n best doen,al zal ik er zeker enkele trekken na de wedstrijd. zaterdag ga ik op garnalenjacht morgen wacht ons een trip naar Houthulst tegen ex-wsa'er Yvan boer boer Corneillie,kwestie van beetje in te lopen! zo aan iedereen de groeten en veel trainingsgenot![/color] Mvg,
Puniadora The Vvga Goalstriker[/color]
|
|
Ivan Leko
Invaller
|
Post by Ivan Leko on Aug 26, 2006 3:51:26 GMT -5
Beste polppertjes en voetballiefhebbers,
Laat jullie niet misleiden door de woorden van puniadora, de match van VVO - VVGA is uitgekocht. Grote weddingschappen worden overeengekomen en bij sommige hangt er zelfs bloed aan... Als jullie een joga bonito fan zijn dan is wembley (wsa terrein voor de outsiders) the place to be!!! Eerst geeft onze jeugd een voorstelling aan de bijzondere reserven van hoe het wel moet... en daarna een heuse galamatch WSA GALACTICOS - VETERANEN ADINKERKE. Een al reeds gespeelde match denken de meesten maar volgens goeie bronnen is er ng een laatste versterking binnengehaald bij de veteranen waarvan iedereen zen oogjes zal opentrekken!!! dus spanning allom. Natuurlijk is dit allemaal vriendschappelijk en wordt er daarna met de fans verbroederd en zal er of course een glas gedronken worden...
Tot deze middag amigos en......................................................may the force be with you !!!!!
Ivan Leko "el terible"
|
|
Ivan Leko
Invaller
|
Post by Ivan Leko on Aug 27, 2006 4:27:04 GMT -5
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 29, 2006 4:57:34 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Aug 29, 2006 12:00:11 GMT -5
Beste wsa spelers en sympathisanten'
Puniadora of beter gezegd VVGA striker fabio stil zeg je moet ook wat mijn verstand gebruiken e als kapitein momenteel moet ik wat in het gareel lopen Maar als kapitein weet ik wel hoor wanneer je pas een vervanging kan vragen aan de scheids jij hebt daar duidelijk meer problemen mee in Houthulst allezins als je het mij vraagt Man Man Man de bal was nog niet eens buiten en onze Vvvga Striker riep naar de scheids vervanging zoals een preminiem dat ook doet Fabio Aias Damien Duff is heel goed op de hoogte van je doen en laten Striker tje Ga jullie laten see you later Alligator punicaatje
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Aug 30, 2006 3:58:52 GMT -5
|
|
|
Post by portillo on Sept 2, 2006 6:51:46 GMT -5
Beste webmaster van VVGA, De gallacticos van Adinkerke zitten met een probleem! Morgen willen we de VVGA striker gaan bewonderen in het sportpark van De Panne maar wat blijkt nu Het bezoekende vak van de A-side van Alveringem is uitverkocht ! Nu zouden we je willen vragen of je nog een 10-tal vip kaarten kan bezorgen zodat we deze eerste serieuze test van de VVGA niet hoeven te missen. LIve op het scherm kunnen we deze match ook niet bewonderen aangezien ze enkel wordt uitgezonden in kab-outerland en enkel Maurice heeft daar toegang ! Please Puniadora, vergeet je oude vrienden niet ! En denk eraan Puniadora : White star we love you en VVGA een klein beetje ! Greetz Portillo en de rest van de gallacticos !
|
|