|
Post by Balaban on Sept 8, 2005 8:20:40 GMT -5
Ola ik wist niet dat jij uitdrukkingen zoals " tussen de regels lezen " machtig was!!! Hihihi P.S.: Ik zit al lang niet meer op de bankjes
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 8, 2005 10:46:58 GMT -5
|
|
|
Post by Balaban on Sept 8, 2005 15:08:10 GMT -5
oeeeee kan je nu al andere talen ook??? geleerd van op de LAYS verpakkingskes
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 9, 2005 6:44:18 GMT -5
mijnheer balaban of moet ik zeggen plechtig communikantje ;D ;D weet je waar ik mijn kennis haal van andere talen ? ik heb thuis hier zo'n aaptje die alles vertaalt niet zo ééntje zoals jij é bosko! zou zeggen ga maar een beetje in het verkeer gaan oefenen of bestudeer eens de foutgeparkeerde wagen tegen dat je mag beginnen dat je niet voor AAP staat ;D whaw ;Dwhaw ;Dwhaw ;Dwhaw ;Dwhaw ;Dwhaw ;Dwhaw ;Dwhaw ;Dwhaw! zie dat je daar staat dom te doen zoals je in brugge doet,de mensen rijden je zeker omver!
Spero che ci rivedremo presto, Salutami bosko,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Sept 9, 2005 8:53:08 GMT -5
Ik ben zonet terug van mijn inspectie mijnheer Puniadora, op een gegeven moment dacht ik dat ik geen boetes ging moeten uitschrijven , TOT er opeens een ventje passeerd met een blauw geel Brommerke en een rood broekske die veel te vlug reed, maar omdat ik aan zijn gezichtje zag dat hij al genoeg ongelukjes meegemaakt heeft in zijn leven dacht ik bij mezelf och ik laat die sukkelaar rijden.
Ñóïåð Bosko Ñ÷åòûîïÿòü !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 9, 2005 10:51:11 GMT -5
man man man met wat ben jij eigenlijk bezig ? ik kan het zeker niet geweest zijn sloeberke,was vanmiddag thuis nadat ik de vroegen had gedaan! en jij moet me eens uitleggen hoe je die persoon z'n gezicht zo goed kon zien en beschrijven ? hij had waarschijnlijk ook geen helm aan zekers of was het een doorzichtige helm ? zou zeggen ga maar vlug een koffie klaar gaan maken voor je inspecteur of zal dat ook niet gaan dierbare vriend!
Che sciocchezze! Mia sono stufato
Puniadora The Greatest [/color]
|
|
|
Post by FABIO on Sept 9, 2005 15:10:02 GMT -5
Beste schutters zou ik zeggen Balaban en Pujol de laatste tijd mogen we nog al wat voetballertjes ontvangen op ons forum niet waar Greatest ze geven er allezins een lap op als je het mij vraagt Morgen op de mat in vvo het garnalen dorp ons ales wel bekend e hopelijk nemen we drie puntjes mee naar huis alvast tot morgen zodat we kunnen een glas heffen op de overwinning e
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 9, 2005 15:56:59 GMT -5
Beste vrienden van Adinkerke en omstreken, hopelijk word het een vruchtbaar week-end voor wsa. zaterdag de bijzondere tegen m'n ex-ploeg allez ex-collega's,kheb een keer of 3 met deze kornuiten de kleedkamers gedeeld en het was meer dan genoeg! man man man er zat daar niets in,maar opgepast dit jaar hebben ze nu ook een grotere kern! maar dat hebben wij ook en zie ik wsa wel met de punten richting adinkerke lopen. alvast geen onderschatting! zondag de fanions tegen jong male die sterk gestart is met 6 op 6. hopelijk kunnen jullie je terug herpakken en voor eigen volk met onze bekende mega 12de man moet dat kunnen lukken! ik zal alvast duimen met een extran in mijn handen jajaja ben me aant verzorgen mag ook wel eens zeker ! zal er wel niet teveel drinken want teveel extran is ook niet goed zal dan wel overschakelen naar een mazoutje maar niet te geweldig want maandag is het terug werkdag nietwaar guy's ;D ;D ;D zo beste vrienden alvast veel succes en tot zondag in de white-star arena!
Hoogachtend,
Puniadora The Greatest.[/color]
|
|
|
Post by Balaban on Sept 10, 2005 7:36:44 GMT -5
Nog 3 uurtjes te gaan voor we de garnaaltjes partij geven, hopelijk kunnen we met winst afsluiten zodat we mee zijn aan de kop met een 6/6 !!! grtzzzz
|
|
|
Post by mia on Sept 12, 2005 8:32:10 GMT -5
dag schatjes
jaja was weer dik in orde gisteren proficiat e wsa. en hartelijk bedankt aan onze uitmuntende keeper. sterke match!!!!! het was proper bij de supporters. man man. heb de reserven zien toekomen en had het gedacht dat die mannen weer eens door de middag zijn gevallen. fabio tuurlijk ook weer van de partij hahaha. doe zo verder wsa.
greetz mia xxx
ps: balaban hebben wij nog iets gehad samen?
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Sept 12, 2005 8:54:35 GMT -5
Hola!!
dag jongens proficiat met jullie start in 2de provinciale e. doe zo verder. heb weer mogen starten dit weekend tegen mallorca eto'o scoort weer 2 maal. heb zitten denken om uit te bollen volgend jaar. ik ben ook niet meer van de jongste e. Ik zou graag bij wsa komen spelen. Het ziet me er een leuke bende uit. Zouden jullie interesse hebben?
is balaban ook een voetballer als ik? Heb nog nooit van hem gehoord.
CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Balaban on Sept 12, 2005 13:42:11 GMT -5
Jaja Balaban is ook een voetballer, de beste in deze gouden tijd!!! mijn vrije trap niet gezien tegen STVV , blok graniet hoor in men schoenen!!! Ja ja en wij met de bijzondere nu 6 op 6 hopelijk blijft het zo goed gaan, zou leuk zijn voor ons en de entourage! alé kga ng e beetje verder vrije trappen gaan oefenen in mijn tuin, want overmorgen moet ik Abbiati trachten te vloeren in onze thuismatch tegen de oude dame!!!
Met vriendelijke groetjes
SUPERBOSKO !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 13, 2005 2:56:26 GMT -5
dag lieve kindjes, proficiat aan de bijzondere en het 1ste elftal met hun krappe maar knappe overwinning! heb daarom zondagmiddag speciaal garnaaltjes gegeten ;D moet zeggen dat de 12de man van wsa enorm luidruchtig was,onze aankomst was al van in de verste verte te horen met toeters en bellen en van die dronkaards die luidruchtig deden! twas weer iets verzet geweest wi ja santé zelfs de mia wou mij verleiden maar ben er niet op ingaan,ze was kegel en daarbij ik heb wel smaak hoor! doe zo verder gastjes en vanavond lekker hard gaan trainen zal ik wel eens aan jullie denken trewijl ik nog aan het werk ben! tot later,
Greets, Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 14, 2005 15:58:01 GMT -5
dag beste ploppertjes, we hebben er een nieuw kabouterje bij! onze maurice is voor de 3de maal vader geworden, na 2 ploppers heeft hij nu een klein kwebbeltje! proficiat maurice en mama! zaterdag zullen we er meer dan één op drinken zeker ?
Greets,
Puniadora The Greatest[/color]
|
|
|
Post by mia on Sept 15, 2005 12:00:14 GMT -5
;Ddag schatjes allereerst dikke proficiat aan maurice e. weer een nieuwe kabouter. Nu nog een naam bedenken, wordt iets voor punidora. eindelijk weekend voor de deur. gans de week nuchter gebleven. we kunnen weer alle remmen los gooien. Al die feestjes weer!!! succes aan al de elftallen van wsa e dit weekend. jonkershove moet te kloppen zijn e. Zal al aanwezig zijn als de spelers toekomen. zal blijven plakken na merkem. Ga eens gaan kijken naar de gewestelijke. en dan doortrekken naar jonkerhove. beloofd weer. dj ollie maak maar dat je ook van de partij bent. greetz mia xxx
|
|