|
Post by FABIO on Aug 16, 2005 10:02:33 GMT -5
Hallo ploppertjes het word tijd om het forum weer wat leven in te blazen nu de compititie voor de deur staat als het ware Dit weekend mogen de resultaten wel gezien worden maar vooral het spel peil was meer dan behoorlijk als je het mij vraagt Oproep aan maurice,punica en andere forumlui word tijd om het forum opnieuw tot leven te brengen Groetjes De Enige Echte 11
|
|
|
Post by Balaban on Aug 18, 2005 14:21:50 GMT -5
toch denk ik dat we een moeilijk seizoen tegemoet gaan! veel zal afhangen van de eerste 3matchen, mochten die verloren worden ... ... ... .... .... ....
|
|
|
Post by Mario on Aug 20, 2005 4:00:31 GMT -5
Beste Fabio,
Het was idderdaad een geslaagd weekend! In HO Oostende hebben we een knappe prestatie neergezet met goed voetbal, zeker en vast tweede provinciale waardig. Hetzelfde geldt voor maandag tegen moeskroen. Ik denk wel dat we in grote lijnen klaar zijn voor de start van de competitie! Volgens mij heeft Jan nu een bijzonder moeilijke opdracht om de juiste 15 namen te selecteren, want ik denk dat we zeker met 22 mensen zitten die in aanmerking komen! Het wordt moeilijk voor jan en alleman(pol en erwin) om keuzes te maken!!!!
Beste Balaban
De eerste wedstrijden worden idd belangrijk en het zou zeker en vast goed zijn om een 6 op 9 ofzo te halen MAAR een competitie telt 30 of 32 matchen je mag je niet blindstaren op die eerste wedstrijden. We zijn nieuw in Tweede Prov A en zullen het zeker niet makkelijk hebben maar we kunnen wel groeien. We zitten met een groep die potentieel heeft en die zeker nog progressie kan maken gedurende het seizoen! De eerste drie wedstrijden zijn idd belangrijk maar niet curciaal
|
|
|
Post by Mario on Aug 23, 2005 8:07:25 GMT -5
Pff er valt hier weinig te beleven op het forum! Fabio ik verwacht nog het één en ander van jou op dit forum! ik hoor veel rare geluiden over jou wil graag eens iets meer horen.... Ook andere doorwinterde forumlui zoals puniadora en maurice zijn opvallend aanwezig! of moeten jullie te veel energie stoppen in de voorbereiding? Grtz Mario
|
|
|
Post by Mario on Aug 23, 2005 8:08:30 GMT -5
Heb ik nu net opvallend aanwezig geschreven??? dat moet afwezig zijn natuurlijk! :-)
|
|
|
Post by FABIO on Aug 23, 2005 13:21:10 GMT -5
Beste Wsa Vrienden hier ben ik dan om het een en ander recht te zetten Blijkbaar gonzen er allerlei geruchten in wsa rond vb.Fabio traint niet genoeg Fabio kan niet meer mee Nadat ik zondag langs de lijn stond moest ik van alles horen blijkbaar Deed pijn om van alles te horen dat ik niet Prof genoeg ben al van die dingen Mijn tijd heb ik gehad al die mensen die evenveel zullen presteren als ik hier in wsa en elders mogen altijd eens komen oog in oog praten met mij geen enkel probleem voor mij maar blijkbaar zijn het zulke mensen die het liever achter baks doen Ja Fabio drinkt graag een glasje meer of een zelfs maar kan je op een blaadje geven als ik de zondag moet spelen ga ik nimmer of bijna nooit uit beste kritikasters Zoals zondag laatst ook er hebben welgeteld 7 spelers komen goeie dag zeggen tegen me in de kantine dan vraag ik mij af wie ben ik?Wat ben ik hier nog? Er kwam zelfs eentje meter van mij staan en deed alsof hij mij niet meer kende Heb vorig jaar wsa mooie momenten gegeven al zeg ik het zelf Maar zoals the greatest zou zeggen het ene jaar ben je een ster het andere jaar zetten ze je bij het vuilnis.Hoef ik niemand uitleg te geven ben oud en wijs genoeg om te weten wat ik moet doen en niet moet doen.Hopelijk komt weldra de kentering want zoiets verdient niemand dus ik ook niet beste wsa ( supporters) Voor jullie het vergeten ik ben en blijf De Enige Echte Fabio The One And Only Groetjes aan mijn vrienden nu weet ik wie mijn vrienden zijn
|
|
|
Post by Mario on Aug 24, 2005 8:00:57 GMT -5
Fabio
ik begrijp best wat je wilt zeggen! maar wees niet voorbarig het seizoen duurt lang en wsa zal je zeker nodig hebben om dit jaar te slagen in tweede! Je zult wel zien! je tijd is zeker niet voorbij, je kan ons dit seizoen nog een grote dienst bewijzen daar ben ik zeker van! Mario drinkt ook graag af en toe eens een pintje en zal zijn gewoontes zeker niet aanpassen! De lat moet hoger liggen dit jaar dat is normaal maar men moet ook niet overdrijven!
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by fabiofan on Aug 25, 2005 9:59:39 GMT -5
Kop op Fabbe ! Hou de moed er in. Je bent een goede voetballer.. Bewijs dat de trainer en de kritikasters ongelijk hebben. Ik weet het alvast zeker dat ze fout zijn. Hopelijk sta je vlug terug waar je moet staan.. OP het veld.
Groetjes en het allerbeste!
|
|
|
Post by fabiofan on Aug 25, 2005 10:08:44 GMT -5
En ni opgeven e maat ...
Je bent niet de eerste voetballer die dit tegenkomt en zeker niet de laatste.
dankbaarheid is in de wereld soms ver te zoeken!
|
|
|
Post by pino on Aug 26, 2005 15:07:06 GMT -5
hallo ploppertjes den pino is terug he wat lees ik hier allemaal zeg over den fabio maar ja we zien dat hier al e beetje gewent he de supporters langs de lijne kunnen goed uitleggen he !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zoe beter zelve under schoenen aantrekken in plaats va altijd kritiek te geven aan fabio trek jet nie aan laat ze maar doen we gaan zien oe verre dat ze gaan schoppen !!!!!!!!! en waar is den puni en maurice allez komaan zeg schapezakken
|
|
|
Post by pino on Aug 26, 2005 15:10:12 GMT -5
oproep aan puni zeg wat lees ik hier ook in het gastenboek puni die zegt bedankt aan bestuur wuk bedoel je te groetjes de pino
|
|
|
Post by schapezak on Aug 26, 2005 17:27:21 GMT -5
aan pino, gelieve de term 'schapezak' of 'schapezakken' niet te gebruiken als een aanspreking naar anderen toe. 1 schapezak is al meer dan genoeg. en gasten voor zondag het allerbeste of op zen T1's gezegd 'komaan guys'
|
|
|
Post by pino on Aug 27, 2005 14:42:29 GMT -5
hallo is hier met den pino he zeg gaan ik wel zelve zeggen we tegen wie dat ik schapezak ga zeggen ;D ;D zoe zeggen beste voe morgen e hopelijk een driepunter binnenslepen see you later
|
|
|
Post by FABIO on Aug 28, 2005 2:35:13 GMT -5
Beste Pino zou zeggen laat ze maar zeggen over mij ben er gerust in voor deze middag alvast veel succes gewenst hopelijk zijn de eerste puntjes een feit groetjes de enige echte
|
|
|
Post by pino on Aug 28, 2005 14:34:05 GMT -5
hallo ok fabio e zo kennen we je we maar je moe je nie laten doen we proficiat aan de ploppertjes see you later
|
|