|
Post by FABIO on Aug 29, 2005 15:15:25 GMT -5
:)Beste wsa vrienden en vriendinnetjes proficiat aan wsa met jullie mooie overwinning moet zeggen heb staan kijken en was niet slecht zou ik zo zeggen als jullie zo door gaan zal het geen enkel probleem zijn om jullie te hand haven in tweede naar mijn mening Helaas is er ook de andere kant van de medaille mits het feit dat The Greatest nu vier weken geschorst is een pijnlijke zaak als je het mij vraagt ja bestuur wou niet mee gaan en dat vind heel jammer maar ja wie ben ik ? Was alvast genoeg ambiance na de match genoeg om weer enkele lui punten te geven voor de befaamde Gummy kip beker alvast veel succes zondag in steenbrugge Groetjes De Enige Echte 11
|
|
|
Post by Mario on Aug 30, 2005 11:23:02 GMT -5
Beste Fabio
Ik deel uw menig over de wedstrijd! Knap gespeeld gasten! Het was ook een leuke match om naar te kijken en daar is het de voetballievhebber natuurlijk ook om te doen! Wat Puniadora betreft! ik betreur het tenzeerste dat er niemand van het bestuur tijd wilde vrijmaken voor laat ons eerlijk zijn één van de toptransfers. Hopelijk beseft het bestuur dat het nu niet moet morren mochten de reslutaten plots tegenslaan. Puniadora is niet onververvangbaar maar wel een belangrijke schakel in onze verdediging en die kun je niet zomaar opvangen nu hij 4 weken geschorst is, anderzijds moest puniadora ook op het moment zelf even zijn verontschuldigingen aanbieden bij de scheids dat had hem ook al ietwat krediet gegeven bij de man in het zwart!
Enfin ik betreur het enorm en hoop dat dit geen invloed heeft op de reslutaten van de White Star Boys!
GRTZ MARIO
|
|
|
Post by mia on Sept 1, 2005 2:14:43 GMT -5
dag schatjes man man man wat is het lang geleden dat ik hier nog eens ben komen binnen vallen. wat is er allemaal aan de hand zeg. forum is inderdaad stil gevallen maar het seizoen was gedaan e. we zullen weer ons best doen e!!!!!!!!! was er jammer genoeg al niet bij op de openingsmatch allereerst een dikke proficiat e jongens. hopelijk kunnen we op die manier doorzetten. fabio bij deze wil ik je bedanken om me te vervangen voor 7 dagen. hebt dat goed gedaan. (jammer dak uit de beker lig haha) En fabio je moet niet veranderen wi. heeft al altijd zo gegaan. en het is nu niet dat jij iedere dag op café zit e! Ik zal blijven in je geloven en steunen. maar het grootste deel hangt af van jou e. ik mis wel zo een publieksspeler als jij wi. greetz mia xxx
|
|
|
Post by mia on Sept 1, 2005 2:15:16 GMT -5
maurice waar zit je te? ?? plopbos aan het verkennen?
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 1, 2005 15:06:10 GMT -5
|
|
|
Post by mia on Sept 2, 2005 2:10:49 GMT -5
dag maestro ik ben nog maar terug en je breekt me weeral af. vorig seizoen toen je me zag kon je niet van me blijven dat zegt meer over jou dan over mij e!!! je richt al je pijlen steeds op mij ;D ;D ;D ja ik loop rond met een zakje van de aldi. waarom niet jij rijd wel rond met een scooter van de aldi! maak maar dat jij en fabio niet vechten vanavond. hij kan dan weer nietjes in zijn hoofd krijgen. bij deze nog eens proficiat aan bruno e. greetz mia xxx
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 2, 2005 4:32:32 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Sept 5, 2005 14:24:25 GMT -5
Beste wsa vrienden yepla hoy alles kits onder jullie rist hoop ik zal maar meteen met de deur in huis vallen zeker T was weer een top weekend geloof me maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met zulk warm weer moet er gedronken worden e als je het mij vraagt Gisteren Steenbrugge -wsa gaan bekijken moet zeggen warm was het allezins Vraagje aan de Greatest is het nu Marcel Weba of Arsene Weba :Den is het nu nora of lora Was allezins weer een schitterend weekend als je het mij vraagt beste plop vrienden Wsa zondag tegen Jong Male hopelijk kunnen jullie weer drie puntjes pakken thuis moet Zoals Jantje zegt puntje pakken is pintjes pakken
|
|
puyol
Invaller
Carles
|
Post by puyol on Sept 6, 2005 3:27:06 GMT -5
dag iedereen. tis de eerste keer op het forum van mij. ziet er hier plezant uit!!!!
heb pas van vorige week pc dus jullie kunnen mij hier ook verwachten e. veel mensen ken ik hier niet maar sommigen toch wel. steve en fabbe zijn alom bekend. maar voor de rest is het wat gissen. willen jullie dan bij deze zeggen wie jullie zijn. zodat ik geen flaters bega.
Ik zal eerst mijzelf voorstellen. Ik ben Carles Puyol Saforcada geboren 13-04-1978 te viella (Spanje) beter bekend als speler bij barcelona. De club heeft gevraagd om hier zo mijn nederlands wat te leren. Wat eigenlijk al heel goed gaat e!
¡CUÍDATE! HASTA LUEGO!!!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 6, 2005 10:56:46 GMT -5
|
|
|
Post by FABIO on Sept 6, 2005 14:54:24 GMT -5
Greatest Greatest!!!!!!!!!!!!!!!!! Zou eerst en vooral willen zeggen dat jij niet moest onder doen voor mij hoor zaterdag laatstleden Fabio was gewoon in topvorm je zou voor minder e je eerste match als trainer en zomaar eventjes 5-23 verliezen doet pijn hoor veel pijn geloof me maar beste DJ Lokaal Had s middags zitten schaapjes tellen niet gemakkelijk wi liep niet van een leien dakje Maar kom heb mij ongelooflijk geamuseerd zaterdag het was een van de mooiste dagen van de laatse maanden Had natuurlijk ook een paar zakjes chips naar binnen gekapt e dus daarom had ik zo n grote dorst Vanaf nu leef ik enkel nog op water en brood en Yoghurt en schaapjes tellen Pujol welkom zou ik zeggen je bent weer een van die visjes die wij wel zullen op het droge halen Groetjes De Enige Echte 11 of moet ik zeggen 15
|
|
|
Post by DJ Ollie on Sept 7, 2005 6:33:48 GMT -5
beste vrienden, sympathisanten, fans, ...... zoals jullie weten is WSA een club van vrienden en plezier en zijn we berucht om onze feestjes ! Dat hebben we vorig jaar zeker bewezen in de kantine en de resultaten logen er niet om ! Dit jaar nieuwe trainer, nieuwe wetten ! Akkoord, elk zijn eigen manier van werken ! Maar moet iedereen niet gelijk gesteld worden aan al die wetten Telkens wordt dezelfde groep ' uitgaanders' geviseerd en vangen dezelfde bomen steeds alle wind ! Zondag werd er verloren en dan komen al onze uitspattingen nog meer in het licht te staan terwijl er sommigen die dit lezen maar al te goed weten dat ze zelf graag een stapje zetten ! Onthou hierbij dat je altijd en overal gezien wordt ! STOP met de schijnheilige uit te hangen en beslis voor jezelf of je weggaat ! Giet je hierbij een bakje achter de kiezen of verzuip je jezelf in de colaatjes of ice-teakes ! Doe je goesting ! Laat ons tenminste wat meer van de sfeer van verleden jaar proeven, want was dat onze sterkte niet !!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 7, 2005 6:53:58 GMT -5
|
|
|
Post by Balaban on Sept 7, 2005 12:24:39 GMT -5
Lik da joen vrouwmens dooran wa te zegn et wa daje drinkt!!
|
|
|
Post by Puniadora The Greatest on Sept 7, 2005 12:35:37 GMT -5
|
|