|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 16, 2005 4:43:38 GMT -5
mia zou dat geen mooie naam zijn voor het kleine kabouterke van maurice ? mmmm nee toch beter niet,moest jij nog een beschaafd mens zijn zou zeggen geen probleem. je bent teveel van dat slons-achtig type ;D ;D ;D ja nog 1 dagje werken en de deuren van het aardsparadijs zullen terug openvliegen vanavond rustig,morgen ga ik een kijkje gaan nemen naar de bijzondere in adinkerke. eens kijken hoe dat fabio en olly en de rest van m'n schaapjes het zullen doen hopelijk kunnen ze opnieuw aanknopen met een overwinning en den leo mag dan een liedje zingen stuk of 4 max en op voorwaarde dat het stil is want anders zingt den leo niet ;D ;D kom jij ook langs mia ? let anders een beetje op je kledij dat het weer niet al te bloot is ! de mensen kijken nogal naar jou, en als ik dan bij jou sta ben ik daarom héél verlegen rolanda euh.... rolando onze kantine-uitbater is wel enorm fier op jou als hij bij je staat! tja hoe smaken kunnen verschillen,misschien dat jullie wat betreft leeftijd iets dichter bij elkaar staan ik sta liever bij deftig volk allez wat da je deftig kan noemen hier in adinkerke! bijv: een fabio een olly een maurice dat zijn al serieuzere mensen waar dat ik eens deftig kan tegen praten. mauriceke zal waarschijnlijk nog aan het zweven zijn na de geboorte van z'n kwebbelke, genaamd:kirsten! fabio wil jij je ijzeren zwarte bal met ketting meebrengen dat je nog hebt van je vader in de tijd dat ie in alcatraz zat ;D ;D ;D zal dat rond mauriceke z'n voet doen,als hij dan een doelpunt tegen krijgt dan kan ie tegen die ijzeren bal trappen i.p.v tegen de doelpalen anders tegen nieuwjaar mogen ze nieuwe palen brengen! nee geen danspalen DOELPALEN jullie denken alleen maar aan feestjes aja fabio een vraagje: m'n manager belde gisteren met de vraag of ik iemand kende om lucky luc te spelen in z'n volgende tekenfilm. ik dacht meteen aan jou,sneller dan de schaduw met een sigarettje in je mond en te paard. op dat paard zal wel lukken want ze hebben ook pony's ;D ;D ;D laat je me zo vlug mogelijk iets weten fabio gabio ? zo beste schaapjes zal jullie laten moet straks terug gaan werken,maar eerst ga ik nog wat loslopen na m'n 3 individuele trainingen van deze week ;D ;D jajaja ik verzorg me! ehum....... ciao ciao Puniadora The Greatest !
|
|
|
Post by FABIO on Sept 16, 2005 10:09:38 GMT -5
Beste puniadora er zijn grenzen e blijkbaar ben je niet zo goed op de hoogte van onze wedstrijd want we spelen vanavond om 19u30 tegen veldegem Vanavond lekker matcke afhaspelen en dan glaasje nuttigen in de kantine wie weet rolt er nog een appeltje uit de kast Zondag dan 1 Ste ploeg richting Jonkershove normaal gezien zou deze ploeg geen probleem mogen opleveren als je het mij vraagt Puni jongen toch schaapjes schaapjes zeg jij jij die herder speelt je mag dan je baard laten groeien e zodat we je kunnen herkennen tussen al die lieve beestjes want de herder is soms al even dronken als zijn lieftallige kudde Fabio Gabio Er Zijn Grenzen eeeeeeeeee
|
|
|
Post by mia on Sept 17, 2005 4:16:56 GMT -5
dag schatjes het mag gaan e. jij kijkt nu eens altijd naar het uiterlijk e. kortzichtig ventje. ik ben een goed mens. tegen mij kan je ook serieus praten ben gaan kijken naar de bijzondere of laat ons zeggen het eerste elftal van vorig jaar. zitka in doel, hij was een muur proficiat. 2-1 gewonnen we blijven aan de leiding. goed zo. ben al aan het denken aan de kampioenenviering dus alles in orde zou je zeggen. niets is minder waar. heb daar de reserven voor zondag gehoord wie er op de bank zit. viel bijna uit de tribune. T1 is niet goed bezig wi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ja de resultaten zijn er e. En hij mag wel eens goedendag beginnen zeggen wi of weet hij niet dat supporters nodig zijn bij een elftal. het is alsof wij lucht zijn. zo maak je je niet geliefd wi. Peter kwam altijd en tegen iedereen praten. zelfs nu nog. T1 doe er iets aan!!!! kdenk niet dat het enkel mia is die dat opvalt. greetz mia xxx ps: moest eens van mijn hart. krijg anders rimpels
|
|
|
Post by FABIO on Sept 18, 2005 2:52:47 GMT -5
Beste Mia we hadden nochtans tal van kansen om veldegem eerder af te slachten 2-1 is maar eerder een krappe winst We speelden nochtans vrij goed volgens mij en wat betreft zondag de bankzitters ja Mia wat doe je eraan alleen maar blijven werken zeker op training en in de match Werd vorig jaar uitgeroepen tot Man van het seizoen en nu ben ik zelfs niet goed meer genoeg vorr maar zelfs eventjes op de bank te zitten vind dat heel spijtig nadat ik vorig jaar toch meer of mijn verdienste had in de overgang van wsa naar tweede provinciale Als je 32 assists geeft vorig jaar en nu te kort komt volgens de trainer moet ik mij misschien vragen stellen en denken voor mijn toekomst bij wsa hoor ik hier nog wel thuis?kan ik wsa nog iets bij brengen?allemaal vragen die mij afvraag als de trainer zegt dat ik moet vlugger in spelen dat ik zo weinig mogelijk mag dribbelen dan stel ik mij de vraag wat kan ik nog doen voor wsa mijn doel ligt dan bij de bijzondere reserven waar we naar mijn mening een goede ploeg hebben en een heel goede sfeer hebben Zal zeker gaan kijken deze middag laat mijn Vrienden niet in de steek omdat de trainer mij links laat liggen Groetjes van fabio de enige echte 5 begrijpe wie kan
|
|
|
Post by Balaban on Sept 18, 2005 4:59:01 GMT -5
Jaja vrijdag lekker gewonnen, 2-1 tegen een embetante ploeg! spijtig van mijn gele kaart, maar voor tzelfde geld wast BINGO en deksel op de neus! hopelijk kunnen wij daar volgende week een vervolg aan breien, maar we moeten wel dringend beter afwerken, we weten dus wat doen op training deze week!!! Vrijdagavond dan na de match iets te diep in de bacardi cola gekeken waardoor het vlug bergaf ging met de grote Balaban! maarja het was na de match en dan mogen feesjes hé ;D !!! Straks gaan we eens naar Jonkershove gaan kijken hoe da 1ste ploegje dat doet, aangezien ik nu vliegende reporter ben voor de krant van west-vlaanderen ligt mijn taak niet alleen bij het drinken van pintjes maar ook bij het analyseren en observeren van de match!!! Na de match moet ik mij dan weer vlug naar Beveren haasten waar ik de ballekes terug tegen de netten moet trappen om zo terug op gelijke hoogte van " DE NEKKEN " te komen in de stand! Hopend op een vruchtbare dag, Grtz
SUPERBOSKO !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 18, 2005 5:06:33 GMT -5
dag kabouters, eerst en vooral proficiat aan de bijz.res met hun 9op9! van een sterke start gesproken. zie je wel dat feesten ook kan wie was er daar nu ook alweer tegen ? moet zeggen er is momenteel een emmerke water aant vullen en tis niet druppel per druppel hoor tis direct met halve liters! moet oppassen wat ik zeg en afwachten maar als dat emmerke water overloopt ! hoe sommige spelers behandeld worden is serieus over de grens ! THE ARE LIMITS !!!!!! ben benieuwd wat dat er gaat gebeuren met mij na m'n schorsing ? 1 a 2 weken inlopen da ze zeggen maar langer zal ik geen geduld hebben ik weet wat ik kan ! ooooooo we mogen gelukkig zijn dat we een gemakkelijke start hebben hoor ! de kleppers moeten er nog aan komenen en dan ? emmerke zal rap vol zijn zal ik dan eens met m'n trekker en dweil passeren! man man man dat gaat nog slecht aflopen geloof me maar ! persoonlijk heb ik (nog) niet te klagen ! weet dat je niet voor iedereen goed kan doen begrijp dat héél goed tis niet altijd gemakkelijk! maar wat ik allemaal hoor van spelers hoe bepaalde keuzes gemaakt worden ewel,das niet meer normaal zal jullie laten want kan nog een heel boek schrijven en dat is ook niet de bedoeling!
Puniadora The Greatest.[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Sept 18, 2005 14:45:03 GMT -5
Jaja spijtig van het dure puntenverlies vandaag ginderachter! Maar ja wie de kansen niet afmaakt kan het deksel op de neus krijgen hé zoals het spreekwoord zelf zegt! Ik hoop dat de spirit vlug terug in de groep komt, al weten we allemaal wel best waar het schoentje wringt! De volgende opdracht is het terug aan de bijzondere om de stap proberen te zetten naar 12 op 12 maar het wordt niet makkelijk daar in Aartrijke, dus niet onderschatten hé mannekes, we zijn alvast goed begonnen, als het zo nog een 8-tal speeldagen doorgaat mogen we wel stiekem beginnen denken aan de titel onder het motto " niets moet alles mag " , ideaal zou wel zijn om de titel te pakken op de laatste speeldag want dan zijn er geen matchkes meer en kunnen we feesten hé ;D ;D ;D en ja ... over vanavond kan ik kort zijn, we hebben de punten gepakt op beveren maar meer ook niet, de match tegen de vedetten van Juve zat nog in mijn kuiten daarom dat de Caje mij wisselde en de jeugd wat kans gaf. woensdag op standard moet beter en zal beter zijn maar ik kan jullie 1 iets zeggen en dat is een waarheid als een koe: " Zoals ze keepers hebben in Brugge , hebben ze er geen in Anderl**** "
Zo ik ben nu wel uitgebabbeld, kzou zo zeggen beste vrienden tot dinsdag!!!
Grtz, BOSKO BALABAN, THE BEAST IN THE BOX
HRVATSKA !!!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 18, 2005 14:57:40 GMT -5
BOSKO BALABAN KRUIP MAAR IN JE BOOM BIJ AL DE ZWARTJES JE BENT TOEVALLIG UIT DE BOOM GEVALLEN MOMENTEEL EN ANDERS OOK SCHOP JE TEGEN GEEN EI ! ja dames en heren tot zover dit korte nieuwsbericht van de greatest !
|
|
|
Post by Balaban on Sept 18, 2005 15:05:10 GMT -5
Ik versta je paarswitte woede na het puntenverlies van dit weekend, maar Bosko zal terug in vorm komen, en sterker dan voorheen!!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 18, 2005 15:08:46 GMT -5
alarm alarm! er zullen andere wateren moeten bevaren worden want anders zullen er verdrinken ! mensen voorbij lopen en doen alsof dat je ze niet ziet ! brrr.... wi! heb het altijd al gezegd dat de nieuwe zich moeten aanpassen aan adinkerke ! wat er gebeurt met bepaalde spelers kan toch niet je moet mensen inbrengen van 56 jaar op een plaats terwijl we een toplatent in de rangen hebben lopen die op z'n ééntje héél de boel aan flarden kan doen brengen ! 1 naam F A B I O tja hij drinkt teveel zeker ? dacht toch dat je je altijd moet bewijzen op,de groene mat ? Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 21, 2005 13:29:32 GMT -5
Bedankt Puni Om mij te steunen deed ook pijn zondag om te zien dat er iemand in de ploeg kwam op links die nog nooit van zijn leven op die plaats heeft gespeeld de speler in kwestie kan daar niks aan doen hier heeft de trainer gefaald en niemand anders Maar dan ONS zo passeren en geen goeie dag zeggen tegen ons dat doet nog meer pijn na de match Sommige spelers moeten dringend uit een ander vaatje tappen na de wedstrijd of er zal nog bloed vallen.Puni Greatest wij als mannen van jaren lange dienst bij Wsa gaan ons zomaar niet laten doen e door die door weekse ventjes hier Zal geen namen noemen maar jullie weten allemaal over wie het gaat Verdorie toch Er Zijn Grenzen
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 21, 2005 13:39:32 GMT -5
Tuurlijk gaan we ons niet laten doen van die juffrouwtjes laat ze nu nog maar genieten, straks ben je er hopelijk terug bij en kom ik terug uit schorsing en ga ik ze terug op hun plaats zetten want ze zweven teveel en hebben grote manieren ! het liedje is bijna ten einde ik zal dan eens een plaatje draaien zoals voorheen in het lokaal de vonken zullen uit de pan slaan en de fans zullen ons toejuichen zoals nooit voorheen! 1 ding je kan er alleen maar sterker uit terugkomen en dan kan niemand je nog iets doen. Greets, Een Supergemotiveerde Puniadora![/color]
|
|
|
Post by Balaban on Sept 22, 2005 7:49:08 GMT -5
man man wat lees ik hier weer allemaal, een supergemotiveerde Punila ja Met Balaban gaat het niet zo goed, stramme spieren , keelontstekingsje , iets of wa oververmoeid, nuja mezelf goed verzorgen en trachten om zaterdag paraat te zijn voor 12 op 12 hopelijk!!! Zo jongens zal nog zien of de gezondheid het toe laat om vanavond te komen Trainen anders tot de zaterdag en opgelet voor de grenzen!!! Ciao
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 22, 2005 10:54:24 GMT -5
punila punila wat is da ier allemaal met jou bosko safari!!!!!!! beetje gefrusteerd ja omdat je ploeg roemloos ten onder is gegaan en omdat je zogezegde superspits niet aan de bak mocht komen ;D ;D 2-0 viel nog mee moest 4-0 zijn of 5-1 kon ook. balaban je bent zelf beetje trunte wi,dinsdag na 3 min begon je al last te krijgen van wat was het nu ook alweer ? aja jeuk aan je linkertepel ;D dan in het partijtje je ploeg in de steek laten ja dat kunnen de bosko's wel goed omdat je een muggebeet had op je scheenbeen! en wat weet ik nog allemaal doe anders zoals bosko en blijft thuis! als je toch wilt komen graag beetje karakter geloof dat jou grenzen dicht bijéén liggen. tja dat zijn jonge gasten zeker! zo fragile als een eierschaal. vanavond terug de beuk erin allemaal zullen ze moeten oppassen als puniadora over het terrein raast! tot straks,
Superpuniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 26, 2005 10:39:45 GMT -5
the boss wien is dat were ? de baas van het ploppertjesbos zeker ;D ;D ;D welkom bossie,er zijn der hier weer die weer beginnen met verschillende typetjes é waar zitten al die sloebers eigenlijk ? weet wel ongeveer wie er zich daarmee bezig houd! ik kan met 100% eerlijk zeggen dat ik daarmee niet meer aan mee doe ? junder zijn de schattekes zunne!
Greets, Puniadora The Greatest[/color]
|
|