|
Post by FABIO on Sept 27, 2004 9:45:03 GMT -5
Man Man was me dat weer een avond om nog lang over na te praten waar gaat dit eindigen beste ploppers.....Zoals Olli zegt de trein zat goed vol naar Oostende was weer om bij te huilen ongelooflijk hoe wij te keer gaan.De Zondagavond is onze uitlaatklep blijkbaar heb ervan genoten maar mijn knie baart mij zorgen beste ploppers zit met bloeduitstorting denk ik...hopelijk is het genezen tegen zaterdag...
|
|
|
Post by Donderwolkje on Sept 28, 2004 9:33:58 GMT -5
hallo beste vrienden, fijn jullie terug te zien schitteren zondag tegen jonkershove maar vooral erna wat jullie daar allemaal uitspoken in de kantine is echt niet meer normaal! moet me telkens sterk houden om me mond niet voorbij te praten. ben dan nog achter de kantine efkes meegegaan naar het veld maar niet te lang want moest vroeg op! ps:mario jij bent ook het ventje wi jointjes roken in de kantine! zal jullie laten en tot volgende keer!
groetjes,Donderwolkje
|
|
|
Post by FABIO on Sept 28, 2004 10:58:10 GMT -5
Beste Donderwolkje je bent ontmaskerd Zeker weten zal het hier niet aan de grote klok hangen ben zo niet maar je liedje is uitgezongen remember what i told you sunday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij was daar niet tegen Jonkershove en je was ook niet in de kantine maar geen nood Ambiance is er genoeg hier in wsa 12 op 15 je zou voor minder uit de bol gaan........Wij zijn de gastjes en we zijn er fier op ook om voor wsa te mogen spelen Niet iedereen kan dat zeggen
|
|
|
Post by FABIO on Oct 4, 2004 9:15:44 GMT -5
Beste Forum Lieden zaterdag was het echt zwak ook van mij Ben de eerste om het toe te geven niks lukte niks ging en dan de scheids die zomaar eventjes de show wilde stelen met al zijn tralala...Als je niet goed bezig bent zoals ik zaterdag en de ref gaat dan nog wat dom doen dan slaan de stoppen allezins door bij mij toch zou niet mogen weet het maar je zou voor minder....Een iemand word hier de dupe van Brian vind het spijtig voor hem We zullen en moeten ons zondag herpakken
|
|
|
Post by DJ Ollie on Oct 4, 2004 11:38:07 GMT -5
beste ploppertjes, Ken je de Chanson' Doe het licht maar uit, hij heeft alles al gezien ..... ' ? Blijkbaar spookte dat in de tête van den referee. Het licht was al niet te denderend bij de kaasmakertjes en dan komt dat er nog eens bij. Ofwel zat er iets in het eten donderdag: WSA speelde zoals kiekens zonder kop, net zoals wij bij de bijzondere zaterdagmiddag. Toch moeten we de kipjes van de gewestelijke bedanken om ons wat te depanneren zaterdag. Een kort applaus aub ! Niet getreurd beste copains: we zullen blijven travailleren en zullen op de pleine eens tonen wie die ploppertjes uit Adinkerke zijn ! Buena sera amigos !
|
|
|
Post by schapezak on Oct 4, 2004 12:13:21 GMT -5
inderdaad ollie, een "big up" voor al degene die zaterdag tog afgekomen zijn. nu een weekje goed trainen en dan zaterdag (en zondag) dat white star er terug staat.
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 5, 2004 10:39:31 GMT -5
halokidoki beste ploppertjes zaterda
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 5, 2004 10:42:58 GMT -5
halokidoki beste ploppertjes zaterdag gaan rellen in de kaasstad ? wij hebben de varkentjes uit wingene mooi gewassen en ze dan op oostduinkerkse wijze geslacht was weer smullen! het bier vloeide er rijkelijk bij! nog iets sommige denken dat ik nu plots donderwolkje ben ! wel ik kan er maar 1 ding op zeggen dat ik er niets mee te maken heb ge zult wel zien! GRACIAS PUNICATOS
|
|
|
Post by FABIO on Oct 7, 2004 8:51:47 GMT -5
Beste Garnaal gaan rellen is groot woord dat je gebruikt t was meer wat stof doen op waaien meer niet T was niet goed heb ik al gezegd zondag kruiseke we moeten ons herpakken voor eigen volk..... nu nog onze twenty one geschorst ook maar kom we moeten er door heen e Blijkbaar is donderwolkje spoorloos verdwenen van de aardbol weg was nochtans leuk Wie weet krijgen we wel weer of een ander wolkje hier weldra op het forum
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 7, 2004 10:54:40 GMT -5
inderdaad beste fabio jullie gaan je wel herpakken jammer dat je al 6pt achter staat maar de oorlog is ook nog maar begonnen! misschien met supergarnaal erbij ging het 4pt zijn! zondag wacht ons koekelare te wachten de leider met in de rangen swietek ééntje dat ik zal moeten proberen te pellen! zeg wel proberen hé!<br>inderdaad vind ook raar dat donderwolkje stil is de laatste tijd tis ook terug mooier weer nu tzal dat zijn en wioe weet komt er één of andere chocomelkje op de proppen allez ploppertjes all the best en ciao ciao SUPERGARNAAL PUNI
|
|
|
Post by METAMORFOSE on Oct 8, 2004 7:53:37 GMT -5
:)Hier is de echte metamorfose ga jullie eventjes wat bespelen....Ambiance met de ploppertjes zie het aan de resultaten...Zondag Kruiseke word weer knokken zeker of niet?
Groetjes Metamorfose....
|
|
|
Post by PUNIADORA on Oct 8, 2004 10:02:22 GMT -5
HALLO METAMORFOSE WAT GA JE DOEN JEZELF BESPELEN JA JE MOET DAARMEE OPLETTEN WI WANT DAS GEVAARLIJK ! MAAK MAAR DAT JE GOED SPEELT ZONDAG allez doe je besten é gummikip
greets supergarnaal puni[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Oct 8, 2004 10:12:42 GMT -5
Ola La La weer een nieuw lid metadinges wel wel weer een of andere kip die hier wat zijn gal komt uitspuwen zondag kruiseke we gaan voor de volle buit zeker weten we moeten ons herpakken we zijn dat de trainers en supporters verschuldigd de enige echte 11 heeft gesproken
|
|
|
Post by Donderwolkje on Oct 8, 2004 10:28:58 GMT -5
dag lieverdjes van adinkerke en omstreken hoe gaat dat nog met jullie heb mijn computer moeten binnen doen was geblokkeerd maar nu is het terug ok en kan ik weer lieve berichtjes versturen want ik heb jullie gemist! fabiootje pietekootje kzien je nog gerne hoor zondag terug paraat en puntjes liefst 3 groetjes donderwolkje[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Oct 8, 2004 10:43:53 GMT -5
Beste Donderwolkje kom je zondag kijken of niet Zou zo graag eens kennis maken met je beste donderwolkje Blijf eens na de match kunnen we lekker wat bij praten weet je wat draag een rode roos zodat ik je herken.....Je ziet me nog graag te wel wel zal allezins donderen........
|
|