|
Post by METAMORFOSE on Oct 8, 2004 12:30:03 GMT -5
Wat is dat hier allemaal maestro punica ik mezelf bespelen laat dat over aan iets vrouwelijks als je mij begrijpt wat ik bedoel deserteurke!!!!!!!!!! Donderwolkje zullen wij hier eventjes de boel op stelten zetten of gaan we het daar bij laten Zal zondag eens komen kijken hopelijk is het beter dan vorige week als ik de geruchten mag geloven Gelukkig ben ik thuis gebleven
groetjes metamorfose
|
|
|
Post by DJ Ollie on Oct 9, 2004 3:16:36 GMT -5
Beste ploppertjes, Straks een partijtje spelen in Brugge en erna lekkere cocktails drinken op de beachparty in 't veld !!! De café zal een ware metamorfose ondergaan ! Lekker spelen met de voetjes in het zand! Hopelijk moeten ze morgen middag op het plein niet in het zand bijten tegen De spartaantjes van Kruiseke. En wat punicatos betreft ; Als garnaaltje en met zijn nieuwe tanden is hij het zand bijten al gewoon ! Veel succes punicatos morgen tegen Koekelare! Misschien vanavond ! Nasdrovjé !!!
|
|
|
Post by Mario on Oct 9, 2004 4:35:00 GMT -5
Beste ollie
Vanmiddag tegen E.Brugge, ik zal er zijn ! Ik heb het één en het ander recht te zetten en ben gebrand op een goede prestatie! We gaan ze daar eens laten zien wat voetballen juist inhoud! Vorig weekend was een zwart weekend voor WSA. Dit weekend wordt een zwart weekend voor de rode duivels maar WSA daarentegen zal zingen springen want we gaan voor 3 op 3 op zaterdag en ook op zondag is dat de vereiste! We gaan ervoor. Vanavond gaan we eens doorzakken in 't veld en inderdaad de cocktails zullen rijkelijk vloeien.
Ollie tot sebiet!
De mazzel, Mario
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 9, 2004 7:46:20 GMT -5
zoals jullie al aan het speculeren was de laatste weken wat betreft donderwolkje moet ik zeggen dat wij handen op één getrainde garnaalbuik waren als ge begrijpt wat ik bedoel é olly! zeg metamorfose ik ben geen deserteur ik heb 6jaar met hart en ziel en soms eens een pintje erbij de paars witte kleuren gediend! nu pel ik garnalen maar de enige echte nr 11 en dat is nog altijd maestro-puni ja sorry fabio je bent geen slechte jongen vind het ook jammer dat jij nu met die zware last om je schouders moet dragen é beginnen rellen en al komaan stripper fabio zondag herpakken
ik geloof in jou! zeg olly booly jou zal ik eens pellen zoals ik doe met mijn tegenstanders in vvo levend....! en als ik zou bijten zal het wel in je voorhoofd zijn maar moet oppassen dat ik niet te hard bijt want de olie of het bier zou er rijkelijk kunnen uitvloeien! allez ciao ciao
SUPERGARNAAL PUNI ;D
|
|
|
Post by FABIO on Oct 9, 2004 7:58:18 GMT -5
Nu pas begint de strijd los te barsten beste SUPERGARNAALTJE Tenslotte ben ik nog altijd de enige echte 11 hier in wsa jij bent klein bier tov mij Zware last inderdaad zo kan je het wel stellen moet mij zelf aanpassen aan jouw stijl om die te kunnen mediteren enkele voorbeelden scoren in eigen doel de tegenstander wat hoop doen krijgen met al die domme dingen daarom beste garnaal is het een zware last voor mij om de 11 te dragen voor de rest zou ik zeggen zolang ik hier ben is er maar een 11 en dat is FABIO THE ONE AND ONLY 11 HOOP DOET LEVEN BESTE GARNAAL VISSERTJE
|
|
|
Post by METAMORFOSE on Oct 9, 2004 8:36:08 GMT -5
De cafe zal inderdaad een ware metamorfose ondergaan met jullie daar aanwezig Supergarnaal is ook weer goed bezig zal vanavond jullie allemaal observeren in cafe t veld Olli Bolli Moet misschien wel die garnaal van mijn voeten gelijk geven als hij zou bijten met zijn nieuwe kauwertjes zou het bier in het rond spatten.............. Morgen Kruiseke zou zeggen geef er een lap op niet te serieus op nemen e van die lap ken jullie al vorige week wat gereld het is genoeg geweest Supergarnaal hoor weer zoveel de laatste tijd je zit weer zoveel op cafe gaat eerstdaags verkeerd aflopen met je
groetjes metamorfose
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 9, 2004 8:37:11 GMT -5
zeg metafuckertje wie ze kiendje zie je eigenlijk! pas mo op of kgon je eki, pellen vraag maar aan peter mouton hij is er nog altijd niet goed van ! hij had het lef om mij 1x op de bank te zetten op 170 matchen ! hij is nog altijd aant het herstellen! dus metafucker zou me maar wat koest houden of ik zal me schoenen eens afdoen! je bent gewaarschuwd!
greets SUPERGARNAAL PUNI [/color]
|
|
|
Post by kwebbel on Oct 9, 2004 8:43:51 GMT -5
:P PUNITJE nie te boos komen wi da is nie goed voor het HARTJE wi GROETJES KWEBBEL :P
|
|
|
Post by METAMORFOSE on Oct 9, 2004 8:56:48 GMT -5
Ben bang heel bang supergarnaal van me voeten Je gaat mij dus pellen je zal veel werk hebben zoals jij tegenwoordig je keelgat smeert geloof dat je met een darmpje rondloopt in je lijf Zal jullie bespelen zegde het toch en kijk na twee dagen is de garnaal al aan het overkoken Het is het beste voor wsa dat hij hier niet meer rondloopt want met zulke spelers ben je niet zoveel Veel wind in de broek dat wel maar voor de rest Supergarnaal doe gerust je schoenen uit zal nodig zijn want metamorfose is en blijft een zware brok om op tegen te boksen
groetjes metamorfose
|
|
|
Post by DJ Ollie on Oct 10, 2004 2:30:28 GMT -5
Beste Metaploppergarnaaltjes,
1. Voetbal gisteren een ramp ! 2. Bitterbollen gingen vlugger weg dan de spelers die liepen gisteren in den eendracht ! 3. Bier vloeide opnieuw rijkelijk ! En dan nog nie vd cocktailtjes gesproken ! ( PUnicatos: Ik drink slechts één dag vd week; jij drinkt één dag vd week niet ) Dus bij wie anders zal er bier uit zijn voorhoofd lopen ) 4. Laat de spartaantjes maar in het zand bijten deze middag ! 5. Nasdrovjé !!!
PS: El Amigo del dirigente , attentione ! La musica pas bonna !
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 10, 2004 5:08:46 GMT -5
jaja olly weer de boot in met de bijz. pinten drinken kunnen jullie al goed é denk dat ge zaterdagmiddag al met u gedachten op de beach-party zaten! zat jij daar ook weeral wel wel wel jij gaat toch maar 1 dag in de week op café ? had ik je niet al eerder gezien ? en de andere dagen drink je dan thuis met de bak jupiler naast je! en vandaag in de kantine van wsa zal misschien eens binnenwippen vanavond zoals jullie daar toch lang blijven,kzou dan garnaaltjes meebrengen! fabio zal ze wel pellen hij doet graag heeft hij mij verteld zolas van de zomer tegen vvo,moja supergarnaal deed niet mee dat scheelt toch een slok op de borrel,was er mentaal nog niet klaar voor maar nu hebben we een sterke formatie!$
allez beste ploppertjes veel succes vanmiddag en tot vanavond!
greets supergarnaal![/color]
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 11, 2004 8:04:36 GMT -5
halokidoki beste ploppertjes, gisteren weer een schitterend feestje op de lokale beach-party in café 't veld! in vvo hebben ze mij nu ook al zien dansen op de tafels,na m'n sterke prestatie op het veld(stond tegen swietek) tja hij mag nog in 1ste klasse gespeeld hebben ik heb nog gespeeld bij adinkerke en das wel andere koek! dus wij 1-1 tegen leider koekelare en jullie 4-4 jammer dat je een 4-2 voorsprong knullig uit handen moest geven! waarvan opmerkelijk 4 mega-blunders van meester wes! voetbal is andere koek hé dan les geven aan éérste communicantjes,hahahahahaha! komaan wes niet aantrekken je moet er laten aan.....! zo beste megaploppers see jou later!
greets supergarnaal!¨[/color]
|
|
|
Post by w.s.a boy on Oct 11, 2004 11:08:59 GMT -5
hallo, supergarnaal krijg je tegen je zak té ?? p.s w.s kom op zeg volgende week winnen hè . ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by w.s.a boy on Oct 12, 2004 7:43:17 GMT -5
garnaal is het waar wat metamorfose en donderwolkje schrijven , is het daarom dat je niet meer op deze site komt ? trek het je niet aan dat ze dan zelf op het plein komen staan met hun grote mond !!!!! ;D pssss ik ga je wel niet altijd blijven verdedigen he' , groetjes xxxxxxxxxx engeltje
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 12, 2004 8:52:45 GMT -5
wat bedoel je engeltje ? donderwolkje is vertrokken met de noorderzon,tis nu wachten wanneer er een nieuwe paddestoel uit de grond zal schieten! en wat zegt metamorfose van mij ? das waarschijnlijk iemand die niet veel kent van voetbal! fabio zou zeggen dezen heeft er totaal geen kaas van gegeten! ;D heb ergens hoort dat adinkerke een nieuwe verdediging heeft namelijk: een bol leerdammer,begrijpe wie kan! komaan white-star kop omhoog de neuzen moeten allemaal in de zelfde richting wijzen,in de kantine wijzen ze al allemaal naar jullie pint dus waarom zou het dan niet op het plein gaan!
Greets,Supergarnaal ;D[/color]
|
|